Marius Amundsen

Vestre Aker Legesenter

2002

Vestre Aker Legesenter Telefonnummer22 51 41 7122 51 41 ... – Si gjerne at du fant nummeret på Legelisten.no
Tore Hals Mejdells 8 0751 Oslo
Marius Amundsen er en av 532 fastleger i Oslo

Siste vurderinger av Marius Amundsen

En dyktig fastlege

Har aldri i mine 60 år hatt en bedre og mer behagelig lege. Utrolig god lytter, beslutningsdyktig og kunnskapsrik. Rett og slett en fastlege slik de bør og skal være.

Best!

Profesjonell og hjelpsom. Flink til å lytte og gi råd. Som pasient føler man seg sett og hørt. Den beste legen jeg har truffet på i helsevesenet.

Tar seg tid til deg

Man får god tid til å si alt man har planlagt og man blir tatt på alvor. Forslag man selv legger frem blir også tatt på alvor og vurdert. Kjempefornøyd!

Oppmerksom og dyktig

Marius er flink, tilgjengelig og oppmerksom. Han er naturligvis travel, men aldri stresset eller gir inntrykk av at han vil bli ferdig. Ventelisten er akseptabel, men det kan være veldig vanskelig å komme gjennom på telefon til Vestre Aker Legesenter. Totalt sett er jeg absolutt fornøyd med Marius!

Dyktig lege

Etter å vært uheldig med ny fastlege da jeg flyttet til Oslo, prøvde jeg Marius Amundsen.

- Det er sjelden ventetid, men ser han det nødvendig går han noe over tiden for deg, uten at det går utover andre.
- Du blir møtt med respekt, forståelse og vilje til å hjelpe deg videre (for vår del I form av behandlingstilbud tilgjengelig med henvisning)