Trygve Steinnes

1 vurdering
1 vurdering

Siste vurderinger av Trygve Steinnes

Ble ikke tatt på alvor

Jeg følte ikke at jeg ble tatt på alvor eller trodd i det hele tatt. Jeg forklarer de alvorlige symptomene jeg opplever som svekker meg i min hverdag, men jeg var "for ung" til å være syk, i følge han. Veldig skuffet og oppgitt etter timen.

Trygg og kunnskapsrik

Lett tilgjengelig for spørsmål, kunnskapsrik og lydhør.
Ringer tilbake for å forklare prøvesvar og/eller andre spørsmål jeg har formidlet.

Superfornøyd

Har hatt Steinnes i flere år og han tar virkelig tak i problemer. Han har oppdaget ting som andre leger ikke hat og som andre leger ikke har sett alvorligheten i. Er alltid på tilbudsiden og tar virkelig hensyn til mine ønsker om behandlingsmetode.

Dyktig og vennlig

Blir tatt på alvor. Tar godt imot deg og er trygg og god i sitt fag. Føler deg hørt og sett når du har vært der, og han henviser videre når det er nødvendig.

Rett mann på rett plass!

Rett ung mann på rett plass. Seriøs og hyggelig, lytter og forstår hvorfor man har oppsøkt ham. Gir henvisning til spesialist når han (sannsynligvis) føler at han selv kommer til kort. Ellers løses de fleste problemer på betryggende måte, ved hans hjelp. Men ikke glem at din lege ikke kan forhindre din død. Han kan bare hjelpe til med å utsette den!