Dan Michael Nørager Andersen

Autorisasjon (1994)

25 av 2000

Storoklinikken Telefonnummer22 09 88 8822 09 88 ...
Vitaminveien 7-9 4 Etg, Storosenteret 0485 Oslo
Dan Michael Nørager Andersen er en av 599 fastleger i Oslo

Siste vurderinger av Dan Michael Nørager Andersen

Tips: Finn en bedre lege

- Virker som om han har dårlig tid til pasienten/Bryr seg lite om pasienten.
- Tar ikke kontakt om resultat av undersøkelser.
- Ofte borte fra jobb.

Lytter ikke

Jeg opplevde han som veldig insensitiv En gang hadde jeg en halsbetennelse som var så vond at jeg ikke kunne snakke og spise. Han lyttet ikke til mine bekymringer om at jeg ikke fikk i meg nok mat, hadde ingen hjelp til meg, var kun opptatt av å sjekke om det var virus eller bakterie. Har generelt opplevd han som lite lyttende. Har skiftet lege nå.

Vurdering av lege Dan Micael Nørager Andersen

Jeg har hatt Dan som fastlege nå en periode og vil si at jeg er veldig fornøyd. Han utfører sitt arbeid på en tilfredsstillende og profesjonell måte. I tillegg må jeg si meg veldig fornøyd med deres e-tjeneste hvor jeg kan bestille nye resepter, legetimer og få svar på spørsmål innen et døgn! Veldig bra!

Jeg bytter ikke frivillig til en annen fastlege.

Har hatt Dan som fastlege nå i nesten 8 år og er kjempe fornøyd. Tidligere har det vært noe problemer med tilgjengelighet, men nå er det nye websider og tilgang til både konsultasjon og booking på web så den delen fungerer utmerket bra i dag. Han er grundig og følger opp på det som er viktig og tar tid til å følge opp hvis det trengs.
Han har fulgt meg i gjennom to graviditeter hvor jeg var alvorlig syk på en av dem. Og når spesialistene ikke hadde tid til å ta imot meg begynte han sjøl behandlingen min og har hatt hele oppfølgingen av meg. Ikke minst så har en en fin humoristisk sans :)

Ryddig og profesjonell

Har hatt Dan Nørager som fastlege i ca 10 år. Har alltid fått time og følt mine behov har blitt ivaretatt. Føler han tar mine behov og synspunkter på alvor. Ikke noe dill dall i timene. Løsningsorientert