Luiz Gustavo Revollo Saucedo

Trekanten legesenter Mann, 38 år

Autorisert2012
Ledige plasser 83 av 1150
Vil du bytte til denne fastlegen?

Trekanten legesenter

Vågsbygd Ringvei 100B 4621 Kristiansand S
Luiz Gustavo Revollo Saucedo er en av 80 fastleger i Kristiansand

Siste vurderinger av Luiz Gustavo Revollo Saucedo

Fantastisk lege!!

Han er kjempedyktig lege, og utrolig flink til å undersøke bredt. Han er forståelsesfull, og er flink til å henvise videre. Anbefales virkelig.

Omsorgsfull og dyktig

Dr.Gustavo er dannet, en veldig imøtekommende og høflig lege.
Han tar meg og familien min på alvor, er alltid nøye og engasjert i jobben sin.
Hyggelig og erfaren lege, anbefales!

Smiler!Utrolig nøye,tar veldig godt imot deg,kommunikasjon utrolig bra

Undersøker deg nøye,sender deg umiddelbart videre ved tvil,ber deg komme tilbake ,tar den tiden som er nødvendig

Pratsom, men lytter ikke

Jeg byttet til denne legen da jeg fikk høre at han var en lege man kunne snakke med.
Jeg opplevet det ikke sånn.
Han snakket mer om andre pasienter og hvordan de takler hverdagen, enn han lot meg slippe til.
Jeg hadde skrevet ned en hel liste over plager, tidsepoker o.l., men fikk ikke nevnt mer enn to ting på lista, før han tok til ordet igjen. Han snakket masse om seg selv, sine andre pasienter, og hele timen gikk med på dette.
Neste time mannet jeg meg mer opp, men det samme skjedde. Da jeg fortsatte å snakke mens han avbrøt meg, hevet han stemmen. Jeg gråter sjeldent foran fremmede folk, men når legen din hever stemmen og reiser seg halveis opp fra stolen sin, da ble det nok for meg. Han visste allerede hvor langt nede jeg var, fra forrige møte.
Jeg syns ikke noe om oppførselen hans.
Jeg ble så skuffet og lei meg, og vil ikke tilbake.
Jeg betaler heller i dyre dommer hos en privatlege som tar hakket mer hensyn, enn å betale for timer som jeg lærer mer om andre pasienter (dette er ikke interessant for meg, og liker ikke tanken på at han snakker om meg til andre pasienter..), enn hvordan jeg kan bli bedre.
Prøver og tester som ble sagt skulle tas, har ikke blitt tatt.
Ikke fornøyd, og bytter til en ny.
Sekretærene på sin side kan forsøke å være noe imøtekommende, og hyggelige, så en vanskelig besøk ikke blir verre av en hovmodig holdning fra dem. Medarbeiderne deres kan dere snakke med hele dagen, pasientene burde bli prioritert først, da det er de som er grunnen til at dere får lønn.

Kjempe dyktig og grei lege

Kjempe sympatisk og snill mann, fin erstatning til min tidligere fastlege som er gått av på pensjon. Har alltid tid til å høre på meg og sender meg videre når det trengs. Følger opp prøver og gir tilbake melding. Anbefales på det varmeste.