Mira Noltemeyer

Autorisasjon (2010)

Hinna Legesenter AS Telefonnummer51 88 51 5051 88 51 ...
Boganesveien 10 4020 Stavanger
Mira Noltemeyer er en av 130 fastleger i Stavanger

Siste vurderinger av Mira Noltemeyer

trygg

Mira er min fast lege fra nesten 3 og halv år , hun er beste legen som jeg kjenner, hun forstår og behandle alle helse plager,bruker tid på pasient, haster ikke i samtale. hører alt fra pasient, jeg er heldig at hun er lege min. eg er kjempe fornøyd

Trygg og hjelpsom

Har hatt Mira i godt over et år nå, alltid fått hjelpen jeg trenger. Ekstremt dyktig. Veldig snill og hjelpsom. Vil anbefale henne på det sterkeste. Tar seg tid til deg og er ikke ei som bare vil få det gjort.

Lyttende, trygg og veiledende lege

Byttet fastlege over til Mira etter å ha vært hos henne på en vikartime. Etter et år med venting fikk vi endelig plass.

Hos Mira blir man alltid tatt godt i mot. Hun er lyttende og tar pasientens helseutfordringer og bekymringer på alvor.
Ofte kan unge voksne bli møtt med tvil hos fastleger når man kommer med ”uvanlige” plager for alderen.
Der er Mira kjempe flink.
Hun trygger, veileder og leser seg også opp på problematikken mellom legetimene slik at pasientene skal få gode svar.

Mira er god med barn. Spesielt synes vi som familie, at hun er flink i samtaler vedrørende barn med spesielle behov.
Hun overkjører ikke foreldre, men er lyttende til våre erfaringer med barna i hjemmet, og gir veiledning og støtte der det trengs.

Alle legesenter og fastleger er presset på tid. Mira er ikke et unntak.
Husk bare å gi beskjed i forkant av timen dersom det er flere ting som skal tas opp/undersøkes.
De kjekke legesekretærene er alltid behjelpelige med å finne en passende time.

Veldig frekk og ekstremt uprofesjonelt

Var inne for første gang med henne for å sjekke sønnen min. Hun var fra første pust veldig frekk. Måten hun snakket til meg var aggressive og hun snakket ned til meg! Hun hadde en dårlig holdning fra det øyeblikket hun begynte å sjekke sønnen min. Jeg har prøvd å forklare henne bekymringene mine som mor, men hun var ikke interessert i å høre noe! Jeg ga henne beskjed om hvor frekk hun er og at hun ikke har rett til å behandle pasientene slik. Hun var sint og etter at vi har lukket døren bak oss gikk hun ut av rommet sitt og ropte at hun håper at vi aldri kommer tilbake for å se henne. Hvis hun ikke er fornøyd med en pasient, bør hun ikke ta den pasienten igjen, men å være så aggressiv og ha en slik holdning…wow..!!

Kjempebra

Veldig god lege, alltid hjelpson, lytter godt til pasienten, kjempegod til å finne løsninger, sender rask til spesialist lege. God digital kommunikasjon.