Dan Michael Nørager Andersen

Autorisasjon (1994)

25 av 2000

Storoklinikken Telefonnummer22 09 88 8822 09 88 ...
Vitaminveien 7-9 4 Etg, Storosenteret 0485 Oslo
Dan Michael Nørager Andersen er en av 599 fastleger i Oslo

Siste vurderinger av Dan Michael Nørager Andersen

Greit nok.

Hyggelig,.men litt overflatisk når det gjelder hva som feiler deg.Trekker sluttninger litt for raskt.Flink å henvise videre og kort ventetid for time.

En lege som kjenner pasienten.

Det tok litt tid før legen "kjente meg", men etterhvert så gjør han det til stor tilfredsstillhet. Han er rolig, tar mitt signal på alvor. Lytter.
Jeg har stor tillitt til han, og han respekterer meg......"tror jeg".
Vært til tider litt vanskelig med fakturaer som er bet. men ikke blitt registrert. Dette har også endret seg.
Eneste minus han kan få, er litt for liten tid pr. pasient. Dvs. må ofte vente til over avsatt time.

Den beste legen jeg har hatt

Dan Nørager er en av de få legene som tar seg god tid til å lytte. Han har mye empati og er tålmodig noe jeg har opplevd som mangelvare hos andre leger.

Fastlegen min i 15 år.

En god fastlege som jeg har hatt i snart 15 år. Faglig dyktig og god menneske kjenner. Bestandig kommet til en konklusjon når jeg kommet til han med spørsmål om min helse. Trenger jeg annen hjelp enn fastlege hjelper han meg omgående med søknad. Meget effektiv.

Svært fornøyd

Er sjeldent hos legen, og kan derfor ikke skryte på meg mye erfaring med forskjellige leger, men jeg mener at jeg har noe innsikt i hva folk flest forventer av sin lege. At han/hun lytter, forklarer og behandler det som lar seg behandle.
Var idag til undersøkelse og ble møtt av et smil jeg fort forstod at jeg kunne betro meg til! En trygg, dyktig, avslappet og rolig lege som jeg definitivt føler meg trygg hos, og kan anbefale til andre.
Jeg vet at jeg kommer til å få god hjelp neste gang jeg trenger det