Mira Noltemeyer

Boganesveien 10 4020 Stavanger
Mira Noltemeyer er en av 106 fastleger i Stavanger

Siste vurderinger av Mira Noltemeyer

Ikke matcher forventninger

Har ikke følt velkommen hos legen,
Føltes som vi måtte snakke veldig fort og ikke hadde tid til å snakke om det som plaget meg som pasient , og da
Virket det som jeg ble ikke hørt med nok oppmerksomhet
Eller forståelse.
Var hos 2 vikarer på samme legesenteret mens min fastlege var ikke tilstede og var meget fornøyd med begge.
Og sekretæren deres har også vært veldig snille.
Men jeg forventet en hyggeligere og snillere lege.

Anbefales

Jeg har legeskrekk og klarte til slutt å ringe til legekontoret. Legesekretæren var veldig koselig, og det var Mira og. Hun gikk igjennom prossen med meg trinn for trinn på en rolig, betryggende måte slik at jeg slappet av. Legebesøket jeg hadde gruet meg så for ble derfor faktisk ganske ok takket være henne så jeg anbefaler henne derfor varmt. Har vært hos henne en gang tidligere og, og da diagnoserte hun meg kjapt og korrekt så er veldig fornøyd med min fastlege.

Dårlig mottakelse

En lege som møter andre med fordommer, uten å kjenne pasienten.Eier ikke empati. Denne legen bør finne seg et annet område i livet ,hvor hun kan utøve hersketeknikk.

Gode undersøkelser og flott oppfølging!

Føler Mira forstod mine utfordringer etter vår første samtale og siden har jeg fått rikgit hjelp og en veldig god oppfølging som har gitt meg positive resultater. Ekstra kjekt at hun jobber i et senter med andre spesialister som kan hjelpe meg. Takk Mira :)

Flink lege men ikke fornøyd med legekontoret

Mira er en flink lege men jeg har dårlig erfaring med timebestilling, trodde det skulle bli enklere med den appen pasientsky, men det ble bare mer frustrerende, valgte time etter kl12 og fikk tildelt time kl9:30