Carl Asbjørn Dahl

Autorisasjon (2011)

Carl Asbjørn Dahl er en av 196 fastleger i Trondheim

Siste vurderinger av Carl Asbjørn Dahl

Hjelpsom, kunnskapsrik, forståelsesfull,

har hatt Carl som fastlege i noen år nå og han har hjulpet meg mye. Han er imøtekommende, tar meg seriøst og kommer med mye fornuftig hjelp og støtte. God kommunikasjon både fysisk og digitalt. Tar meg på alvår og vi finner løsninger. Så lenge en faktisk forteller hva en sliter med så hjelper han. Men du kan ikke sitte der og forvente at han skal på magisk vis finne ut hva som er galt om du ikke forteller hva som faktisk feiler deg. Du må snakke med han.

En anekdote: Han fikk dyttet meg igjennom DPS systemet og jeg fikk endelig hjelp, som opprinnelig hadde avvist meg for en tid tilbake. Veldig flink til å ta vare på folk med psykiske plager.

Kan være litt ventetid ved avtaler under oppmøte men det er forstålig. Han har mange pasienter og tar seg tid til å følge deg opp når du har time med han, så det tilgir jeg uten problemer å måtte vente litt over oppmøte tiden.

Fantastisk fastlege

Har gjennom noen år hatt svært gode opplevelser med denne fastlegen. Han tar seg tid til å lytte, setter pasienten i fokus, er ydmyk og byr på seg selv. Føler meg sett, hørt og tatt på alvor i aller høyeste grad når det virkelig gjelder, og blir alltid møtt med kunnskap og trygghet.

Lege som tar seg tid og lytter

Godt humør, positiv tilnærming uansett pasient problem. Tar seg tid, lytter og spør. Bryr seg om pasienten.

En av de sjeldne!

Dette er en lege som virkelig brenner for sitt yrke. Tar det pasienten beskriver på alvor, og viser at han bryr. Veldig lett å prate med. Jeg er veldig fornøyd, og anbefaler derfor alle som har muligheten til det, å velge han som fastlege.

Legekontoret er dessuten sentralt lokalisert og topp moderne. Det er også lett å finne parkering rett utenfor.

Jeg har ikke opplevd lang ventetid, men hadde uansett hatt forståelse ved en eventuell forsinkelse - det vil man oppleve overalt der leger setter service fremfor alt.

Toda raba!

Trygg, medmenneske!

Dr. Dahl er av de skjeldne, lytter og har tid til pasienten, rett og slett et medmenneske med empati som tar pasienten på alvor. Takk!