Marius Amundsen

Tlf: 22 51 41 71 ‐ Si gjerne at du fant nummeret på Legelisten.no Vis kart
Marius Amundsen er en av 530 fastleger i Oslo

Siste vurderinger av Marius Amundsen

Best!

Profesjonell og hjelpsom. Flink til å lytte og gi råd. Som pasient føler man seg sett og hørt. Den beste legen jeg har truffet på i helsevesenet.

Tar seg tid til deg

Man får god tid til å si alt man har planlagt og man blir tatt på alvor. Forslag man selv legger frem blir også tatt på alvor og vurdert. Kjempefornøyd!

Oppmerksom og dyktig

Marius er flink, tilgjengelig og oppmerksom. Han er naturligvis travel, men aldri stresset eller gir inntrykk av at han vil bli ferdig. Ventelisten er akseptabel, men det kan være veldig vanskelig å komme gjennom på telefon til Vestre Aker Legesenter. Totalt sett er jeg absolutt fornøyd med Marius!

Dyktig lege

Etter å vært uheldig med ny fastlege da jeg flyttet til Oslo, prøvde jeg Marius Amundsen.

- Det er sjelden ventetid, men ser han det nødvendig går han noe over tiden for deg, uten at det går utover andre.
- Du blir møtt med respekt, forståelse og vilje til å hjelpe deg videre (for vår del I form av behandlingstilbud tilgjengelig med henvisning)

fantastisk lege

Marius er forståelsesfull og dyktig . Hører på pasienten og krysser grenser for å hjelpe sine pasienter .
Han er et godt menneske uten make .

Grundig og sympatisk

Til tider veldig travelt på kontoret, men Marius Amundsen tar seg alltid god tid og jeg føler meg tatt på alvor. Henviser gjerne videre og viser tillit ved å skrive ut medisiner man kan hente ved behov.

Anbefaler han som fastlege!

Meget duktig!

Oerhört duktig och närvarande. Känner mig trygg på hans fagliga kompetans och han följer allitd upp. Om det är stressigt på kontoret, tar han ändå sig tid att lyssna och undersöka ordentligt. Han är alltid hyggelig och jag känner mig väldigt gott omhändertagen.

den fantastiske fastlegen:)

Jeg opplever deg som fastlege :
- god lytter
- rolig
- setter av tid til samtale
- tålmodighet
- empati
- sympatisk
- dyktig faglig
- god øyekontakt for pasient enn fokus på pcen
Jeg anbefaler sterkt den perfekte fastlegen :)

Veldig bra

Virker faglig dyktig, kritisk lyttende. Jeg er veldig fornøyd. Må antakelig skifte fastlege da han er på Røa og jeg arbeider i sentrum, men jeg gjør det meget motvillig.

En særdeles sympatisk og flink lege

Marius Amundsen er sterkt til stede i samtalen med meg som pasient. Han lytter til meg og tar mine synspunkter med i diagnosen. Han nøler ikke med å rekvirere undersøkelser andre steder. Jeg føler meg veldig godt ivaretatt.

Den beste legen jeg har hatt

Alltid lyttende, åpen for pasientens egen mening, rask til å rekvirere videre undersøkelser. Meget sympatisk

Anbefales!

Seriøs, tilgjengelig, hyggelig, uformell, imøtekommende, oppfølgende og grundig. Jeg er heldigvis ingen hyppig "gjest" hos ham men har uten unntak fått dette inntrykket gjennom de siste 6 årene hvor hele familien på 5 har hatt ham som fastlege. Har også fått formidlet samme inntrykk fra nær venn som er meget alvorlig syk og har ham som fastlege.

Lyttende, varm, tilstedeværende og medmenneskelig

Han er en tillitvekkende lege som er lett å ha en dialog med.Jeg kommer gjerne med egne forslag som blir tatt på alvor. Vi som pasienter har også mye å bidra med, så legene blir enda bedre. Det virker som han er en av dem som mottagelig for det

God lege som setter av tid til pasientene sine

Jeg har hatt fornøyelsen av å ha Marius som fastlege i en årrekke. Selv om jeg bor et godt stykke unna praksisen hans har jeg valgt å beholde ham fordi han alltid gir meg inntrykk av å ta årsaken til at jeg oppsøker ham på alvor. Han inngir faglig tillit og han er ærlig de gangene hans innsikt i situasjonen er begrenset. Mange leger behandler pasientene som om de var biler i en vaskehall der konsultasjonen aldri overskrider 5 minutter. Marius, derimot, gir meg all den tiden jeg trenger og svarer godt og grundig på alle spørsmål jeg måtte ha. Jeg er godt fornøyd med å ha ham som lege og har ingen planer om å bytte med det første.

Noe stresset, åpen for å tenke nytt og lett tilgjengelig.

Her må jeg si jeg har en noe annerledes opplevelse enn de andre vurderingene beskriver. Opplever han som lite tilstede, og tydelig stresset og usikker når samtalen går over i psykosomatikk eller rene psykiske utfordringer. Holder jeg samtalen kun på fysisk sykdom er han straks mer avslappet og flinkere til å holde øyekontakt (snakker jeg om depresjon o.l. sitter han og kikker stivt inn i pc'n). Ellers må jeg si han er svært samarbeidsvillig hva gjelder åpenhet for å tenke nytt, og lytter alltid til meg har jeg kommet frem til at jeg bør prøve en annen type medisin o.l. Synes bare dét er litt underlig at pasienten må komme frem til slike ting på egenhånd? Men alt i alt, midt på treet.

Super lege!

Han er legen som jeg aldri vil bytte og håper på å kunne ha i all fremtid!
Kan snakke med legen om alt og ingen ting er flaut!
Lytter og har god tid! Ikke noe negativt er å si om han.

beste legen jeg har hatt!! helt klart! :o)

Han lytter, man føler seg hørt å er MEGET flink m barna. :o) bor på andre siden av byen, så litt vanskelig innimellom om det er noe. men kommer IKKE til å bytte uansett!!!

Han tar alle på alvor

Alltid tid, og du føler alltid at du blir sett. Som foreldre blir du også hørt på vegne av ditt barn.

Ungdommedlig likandes kar !

Vært min fastlege siden tid ved Volvat M.S. - deretter Smestad Legesenter og nå på Røa. Marius har alltid tid til en prat om "allt mellom himmel og jord" og tar action der han må. Kan glemme rutinemessige kontroller men gjor disse når han bli minnet på.
Informativ journaler som han grundig forklarer. ER under et visst "press" (har muligens for mange pasienter, noe som går ut over hans tilgjngelighet.

Anbefales!

Hyggelig og omgjengelig lege som har en god tone med pasienten. Lytter, tar ting på alvor og følger opp. Anbefales på det varmeste!