Mira Noltemeyer

Hinna Legesenter AS

2010

Ventetid

Se antatt ventetid før du kan få plass på legens liste

Hinna Legesenter AS
Boganesveien 10 4020 Stavanger
Tlf: 51 88 51 50 ‐ Si gjerne at du fant nummeret på Legelisten.no Vis kart
Mira Noltemeyer er en av 110 fastleger i Stavanger

Siste vurderinger av Mira Noltemeyer

Hyggelig, men...

Hyggelig dame, men anbefaler ikke henne til en som har behov for hva som helst type inngrep en fastlege kan gjøre. Det er ikke der hennes kompetanse ligger..

Fornøyd :)

Vi er kjempe fornøyd med Mira, synd det er så mange vikarer for henne. Har hatt Mira som fastlege i 2-3 år å hatt to langtidsvikarer som er litt på blåbærtur.. Anbefaler Mira på det sterkeste! Er ei i resepsjonen som burde hatt et kurs i å være høffelige med pasientene, har fått bakoversveis flere ganger da jeg har ringt ned for å spør om spørsmål, frekk og uhøffelig!! :(

Pasjon og medfølelse (passion and compassion)

Det var litt vanskelig å føle seg velkommen.
Det så ikke altid sån ut som Mira var interessert i meg som pasient.
Da jeg spurte henne om vi ikke kune ta en blodprøve for å sjekke om jeg manglet noe virket det ikke som hun hadde veldig lyst til å støtte meg i dette. Isteden spurte hun om det kunne være psykiske årsaker til svimmelen min. Men det ville jeg jo finne ut av ved hjelp av henne...
Jeg må bare kopiere en annen vurdering, fordi den gjenspeiler nøyaktig min opplevelsen: "Føltes som vi måtte snakke veldig fort og ikke hadde tid til å snakke om det som plaget meg som pasient , og da virket det som jeg ble ikke hørt med nok oppmerksomhet eller forståelse."

Uhøffelig

helt forferdelig service fra resepsjonistene som jobber der, er sure å sinte hver gang , snakker til pasientene som om vi alle skulle vært idioter

Ikke matcher forventninger

Har ikke følt velkommen hos legen,
Virket det som jeg ble ikke hørt med nok oppmerksomhet
Eller forståelse.
Var hos 2 vikarer på samme legesenteret mens min fastlege var ikke tilstede og var meget fornøyd med begge.
Og sekretæren deres har også vært veldig snille.
Men jeg forventet en hyggeligere og snillere lege.

Anbefales

Jeg har legeskrekk og klarte til slutt å ringe til legekontoret. Legesekretæren var veldig koselig, og det var Mira og. Hun gikk igjennom prossen med meg trinn for trinn på en rolig, betryggende måte slik at jeg slappet av. Legebesøket jeg hadde gruet meg så for ble derfor faktisk ganske ok takket være henne så jeg anbefaler henne derfor varmt. Har vært hos henne en gang tidligere og, og da diagnoserte hun meg kjapt og korrekt så er veldig fornøyd med min fastlege.

Dårlig mottakelse

En lege som møter andre med fordommer, uten å kjenne pasienten.Eier ikke empati. Denne legen bør finne seg et annet område i livet ,hvor hun kan utøve hersketeknikk.

Gode undersøkelser og flott oppfølging!

Føler Mira forstod mine utfordringer etter vår første samtale og siden har jeg fått rikgit hjelp og en veldig god oppfølging som har gitt meg positive resultater. Ekstra kjekt at hun jobber i et senter med andre spesialister som kan hjelpe meg. Takk Mira :)

Flink lege men ikke fornøyd med legekontoret

Mira er en flink lege men jeg har dårlig erfaring med timebestilling, trodde det skulle bli enklere med den appen pasientsky, men det ble bare mer frustrerende, valgte time etter kl12 og fikk tildelt time kl9:30

Styr unna denne legen!

