Ahmad Khalid

1 person

Ahmad Khalid er en av 5 fastleger i Nord-Odal

Siste vurderinger av Ahmad Khalid

Kunnskapsrik og trygg fastlege

Byttet til denne legen for ett år siden.
Er utrolig fornøyd. Kunnskapsrik, ærlig, henviser videre og empatisk.

Lite empatisk

Er ikke imponert over denne ,har 0 forståelse for psykiatri og lite empatisk ,og holder ikke ord med og ringe tilbake til pasienter

Beste lege jeg hatt!

Ahmad er virkelig en trygg lege, er lei meg for at jeg må bytte nå som jeg flytter. Han lytter og har stor respekt for hva du som patient har å fortelle, er veldig bra på å forklare ting og gir bra råd. Han har stor forståelse for psykiske plager og hvordan det påvirker det fysiske. Generelt et veldig varmt og imøtekommende menneske! Takk for alt Ahmad!

Grundig og kunnskapsrik.

Veldig fornøyd med Ahmad som min fastlege. Blid, imøtekommende, grundig, lyttende, og tar tak i problemene, og forklarer alt på en enkel måte. Jeg blir henvist til spesialhelsetjeneste når det er påkrevet. Alt i alt er jeg veldig fornøyd! 😁

Bryr seg om Pasienter

Jeg ble lei meg siden jeg holder på å bytte denne fastlege på grunna av flytting. Han er den beste legen jeg har hatt hittil.
Når jeg møtte opp første gang så hørte han på meg, siden jeg visste hva som var galt (kronisk). Han stolte på meg.
I tillegg gjorde han noe ingen andre leger har gjort før, han spurte om jeg kunne komme inn dagen etterpå for å sjekke blodverdiene. Etter dette så følte jeg at han ville holde seg oppdatert med pasientene sine. Jeg fikk en melding senere om at jeg manglet D-vitamin og han la allerede ut e-resept som jeg kunne hente.
Jeg er glad at moren min er pasient hos han, og jeg anbefaler han gjerne til andre :)