Luiz Gustavo Revollo Saucedo

Autorisasjon (2012)

Trekanten legesenter Telefonnummer38 01 85 1038 01 85 ...
Vågsbygd Ringvei 100B 4621 Kristiansand S
Luiz Gustavo Revollo Saucedo er en av 115 fastleger i Kristiansand

Siste vurderinger av Luiz Gustavo Revollo Saucedo

Frekke sekretærer

Jeg lette etter et sted hvor jeg kan evaluere sekretærene på Trekanten legesenter. De er den frekkeste ansatte jeg har møtt i mitt liv.

De er utrolig uhøflige på telefon. Jeg lurer på hva er vitsen i det? Jeg har alltid hørt at Legen Luis Gustavo er en veldig dyktig lege, og det er han. Jeg har bare positive erfaringene med ham.

Men jeg måtte dessverre bytte mitt barns fastlege på grunn av de frekke sekretær som gjør at meg og mitt barn føler oss uønsket.

Mitt barn er kun 12 mnd. og fram til nå har vi kontaktet Trekanten legesenter kun 2 ganger. Hver gang sitter vi igjen med en følelse av at vi ikke burde ha ringt, etter å ha snakket med sekretærene. Det er ikke slik det skal være, og tyder på en dårlig miljø som gir en særdeles svak kundetilfredshet.

Tillitsvekkende og utrolig empatisk!

Har hatt Han som lege nå i 2 år og kunne ikke hatt en bedre lege!
Med kronisk sykdomsforløp som må følges opp med diverse spesialister, er han alltid rask og effektiv med henvisninger. Han lytter, er løsningsorientert og jeg føler virkelig at han genuint bryr seg om meg.
Stort sett på tiden, og likevel tar han seg den tiden jeg trenger.
Kan anbefales på det varmeste!

Klok og empatisk.

En fantastisk lege og et godt menneske. Alltid trygg, lyttende og ærlig. Følger opp hele mennesket. Vennlig, interessert og oppmerksom.

Beste lege man kan ønske seg.

Som pasient føler man seg så godt ivaretatt. Kunskapsrik, intressert, lyttende, empatisk, flink til å henvise til spesialist. Han får deg til å føle at han bryr seg om deg og vil hjelpe alt han kan. Beste lege vi har hatt!

Fantastisk, trygg, imøtekommende, kunnskapsrik, behjelpelig, empatisk, flink, nøye

Unik, fantastisk lege som gjør alt i sin makt i å hjelpe. Henviser videre kjapt om det trengs.
Ærlig, blid, dyktig, trygg, omtenksom, forsiktig med resepter på en positiv måte. En lege jeg aldri selv kommer til å bytte ut. Er han stresset er grunnen for mange pasienter i forhold til tiden han har per pers. Beste lege jeg har hatt.