Alireza Rahmati

Bygnes kommunale legesenter Mann, 46 år

Autorisert2012
Ledige plasser 18 av 900
Vil du bytte til denne fastlegen?

Bygnes kommunale legesenter

Vestheimvegen 1 4250 Kopervik
Alireza Rahmati er en av 26 fastleger i Karmøy

Siste vurderinger av Alireza Rahmati

Helt ubrukelig

Han hevdet at jeg var helt frisk og at det ikke var noen problemer, selvom jeg har hatt feber av og på i 6 uker. Han ville ikke høre når jeg sa hva problemet var, han sa bare at alt var greit.
En annen gang jeg var der med smerter i kneet fikk jeg beskjed om at alt var greit, men at hvis det gjør vondt så skal jeg bare sette meg ned og ta Paracet.

Likegyldig og avisende

veldig likegyldig og bryr seg ikke noe serlig om hva du forklarer som plager deg. Har "2 paracet og ta det med ro" som standardkur. sitter helst med ryggen til og ser veldig lite på deg. Får følelsen av att du helst ikke skulle kommet til legen for slike bagateller.

God

Jeg synes han er veldig flink til å høre etter. Forstår han også selv om han er "dansk" :-) Fornøyd :-)

Hyggelig, men ubrukelig.

Har hatt flere møter med legen, og alle har vært hyggelige. men desverre har han ikke evne til å høre på pasienten.

Første gang hevdet han at jeg ikke var syk. bare litt forkjølet. Før han så crp nivået som jeg måtte be om å få ta.
kom da inn som gravid med akutt bihulebetennelse med en crp som var så høy at jeg måtte til kontroll dagen etterpå.

Kom inn til Svangerskapskontroll (hadde bestilt hos min fastlege, men kontoret må har tullet med timene) Han klarte ikke å finne ut hvordan ungen lå, (fint i hodeleie det var SISTE KONTROLL) han målte, og kunne konstantere at jeg fikk en liten baby? målene mine var helt på gjennomsnittet. Jeg nevnte at jeg hadde litt sammentrekningen og lurte på om det var svake rier (2gangs fødende) hvorpå han fikk helt noia og sendte meg avgårde til sjekk på sykehuset! jeg fikk ikke lov å kjøre bil engang, og ble sendt med Taxi noe jeg gav beskjed om at var helt unødvendig. Sykehuset var like uforstående som meg til at jeg ble sendt opp.

Sist kom jeg inn og klaget på kløe og tørre øyelokk, da fikk jeg beskjed om å bruke fuktighetskrem. hadde også en baby med meg som har slitt med øyebetennelse over lang tid, og han var VELDIG motvillig til å gi meg medisin. selv om jeg forklarte at jeg hadde brukt både morsmelk og saltvann for å prøve å få bukt med det selv. Han hører helt tydelig ikke etter, og er arrogant og har i forkant bestemt seg for hva som er det riktige å gjøre, før han i det heletatt har fått sykdomshistorie. Nå sitter jeg med eksem rundt begge øynene, og får ikke time på kontoret hos andre en Alireza, så nå bytter jeg fastlege til et annet kontor!

avvisende

Avvisende holdning, satt med ryggen til hele tiden. Fikk ingen hjelp.