Mira Noltemeyer

Hinna Legesenter AS

2010

Hinna Legesenter AS Telefonnummer51 88 51 5051 88 51 ... – Si gjerne at du fant nummeret på Legelisten.no
Boganesveien 10 4020 Stavanger
Mira Noltemeyer er en av 110 fastleger i Stavanger

Siste vurderinger av Mira Noltemeyer

Kjempeflink lege

Har skiftet fastlege to ganger de siste 15 årene og Mira er helt klart den beste jeg har hatt. Hun tar seg tid, tar deg på alvor, henviser raskt videre ved behov, følger opp prøvesvar osv. Kjenner meg IKKE igjen i de andre beskrivelsene her inne :)

Hyggelig, men...

Hyggelig dame, men anbefaler ikke henne til en som har behov for hva som helst type inngrep en fastlege kan gjøre. Det er ikke der hennes kompetanse ligger..

Fornøyd :)

Vi er kjempe fornøyd med Mira, synd det er så mange vikarer for henne. Har hatt Mira som fastlege i 2-3 år å hatt to langtidsvikarer som er litt på blåbærtur.. Anbefaler Mira på det sterkeste! Er ei i resepsjonen som burde hatt et kurs i å være høffelige med pasientene, har fått bakoversveis flere ganger da jeg har ringt ned for å spør om spørsmål, frekk og uhøffelig!! :(

Pasjon og medfølelse (passion and compassion)

Det var litt vanskelig å føle seg velkommen.
Det så ikke altid sån ut som Mira var interessert i meg som pasient.
Da jeg spurte henne om vi ikke kune ta en blodprøve for å sjekke om jeg manglet noe virket det ikke som hun hadde veldig lyst til å støtte meg i dette. Isteden spurte hun om det kunne være psykiske årsaker til svimmelen min. Men det ville jeg jo finne ut av ved hjelp av henne...
Jeg må bare kopiere en annen vurdering, fordi den gjenspeiler nøyaktig min opplevelsen: "Føltes som vi måtte snakke veldig fort og ikke hadde tid til å snakke om det som plaget meg som pasient , og da virket det som jeg ble ikke hørt med nok oppmerksomhet eller forståelse."

Uhøffelig

helt forferdelig service fra resepsjonistene som jobber der, er sure å sinte hver gang , snakker til pasientene som om vi alle skulle vært idioter