Ingebjørg Myre Hilstad

Autorisasjon (2008)

Kløfta Legesenter Telefonnummer63 92 99 0063 92 99 ...
Gjerdrumsvegen 5 2040 Kløfta
Ingebjørg Myre Hilstad er en av 42 fastleger i Ullensaker

Siste vurderinger av Ingebjørg Myre Hilstad

Skuffende

Har følt meg som en hypokonder hos henne. Føler aldri hun har tatt meg på alvor dessverre.. Er bare fort inn og ut igjen. Anbefaler ikke henne i det hele tatt med mindre du bare har en halsbetennelse eller lignende som alle leger kan finne ut av.

Skuffet!

Det positive er at man får raskt time..... når man først har stått inntil 20 minutter i telefonkø, dersom det i det hele tatt slår gjennom.

Men - det er total mangel på oppfølging. Med tildels sterke smerter i ett år forventer jeg at legen følger opp at det er fremgang gjennom spesialistapparatet og at man ikke må begynne på nytt ved hver eneste korsvei. Føler meg som en hypokonder - noe jeg faktisk ikke er.

Hun er også totalt umulig å få tak i uten at man har en time - til tross for at hun ba meg kontakte henne etter svar fra sykehuset. Når jeg endelig fikk en av kontordamene til å gi henne beskjed om at jeg ønsket kontakt, måtte jeg først fortelle en ukjent og navnløs kontordame hva det gjaldt. Etter noen timer fikk jeg så en sms fra samme kontordame med et intetsigende svar fra legen. Totalt uakseptabelt!

Treg i starten

Litt treg i starten med å konkludere "at det må jeg bare leve med". Da jeg presset på og ville at hun skulle utrede problemstillingen videre ble hun etter hvert litt mer samarbeidsvillig. Nå er det mye bedre:-)

Flott lege!

Jeg er superfornøyd med den nye fastlegen min!! Hun er dyktig og empatisk. Jeg føler meg sett og hørt og hun virker veldig interessert i å hjelpe deg. Hun jobber effektivt og har kort ventetid og imotsetning til min tidligere fastlege er hun som regel i rute.
Mine barn har også samme lege og hun er veldig flink til å kommunisere med og å undersøke barn.

Skuffende førsteinntrykk

Mitt første møte med Dr.Hilstad var skuffende. Hun ville ikke skrive ut medisiner som jeg har fått av hennes forgjenger de siste 3 årene... Så da måtte jeg bytte til et annet merke?! Første jeg tenkte var at jeg skulle bytte fastlege. Men neste møte ble bedre. Fikk akutttime selv om det var fullt, medisiner og tilbud om sykmelding (som jeg avslo) Hun får en ny sjanse :-/