Luiz Gustavo Revollo Saucedo

Tlf: 38 01 85 10 ‐ Si gjerne at du fant nummeret på Legelisten.no Vis kart
Luiz Gustavo Revollo Saucedo er en av 84 fastleger i Kristiansand

Siste vurderinger av Luiz Gustavo Revollo Saucedo

kjempedyktig lege!

kjempedyktig lege! lege som lytter og tar deg seriøst. Han forsøker å finne løsninger som er best for deg som pasient. Lite fravær, så en slipper å måtte gå til vikarierende lege.

Beste legen trygt , tatt på alvor , god hjelp og støtte meget dyktig

Jeg har aldri vært ute for en slik fantastisk faglig dyktig og hjelpsom og støttende lege som Gustavo. Jeg blir glad etter jeg har vært hos ham. Når man er kronisk syk og med enormt sterke smerter så forstå han hva jeg trenger av hjelp videre fremover og medisiner. Jeg er mye hos legen og jeg har en lege som jeg har stor tillit til og han er ett fantastisk bra menneske. Jeg føler meg enormt heldig som har kommet inn hos ham.

Dyktig og seriøs lege

Beste legen jeg har vært borti. Han ser meg som person og behandler meg med ytterste respekt. Han tar mine plager seriøst og sørger for at jeg får rett oppfølging på mine ulike skavanker. Stort sett alltid på tiden, og er alltid blid.

Fantastisk lege!!

Han er kjempedyktig lege, og utrolig flink til å undersøke bredt. Han er forståelsesfull, og er flink til å henvise videre. Anbefales virkelig.

Omsorgsfull og dyktig

Dr.Gustavo er dannet, en veldig imøtekommende og høflig lege.
Han tar meg og familien min på alvor, er alltid nøye og engasjert i jobben sin.
Hyggelig og erfaren lege, anbefales!

Smiler!Utrolig nøye,tar veldig godt imot deg,kommunikasjon utrolig bra

Undersøker deg nøye,sender deg umiddelbart videre ved tvil,ber deg komme tilbake ,tar den tiden som er nødvendig

Pratsom, men lytter ikke

Jeg byttet til denne legen da jeg fikk høre at han var en lege man kunne snakke med.
Jeg opplevet det ikke sånn.
Han snakket mer om andre pasienter og hvordan de takler hverdagen, enn han lot meg slippe til.
Jeg hadde skrevet ned en hel liste over plager, tidsepoker o.l., men fikk ikke nevnt mer enn to ting på lista, før han tok til ordet igjen. Han snakket masse om seg selv, sine andre pasienter, og hele timen gikk med på dette.
Neste time mannet jeg meg mer opp, men det samme skjedde. Da jeg fortsatte å snakke mens han avbrøt meg, hevet han stemmen. Jeg gråter sjeldent foran fremmede folk, men når legen din hever stemmen og reiser seg halveis opp fra stolen sin, da ble det nok for meg. Han visste allerede hvor langt nede jeg var, fra forrige møte.
Jeg syns ikke noe om oppførselen hans.
Jeg ble så skuffet og lei meg, og vil ikke tilbake.
Jeg betaler heller i dyre dommer hos en privatlege som tar hakket mer hensyn, enn å betale for timer som jeg lærer mer om andre pasienter (dette er ikke interessant for meg, og liker ikke tanken på at han snakker om meg til andre pasienter..), enn hvordan jeg kan bli bedre.
Prøver og tester som ble sagt skulle tas, har ikke blitt tatt.
Ikke fornøyd, og bytter til en ny.
Sekretærene på sin side kan forsøke å være noe imøtekommende, og hyggelige, så en vanskelig besøk ikke blir verre av en hovmodig holdning fra dem. Medarbeiderne deres kan dere snakke med hele dagen, pasientene burde bli prioritert først, da det er de som er grunnen til at dere får lønn.

Kjempe dyktig og grei lege

Kjempe sympatisk og snill mann, fin erstatning til min tidligere fastlege som er gått av på pensjon. Har alltid tid til å høre på meg og sender meg videre når det trengs. Følger opp prøver og gir tilbake melding. Anbefales på det varmeste.

Trekanten Legesenter

Sykepleierne ved Trekanten legesenter er overraskende uhøflige og utrivelige. Hver gang jeg har vært der har jeg følt meg ignorert og til bry for de som jobber der. Det er ofte viktigere for dem å snakke ferdig med en kollega enn å si hei til meg som står og venter bak glassruta. De oppleves rett og slett sure og dritt lei av jobben sin.Det er også slitsomt (spesielt for en ME-syk) med radioen som står på med høyt volum.

Dr. Saucedo oppfatter jeg som en vennlig mann som har respekt for deg som pasient. Han lytter til deg og ønsker å hjelpe, men jeg som har M.E opplever at han ikke har mye kunnskap om denne sykdommen. Jeg ønsker å bytte til en lege som kan mer om M.E og forstår mine utfordringer.

Dårlig kommunikasjon

Utfordrende å forklare situasjonen. Blir oppfattet feil. Har dårlig evne til å sette seg inn i situasjonen. Gir ut medisiner som oppleves mest som plasebo.

Helt ok lege...

Legen er hyggelig... MEN, han lytter ikke til problemene mine. Virker som han finner på en løsning i full fart for så å kunne ta imot neste pasient. Får medisiner jeg blir dårlig av, i stedet for å få
Nye. Ingen hjelp å få til min sykdom :(

Den beste legen jeg har hatt i Norge

Veldig flink og kunnskapsrik, tålmodig med pasientene

ubrukelig

Føler han ikke hører det jeg sier! Han bryr seg ikke om hva jeg sier! Er ikke fornøyd å personalet som sitter i skranka er svært høflige å ikk te koselig og prate med!! Kommer til å bytte lege!