Luiz Gustavo Revollo Saucedo

Trekanten legesenter

2012

Trekanten legesenter Telefonnummer38 01 85 1038 01 85 ... – Si gjerne at du fant nummeret på Legelisten.no
Vågsbygd Ringvei 100B 4621 Kristiansand S
Luiz Gustavo Revollo Saucedo er en av 79 fastleger i Kristiansand

Siste vurderinger av Luiz Gustavo Revollo Saucedo

Trygg og flink

Jeg har hatt han som fastlege i over tre år, og jeg er en av dem som dessverre ofte er hos legen. Han er den beste legen jeg har vært borti, og en lege jeg stoler på at gjør det beste han kan, og hvis ikke han kan, vet han om andre som kan.
Han er flink til å henvise videre, tar alle nødvendige prøver, flink til å sjekke alt som kan være årsaken.
Jeg føler alltid at han tror på meg, føler meg forstått, og han har empati og forstår meg i situasjonen jeg er i.
Rett og slett en superflink og motivert lege!

kjempedyktig lege!

kjempedyktig lege! lege som lytter og tar deg seriøst. Han forsøker å finne løsninger som er best for deg som pasient. Lite fravær, så en slipper å måtte gå til vikarierende lege.

Beste legen trygt , tatt på alvor , god hjelp og støtte meget dyktig

Jeg har aldri vært ute for en slik fantastisk faglig dyktig og hjelpsom og støttende lege som Gustavo. Jeg blir glad etter jeg har vært hos ham. Når man er kronisk syk og med enormt sterke smerter så forstå han hva jeg trenger av hjelp videre fremover og medisiner. Jeg er mye hos legen og jeg har en lege som jeg har stor tillit til og han er ett fantastisk bra menneske. Jeg føler meg enormt heldig som har kommet inn hos ham.

Dyktig og seriøs lege

Beste legen jeg har vært borti. Han ser meg som person og behandler meg med ytterste respekt. Han tar mine plager seriøst og sørger for at jeg får rett oppfølging på mine ulike skavanker. Stort sett alltid på tiden, og er alltid blid.

Fantastisk lege!!

Han er kjempedyktig lege, og utrolig flink til å undersøke bredt. Han er forståelsesfull, og er flink til å henvise videre. Anbefales virkelig.