Kjersti Louise Hodne

Byhaugen Legesenter

Randabergveien 45 4025 Stavanger
Kjersti Louise Hodne er en av 106 fastleger i Stavanger

Siste vurderinger av Kjersti Louise Hodne

Noe ung og uerfaren....Meget negative kontorpersonale! De var ikke serviceinnstilt.

Desverre ga hun ikke inntrykk over å 'tro' på det vi sa. Virket ung og uerfaren/usikker. Hun undersøkte ikke problemområdene.
Betjeningen i kontorluken var ikke serviceinnstillt, og ekstra trist var det at to 'meget' unge som også var i luken også var sur. De har jo mange år igjen i yrket....De sa ikke hadet når vi gikk, eller ett smil;( Trist.

Utrolig dyktig

Faglig sterk, veldig forståelsesfull og empatisk. Føler du blir tatt på alvor og får grundig oppfølging med nødvendige henvisninger. Absolutt den beste fastlegen jeg har hatt.

Den beste legen uten tvil

Jeg har hatt en del leger for jeg har ikke følt at de har tatt meg på alvor. Men jeg kommer alldri til å bytte lege igjen. Hun forstår meg og hjelper alt hun kan. Viss hun ikke vet noe sjekker hun det opp. Hun er positiv og smilende. Føler meg virkelig godt tatt vare på.

Forståelsesfull og faglig sterk

Jeg byttet fastlege og har ikke angret ett sekund! Endelig føler jeg meg forstått og tatt på alvor. Hun er faglig sterk og gjør en grundig jobb. Spør kolleger om hun er usikker og henviser videre.