Herulf Einar Bjerke Torset

Autorisasjon (2002)

SiO Helse Telefonnummer22 85 33 0022 85 33 ...
Problemveien 9 / Holbergsgate 21 / Sandakerveien 116 0314 Oslo
Herulf Einar Bjerke Torset er en av 603 fastleger i Oslo

Siste vurderinger av Herulf Einar Bjerke Torset

Helt super!

Dr.Torset lytter, er flink til å henvise videre og sørge for grundig utredning, ser det store bildet og setter bitene sammen, er sympatisk og viser forståelse og medfølelse for det jeg opplever som vanskelig. Opplever at han tar seg god tid når det er nødvendig men er også flink til å holde tiden og si fra når timen er ferdig på en god måte.

Lytter ikke. Tar ikke deg 100% seriøst

Herulf engasjerer seg ikke i deg som pasient. Istedet for å ta deg 100& seriøst på hva du sier gir han deg gjerne en alternativ forklaring.

Utålmodig, passiv, og lite empatisk lege!

Hadde denne legen en periode, Jeg har hatt 5 forskjellige fastleger fra jeg var liten, og han er definitivt den verste jeg har hatt.

Lett å få time hos legen, men han avslutter timen etter 5-10 min vanligvis.

Ser ikke på deg mens du snakker.

Gir deg ikke resepter, undersøkelser eller informasjon du har krav på der og da, men ber deg isteden komme tilbake for en ny (ekspress) time veldig ofte!

Anbefales ikke!

Arrogant og vanskelig å kommunisere med

Har hatt flere vanskelige opplevelser med denne legen. Fellestrekk er at han kommuniserer på en ovenfra-og-ned måte, er svært dårlig på å lytte og ikke tar meg som pasient seriøst. Jeg presenterte mine symptomer og hva jeg trodde dette kunne være da jeg hadde opplevd det flere ganger før. Jeg ble møtt av himling med øynene og det virket som om jeg som pasient var en byrde for denne legen. Det er merkelig at man ikke er mer interessert i å faktisk se mennesket, pasienten, som man har fremfor seg. Jeg har flere ganger gått fra en time hos denne legen med følelsen av å være til bry og å bli latterliggjort, og sånn skal det ikke være.

Sykepleierne på laben har jeg derimot kun positive ord om! De er hyggelige, effektive og virker opptatt av å gi pasienten trygg og god behandling.

Dårlig kommunikasjon.Mangler empati.

Jeg opplevde dårlig kommunikasjon fra legens side.Mest hmm.Han klarte ikke å fange opp mine problemer til tross for en nøyaktig beskrivelse fra min side.Mangler empati.Det kan være han hadde en dårlig dag men likevel...