Fikk akutt time hos denne legen, da min fastlege var på kurs.
Totalt uniteressert og avvisende.
Mer opptatt av å snakke i telefonen enn å snakke med pasienten.
Jeg ble sendt ut døren etter 1 minutt. Ingen prøver tatt.
Fikk beskjed om å bestille ny time om jeg ville noe mer.
En ubehagelig opplevelse!

Ikke den beste

Hun er usympatisk og får meg til å føle at jeg sløser tiden hennes. Dette fører umiddelbart til at jeg ikke tar henne på alvor, og ikke klarer å stole fullt på hennes vurdering av plagene mine. Jeg mener at det i en hektisk hverdag fortsatt skal gå an for en lege å utstråle kompetanse og tillit, noe denne legen ikke gjør.

Frekk i tonen

Jeg har vært hos pasient hos denne legen i 3 år. Jeg pleier å ta med min mann, for jeg er ikke 100 % i norsk. Hun sendte ham ut og sa til meg; du trenger ikke ta med han og ingen trenger å presse deg.

Hun skulle rope ham inn igjen, men han fikk ikke komme inn igjen og jeg forsto ingenting. Generelt uinteressert lege som mener alt er normalt. Prøver nå å bytte lege.

Varierande!

Jag tror att hennes effektivitet kan uppfattas som ointresserad, jag tycker att det varierar från gång till gång hur jag uppfattar henne. Jag har nu bytt fastlege, men det beror mer på hennes vikarie.

Veldig fornøyd

Mira er en superflink lege, både for barn og mor. At hun i tillegg er barnelege en dag i uken gjorde det ekstra betryggende for meg, da jeg ventet mitt første barn. Vi har sjeldent måtte vente lenge på venterom. Og har alltid fått time samme dag som vi ringer.

Uinteressert

Opplevde henne som veldig uinteressert.
Oppfordret meg til å lese opp på internett..
Har nå byttet fastlege.

FASTLEGEN SOM VIRKELIG BRYR SEG !

Dr. Mira Noltemeyer gjør noe som jeg ikke har opplevd tidligere i mitt lange liv:
HUN BRYR SEG VIRKELIG OM PASIENTENE SINE OG DERES HELSE !
Jeg er forholdsvis ny pasient hos henne, men jeg fant raskt ut at ETTER AT JEG HAR VÆRT PÅ HENNES LEGEKONTOR, så tar hun tak i det hun finner både i den muntlige info. fra meg og det hun leser av min journal fra tidligere leger. HUN BRUKER TID , langt utover det jeg har sett hos noen andre leger. Og alt dette gjør hun i det stille. JEG ER IMPONERT!

Dårlig tid, ikke fulgt opp

Legen virker stresset, og har dårlig tid. Opplever også at hun ikke har lest min journal, men likevel gir råd på min medisinke tilstand uten å ha lest forhistorien. Jeg gikk til henne i svangerskapet mitt, og da glemte hun å ta blodprosenten min før jeg var i uke 39. Dette resulterte i lav blodprosent etter fødsel, og mye svimmelhet.
Kontoret er kjempefint, og de som jobber der er serviceinnstilte.

usympatisk

Jeg må dessverre si meg uenig i de postitive vurderingene hun har fått tidligere.
Jeg føler hun har bestemt seg før jeg får kommet igang med å forklare hvorfor jeg er der, og synes ikke jeg blir tatt på alvor i det hele tatt.
Føler meg alltid som en dust etter å ha snakket med henne.

Bare positivt

Hun er den beste legen jeg har vært hos. Gir gode råd, høflig og tar sine pasienter på alvor. De i resepsjonen fortjener også skryt! Takk Hinna :-)

Veldig dyktig og personlig lege

Kan ikke si meg annet enn veldig enig i beskrivelsene her. Utrolig hyggelig, effektiv og på meg virker hun faglig dyktig (har selv erfaring fra medisin). Anbefales på det varmeste.