Mira Noltemeyer

Boganesveien 10 4020 Stavanger
Mira Noltemeyer er en av 108 fastleger i Stavanger

Siste vurderinger av Mira Noltemeyer

Fornøyd :)

Vi er kjempe fornøyd med Mira, synd det er så mange vikarer for henne. Har hatt Mira som fastlege i 2-3 år å hatt to langtidsvikarer som er litt på blåbærtur.. Anbefaler Mira på det sterkeste! Er ei i resepsjonen som burde hatt et kurs i å være høffelige med pasientene, har fått bakoversveis flere ganger da jeg har ringt ned for å spør om spørsmål, frekk og uhøffelig!! :(

Pasjon og medfølelse (passion and compassion)

Det var litt vanskelig å føle seg velkommen.
Det så ikke altid sån ut som Mira var interessert i meg som pasient.
Da jeg spurte henne om vi ikke kune ta en blodprøve for å sjekke om jeg manglet noe virket det ikke som hun hadde veldig lyst til å støtte meg i dette. Isteden spurte hun om det kunne være psykiske årsaker til svimmelen min. Men det ville jeg jo finne ut av ved hjelp av henne...
Jeg må bare kopiere en annen vurdering, fordi den gjenspeiler nøyaktig min opplevelsen: "Føltes som vi måtte snakke veldig fort og ikke hadde tid til å snakke om det som plaget meg som pasient , og da virket det som jeg ble ikke hørt med nok oppmerksomhet eller forståelse."

Uhøffelig

helt forferdelig service fra resepsjonistene som jobber der, er sure å sinte hver gang , snakker til pasientene som om vi alle skulle vært idioter

Ikke matcher forventninger

Har ikke følt velkommen hos legen,
Virket det som jeg ble ikke hørt med nok oppmerksomhet
Eller forståelse.
Var hos 2 vikarer på samme legesenteret mens min fastlege var ikke tilstede og var meget fornøyd med begge.
Og sekretæren deres har også vært veldig snille.
Men jeg forventet en hyggeligere og snillere lege.

Anbefales

Jeg har legeskrekk og klarte til slutt å ringe til legekontoret. Legesekretæren var veldig koselig, og det var Mira og. Hun gikk igjennom prossen med meg trinn for trinn på en rolig, betryggende måte slik at jeg slappet av. Legebesøket jeg hadde gruet meg så for ble derfor faktisk ganske ok takket være henne så jeg anbefaler henne derfor varmt. Har vært hos henne en gang tidligere og, og da diagnoserte hun meg kjapt og korrekt så er veldig fornøyd med min fastlege.