Kurt Andreassen

Magnat Fastlegesenter Mann, 65 år

Autorisert1983
Ledige plasser 124 av 500
Vil du bytte til denne fastlegen?

Magnat Fastlegesenter

Drammensveien 130 0277 Oslo
Kurt Andreassen er en av 529 fastleger i Oslo

Siste vurderinger av Kurt Andreassen

Kunnskapsrik lege

Andreassen er kunnskapsrik og man får raske svar. Jeg tolker det som effektivitet. Jeg håper han fortsetter i mange år.

Sløs av penger.

Mer sløs av penger skal du lete lenge etter!

Fikk en time hos omi klinikken, hadde forklart problemstillingen på Mail og på time.

Etter en kort time viser det seg og koste 1100kr skal ikke gå i detaljer, men det dem kom frem til var det jeg hadde sagt og ingen form for videre behandling eller konklusjon på timen.

Når en lege ikke klarer det da skal dem heller ikke ta betalt.

Anbefaler bruk Google bedre og billigere eller en annen fastlege.

En god lege med masse erfaringer og kunnskap.

Takk for raskt svar per epost, jeg liker ikke telefonkø- tast 1 for ditt og 2 for datt...
Håper du forsetter i mange år til.

Lege med unik erfaring og kompetanse

Kurt Andreassen er en lege med unik erfaring og kompetanse bl.a. innen muskel -og skjelett lidelser. Det er noe ventetid, men det er fordi han tar seg god tid til pasientene sine.
Alle henvendelse via epost, behandler han raskt.

OK lege, men med klart forbedringspotensiale

Jeg har hatt Andreassen som fastlege i åtte år. Alt i alt synes jeg har er en OK lege. Grunnen til at jeg nå bytter lege er fordi jeg føler Andreassen ikke har god nok oversikt over ulike spesialisttilbud som han kan videresende pasientene til. De gangene han har sendt meg til spesialister, har dette ofte vært spesialister som ikke dekker det jeg konkret ønsker å få utbedret (noe jeg senere har funnet ut selv) og/eller så har jeg blitt sendt til private spesialister, hvilket selvsagt blir dyrt i lengden.

Ingen fastlege kan løse alle problemstillinger til enhver tid. Derfor er det viktig at de kan sende pasientene til spesialister av ulik art. Her føler jeg Andreassen har et klart forbedringspotensiale.

Når det er sagt, så skal Andreassen har for at han er imponerende tilgjengelig på e-post, man får time raskt hos han (via email, vanskeligere på tlf) og han sender deg ofte resepter uten at man trenger å møte opp hos han fysisk.