Dan Michael Nørager Andersen
Mann, 68 år
Mitt inntrykk av Dan er at han er glad i å tjene penger. Mye penger. Er det en ting han er flink til er det å sette opp oppfølgingstimer på ting som ikke trenger noen oppfølging: Har man eksempelvis tatt en blodprøve er svaret "kom tilbake om 1 uke - så snakker vi om det". (klart du skal betale for det) Han vet veldig godt at svaret kan sendes på mail og at det ikke er noe å snakke om. Dette har jeg opplevd i flere andre sammenhenger. Kom tilbake for småting...... Han tjener jo masse penger på de 2 minuttene du er innom når egenandelen er 201 kroner + penger fra staten. Han setter ikke av så mye tid til pasienten heller. I tillegg er han alltid forsinket - selv om det er den første timen på morgenen. Resepsjonen er heller ikke noe å skryte av.
har vært pasient hos Dan siste 10 årene. har bestandigvært hyggelig, og har bestandig følt at jeg har blitt tatt seriøst med mine plager.
Dan er en veldig behagelig lege, som jeg har full tillit til, og som bestandig hører med meg som pasient om jeg er enig i hans mening og råd.
Har aldri hatt noen negativ opplevelse når jeg har vært hos Dan. og kommer til å fortsette å gå til han.
Hva skal til for å gi fem stjerner her?
Hvis en lege alltid er enige med sin pasient hva betyr det? At kunden alltid har rett? Alltid tilgjengelig?
Nylig leste jeg at leger som ligger litt lavt angående pasient tall, hadde lettere for å gi etter deres krav ang. sykemeldinger og resepter på tvilsomme legemidler.
For meg betyr klager på denne siden at min lege ikke er en enkel lege å utnytte, men er bestemt med god moral. Han har etikk, egne meninger og dømmekraft.
Hvis du som leser dette er ute etter en fastlege med kunnskap, autoritet og vilje for pasientens beste, da vil jeg anbefale Dan Michael Nørager Andersen .
Jag upplever Dr Andersen som en Lege som gör sitt jobb men ikke mer. Det är väldigt liten tid för spørsmål och du får korta svar. Har mest kännt mig i vägen när jag hatt legebesøk. Det sista besøket så lovade han og sende en legeerkæring så att jag kunde ansöka om pengar hos NAV. Trots att jag ringt till Storoklinniken tre gånger för och skynda på legeerkæringen har jag ikke fatt noe svar. Nå har det gått to uke og jag har fått nokk, Jag bytter fastlegen!
- Bestilte time via deres selvbetjeningssystemet med en klar merknad om hva som skulle undersøkes. Møtte opp til time og ble fortalt at den type undersøkelse ikke kan gjøres på dagen, men at en ny time må bestilles. Endte med at jeg møtte opp på legekontoret og betalte full pris for å bestille enda en ny time, til tross for at en klar merknad ble sendt til legen på forhånd.
- Legen bestiller nye timer på eget initiativ.
- Som pasient føler man seg ikke velkommen, og man haster heller med å komme seg ut for å ikke bruke opp tiden hans.
- Etter endte konsultasjoner, får man heller ingen råd eller videre informasjon.
Vis flere...