Manpreet Singh

Sjømannslege

Manpreet Singh er en av 6 fastleger i Meløy

Siste vurderinger av Manpreet Singh

Alltid forsinket

Virker lite interessert i pasient. Alltid forsinket selv om det er første time. Lite veiledende i forhold til behandling.

Er jo ikke på jobb!!!

Denne legen står oppført på Eikelandsosen helsesenter, men har ikke vært på jobb på 6-7 mnd (!). Hvem er da fastlegen min? Ingen info fra kommunen heller eller Helfo!Den andre ledige legen er sykmeldt og de andre 3 har fulle lister. Helt ubrukelig system + at M Singh forsvant bare, kom ikke tilbake etter permisjon. Håper leselisten evt. selv vurderer dette.

Flink lege, men

En hyggelig lege som er imøtekommende og hyggelig. Stiller spørsmål som henger sammen med hva du sier er problemet, men i henvisningen ble det feil. Det jeg fortalte var en del av smertene, skrev han i henvisningen ikke var et problem. Språket ble et problem, da vi endte opp med å snakke på Engelsk.

En av de beste legene jeg har truffet

Lytter, har omsorg, forståelsesful, humor, ingen språkproblem selv om han er indisk, virker som han er faglig sterk

Kan ikke sammenlignes med en norsk lege.

Høflig,smilende,godt humør.Tar seg god tid.Kan snakke om løst og fast.Hyggelig,tar deg seriøst,et medmenneske,ett minus må han få av meg,litt slapp med å ringe når der er beskjed om at han skal ringe til meg som pasient,men forstår at han har det travelt.Ellers bare +++++