Mohammad Zaheer Abbas

Atrium Legesenter, Sentrum Legesenter

2010

61 av 2000

Blir varslet når nye vurderinger blir publisert

Atrium Legesenter
Eckersbergsgate 30 0260 Oslo
Mohammad Zaheer Abbas er en av 534 fastleger i Oslo
Mohammad Zaheer Abbas er en av 25 fastleger i Ringsaker

1 vurdering

Siste vurderinger av Mohammad Zaheer Abbas

Mycket besviken

Jag berättade om mina problem som jag haft i flera år och det enda han sa var att han inte kommer skriva ut mer medicin (som jag gått på och fungerat bra i flera år) utan att erbjuda någon annan hjälp tex. remiss till psykiatriker/annan liknande medicin eller dylikt. Väldigt ledsen och besviken på denna lege och kommer definitivt byta fastlege.

Dårlig punktlighet

For tredje gang kommer legen 15-20 minutter etter oppsatt timeavtale som er dagens første time. Det er ikke tilfredsstillende og lite tillitvekkende.

Den beste legen

Abbas er definitivt en lege jeg aldri er misfornøyd med, uansett hva jeg kommer inn for. Han lytter til deg, forstår deg og er umiddelbar på å finne tiltak for plagene. Han kommuniserer på en merkverdig måte, som gjør at du føler deg hørt, sett og trygg. Han ser alltid etter gode løsninger, og følger opp sykdomsforløp veldig godt! Har er lett å få kontakt med, og ventetiden hans er aldri lengre enn nødvendig.

Kanskje han ikke tar gamle og litt svekkede pasienter helt alvorlig?

Har ikke hatt ham som fastlege lenge. Han unnlot å sjekke blodtrykk, lytte med stetoskop og ta prøver, men henviste til nødvendig vurdering på sykehus. Følte kanskje at han ikke har tatt fysiske symptomer helt alvorlig siden jeg også var engstelig.

Imøtekommende og tillitsvekkende

Opplevelsen av det første møtet med den nye fastlegen min var meget positiv; personlig og faglig