Ingebjørg Myre Hilstad

Autorisasjon (2008)

Kløfta Legesenter Telefonnummer63 92 99 0063 92 99 ...
Gjerdrumsvegen 5 2040 Kløfta
Ingebjørg Myre Hilstad er en av 42 fastleger i Ullensaker

Siste vurderinger av Ingebjørg Myre Hilstad

Dyktighet fra A til Å

Jeg har hatt Ingebjørg som fastlege i flere år. Hun er imøtekommende og tar deg og dine problemer på alvor. Flink til å henvise videre og også til å følge opp prøveresultater. Har bare positive erfaringer med henne så kjenner meg overhode ikke igjen i flere av tilbakemeldingene som har blitt gitt. Kan trygt anbefale henne til andre!

Lite medmenneskelig og lytter ikke

Hun får pssienten til å føle seg dum fordi hun ikke viser noe form for forståelse og gir sjelden uttrykk for at hun bryr seg. Vært hos henne mye, og har egentlig bare følt meg som en hypokonder. Byttet lege og etter det har jeg funnet ut av flere av tingene jeg kom til henne for flere ganger. Hu tar ikke pasientene sine på alvor og har etter min mening ingenting som lege å gjøre da hun er mer hoven og lite medmenneskelig enn de fleste menneskene jeg har møtt

Hva med å håndhilse på din pasient?

Skuffende førsteinntrykk..
For det første håndhilser hun ikke på meg når jeg kommer til time.

Rekker ikke å forklare meg før hun avbryter med at dette er ikke noe jeg kan svare på og det er ikke sikkert at spesialister finner ut av problemet ditt heller.

Hun sendte henvisning til spesialist mens jeg prøver å forklare problemet, før jeg var ferdig med forklaring var henvising allerede sendt og ikke noe hun kunne endre på nå sa hun da!

Prøver å stille noen spørsmål men generelt negativ person som virker som kun er interessert i å sende meg ut igjen slik at hun ikke skal noe "ekstra jobb" eller minst mulig jobb med meg som pasient.

Vi er fornøyd

Får alltid time raskt. Hun er effektiv. God på å henvise videre. Jeg erfarer at hun er god til å lytte og jeg er en pasient som er tydelig i mine bestillinger.
For meg og mine barn gjør hun jobben sin.

Anbefales ikke

Jeg føler at jeg sjelden blir tatt på alvor. og når jeg blir det så er virker det som om hun ikke kan så mye selv. Hun slår opp og må lese om alt før hun svarer og henvender meg bare videre! Helsesøster på videregående skole kunne svare meg på mer enn min fastlege. Alt for stille og sjenert(?) til å være fastlege etter min mening...