Dan Michael Nørager Andersen

Autorisasjon (1994)

22 av 2000

Storoklinikken Telefonnummer22 09 88 8822 09 88 ...
Vitaminveien 7-9 4 Etg, Storosenteret 0485 Oslo
Dan Michael Nørager Andersen er en av 603 fastleger i Oslo

Siste vurderinger av Dan Michael Nørager Andersen

dårlig tid, lite kunnskap om psykisk helse, gamle skole

Jeg hadde han som lege i 5 år. Han har alltid dårlig tid, man kan nevne et problem om gangen og han ser ikke helheten. Jeg følte at det var jeg som stilte diagnosen. Lite kunnskap om psykisk helse. Siste gang jeg var hos ham, ba jeg ham å sende meg til psykolog siden jeg trengte å snakke med noen. Svaret jeg fikk fra ham var at jeg kunne prøve å ta noen medisiner i stedet for. Samme dag byttet jeg fastlege.

Tilbake til en lege jeg kan stole på

Dan Nørager har vært min lege i mange år, og det var vemodig å bytte til en annen da jeg flyttet ut av Oslo. Storoklinikken har til tider vært litt problematisk å få kontakt med og service fra, men i senere tid har de rettet opp dette ved å ha andre leger til å betjene kunder til fraværende lege. Legesenteret jeg byttet til hadde ingen kapasitet da min nye fastlege var fraværende i halvannen måned. Dermed måtte jeg bruke Volvat ved to anledninger bare for å fornye faste medisiner. Nå har jeg byttet tilbake til Dan Nørager, selv om det betyr å reise fra Holmestrand til Oslo.

Rett og slett dårlig lege

Jeg har hatt denne legen i over 7 år mest fordi jeg har aldri hatt behov for lege. Hver gang jeg har vært der, har han alltid hatt dårlig tid, gidder ikke å høre på meg og alltid ville avslutte timen før jeg fikk snakket ferdig. I dag er siste dråpen, i det jeg gikk inn i timen, som han var forsinket til, sa han " jeg har 5 minutter før neste timen". Jeg er gravid og er skadet i tillegg men han hadde verken tid til å undersøke skadet eller høre om smerte pga graviditet. Jeg trengte sykemelding og fikk beskjed at jeg måtte booke time for å få den neste gang. Jeg skjønner ikke at denne legen fortsatt får lov til å drive med pasientbehandling.

Veldig misfornøyd

Legen min er nesten aldri tilstede, for ofte vikar for han. Det er i tillegg umulig å få time hos han, både hastetime og konsultasjon, og timene aldri starter på tida. Henvisningen han har sendt for meg for to år tilbake har ikke kommet fram engang.
Kan dessverre ikke anbefale den legen, så gjerne finn enn annen som er flink og har ledige timer .

Ikke imponert

-Han forholder seg ikke til barna som pasienter
-Ubehagelig GU-episode, jeg byttet fastlege etter det