Dan Michael Nørager Andersen

Autorisasjon (1994)

19 av 2000

Storoklinikken Telefonnummer22 09 88 8822 09 88 ...
Vitaminveien 7-9 4 Etg, Storosenteret 0485 Oslo
Dan Michael Nørager Andersen er en av 603 fastleger i Oslo

Siste vurderinger av Dan Michael Nørager Andersen

Veldig fornøyd

Nørager har tatt seg god tid til meg, og stått på med henvisninger til spesialister.
Jeg er faktisk bedre fulgt opp av ham enn av spesialister på Ullevål Sykehus, noe de i ettertid har vedgått.
Han tar seg tid til å følge deg opp over lengre tid, og hvis du selv byr til får du meget god hjelp.

super lege

Har ingen ting å sette fingern på. Er bare veldig fornøyd med å ha Dan som min fastlege.

Ikke fornøyd

Hadde denne legen da min fastlege var sykemeldt. Føler ikke at legen har tid til deg, føler ikke at han er oppmerksom eller lytter. Synes han var for rask til å skrive ut en henvising og resept, endte meg at jeg kastet resepten og byttet til en annen lege- som stilte en annen diagnose.

Helt OK lege

Hadde han som lege tidligere, men på grunn av diagnoser han ikke kjente godt nok til ble det lite forståelse på hva jeg trengte hjelp til. Han var ellers en helt grei allmennlege, og hadde jeg ikke hatt nødvendighet for å ha en lege som forstår min situasjon så hadde jeg nok fortsatt hatt han. Trekker kjapt slutninger.

Den beste legen jeg har hatt noensinne og vil aldri bytte Dan Nørager som fastlege.

Nørager stiller allltid opp. Ordner med henvisninger, gode samtaler, veiledning på en svært tilfredstillende måte. Kan ikke utføres bedrere.