Torill Andersen

Autorisasjon (1987)

Torill Andersen er en av 599 fastleger i Oslo

Siste vurderinger av Torill Andersen

Flott fastlese

Er 33 år gammel mann, hatt Torill som fastlege i 33 år.

Veldig fornøyd, alltid fått sykmelding når jeg har trengt det. Fått henvisning til det jeg trenger og ved akutt time har jeg ALLTID fått time samme dag eller maksimalt påfølgende dag.

Er veldig glad i Torill Andersen.

Misfornøyd

Utrolig dårlig og uinteressert med å forstå hva pasienten har problemer med skjekker ikke ordentlig !!!!!

Bare godt å si om dr. Andersen

Jeg har hatt samme fastlege fra ordningen ble etablert og jeg håper jeg kan ha det for bestandig. Andersen tør også å si ifra hvis jeg har småplager, at jeg bare skal være tålmodig slik at det går over av seg selv. Har ikke selv hatt alvorlig sykdom, men har bekjente som Andersen har tatt seg av på en riktig og profesjonell måte. Anbefales.

Ikke helt topp

Enig med forrige kommentar.
Hun gir et godt førsteinntrykk og er hyggelig. Vil gjerne prate om andre ting enn saken.
Dessverre føler jeg ikke at hun tar meg helt på alvor. Hun vegrer seg for å henvise til andre.
Heldigvis gikk jeg til en lege på mitt arbeidssted da jeg fikk et helseproblem og han tok straks tak i problemet og sendte meg videre når han ikke fant feilen. Men han er dessverre ikke fastlege.
Jeg kommer til å bytte fastlege, er ikke fornøyd med denne. Ventetiden er alltid nesten en time. Ellers er kontoret hyggelig.

Kjempehyggelig som person men virker uinteressert i det medisinske

Mitt førsteinntrykk var veldig positivt og jeg opplevde henne som imøtekommende og hyggelig. Hun er veldig flink til å spørre om hvordan det står til og snakke om dagligdagse ting. Men det ble fort et irritasjonsmoment at hun brukte 95% av tiden på å småprate og så 5% av tiden på det medisinke. Jeg følte at jeg selv måtte komme med forslag til hvilke prøver som måtte tas og måtte også mase for å få sendt en henvisning videre til sykehus - der jeg også ble operert. Det virker dessverre som om hun til tider er lei av jobben og har fokus helt andre steder. Har hatt henne som fastlege i flere år, men ser ingen annen utvei til å bytte til en mer engasjert fastlege.