Kurt Normann Andreassen

Autorisasjon (1983)

Kurt Normann Andreassen er en av 599 fastleger i Oslo

Siste vurderinger av Kurt Normann Andreassen

Henviser ikke

Flyttet, valgte Andreassen, har aldri truffet ham, skrev at jeg ønsket henvisning til kardiolog og en generell helsesjekk.

Skrev til ham:
Jeg har blitt hjerteundersøkt hvert femte år, siden jeg var 20, (er nå 50), grunnet arvelig hjertesvikt i ung alder på farsiden av familien. Jeg utdypet. Til sist skrev jeg, ønsker time hos kardiolog.

Får til svar: Du ble undersøkt i november 2018, (5 år siden), du var hjertefrisk da, ingen grunn til å treffe kardiolog. Jeg nektes henvisning, og han svarte heller ikke på min forespørsel om en generell helsesjekk.

Jeg bytter fastlege, uten å ha truffet ham.

For dette korte svaret, denne avvisningen, uten begrunnelse, motsatt alle råd fra samtlige tidligere leger, og det legen sa til meg, den gangen - det er klokt å sjekke dette hvert femte år, dette for 30 år siden, tok han seg også godt betalt, gjennom å fakturere.

Jeg velger en annen fastlege.

God lege inntil digitalt skifte

Har brukt legen i mange år uten problemer. Vært på ballen og levert. I det siste klarte ikke legen å skrive en korrekt henvisning til spesialist og måtte gå flere runder der han endte opp sint og frustrert. Brukte privat legevakt sist gang. Nekter å behandle forespørsler fra meg på Helse Norge siden jeg i min uvitenhet lage for mange forespørsler på resept fornyelse over flere dager. 3 uker senere byttet jeg lege

Styr unna

Er helt i sjokk over behandlingen fra denne legen. Han fakturerer i hytt og pine for den minste ting. Først betaler man for selve legebesøket og så må man betale for alt han gjør i timen.. henvisning, resept etc etc. og han hysjer så mye på deg underveis at når dine minutter inne hos han er ferdig så har du ikke fått klare svar og står egentlig helt forvirra tilbake. Sist ble jeg hysjet på 7 ganger underveis i timen og jeg pratet ikke mye. Men han må ha total stillhet når han skriver. Hysj, hysj, hysj på deg nå. Hva i alle dager er det her for lege??? Styr unna Magnat og spesielt han her. Blir så dyrt at du kan like godt dra på volvat og få god hjelp.

Hyggelig og trygg

Jeg ble nøye undersøkt og forklart hva som kunne gjøres for meg. Veldig tålmodig, og svarte på alle spørsmålene jeg hadde. Kort ventetid til neste konsultasjon.

Veldig imponert😃

Etter flere år med ulike plager ift muskel/ skjelett, fikk jeg endelig plassert ting der de hører hjemme. Han var effektiv og direkte, og jeg fikk raskt den info og hjelp jeg trengte. Jeg ble virkelig møtt på hjelp til innsikt-prinsippet😃Han er kunnskapsrik, luker vekk uvesentlige ting, og kommer til kjernen på problemene. Jeg ser frem til videre behandling hos ham.
Anbefales på det sterkeste!