Manpreet Singh

Eikelandsosen Helsesenter

2011

Tilleggskompetanse

Sjømannslege

Eikelandsosen Helsesenter Telefonnummer56 58 02 9056 58 02 ... – Si gjerne at du fant nummeret på Legelisten.no
Leitet 24 5640 Eikelandsosen
Manpreet Singh er en av 5 fastleger i Fusa

1 vurdering

Siste vurderinger av Manpreet Singh

Flink lege, men

En hyggelig lege som er imøtekommende og hyggelig. Stiller spørsmål som henger sammen med hva du sier er problemet, men i henvisningen ble det feil. Det jeg fortalte var en del av smertene, skrev han i henvisningen ikke var et problem. Språket ble et problem, da vi endte opp med å snakke på Engelsk.

En av de beste legene jeg har truffet

Lytter, har omsorg, forståelsesful, humor, ingen språkproblem selv om han er indisk, virker som han er faglig sterk

Kan ikke sammenlignes med en norsk lege.

Høflig,smilende,godt humør.Tar seg god tid.Kan snakke om løst og fast.Hyggelig,tar deg seriøst,et medmenneske,ett minus må han få av meg,litt slapp med å ringe når der er beskjed om at han skal ringe til meg som pasient,men forstår at han har det travelt.Ellers bare +++++

En dyktig og snill lege

En mann med et godt hjerte som er snill,omtenksom,lyttende og ikke minst dyktig.har også stort kunnskapsnivå ,har jeg aldri opplevd lang ventetid.godt menneske i tillegg

Kan ikke språket godt nok til og forstå enkelte problemer !!

Han skriver ut medesin den ene mnd og neste mnd tar han den fra deg .
Dette er ikke bra for pasienten som blir enda mer deprimert og lei seg Han må ikke være så redd fylkeslegen som han er Han burde si hva han mener og ikke si at slik er det i Norge .
Han må gi en faglig begrunnelse Ikke bare si du får ikke mer Og sende dem på DPS som ikke har hjulpet på over 3 år Da kunne han heller ha medisinert pasienten istedenfor Dårlig gjordt og bli behandlet på den måten .