Kurt Andreassen

Tlf: 22 60 62 00 ‐ Si gjerne at du fant nummeret på Legelisten.no Vis kart
Kurt Andreassen er en av 530 fastleger i Oslo

Siste vurderinger av Kurt Andreassen

anbefales ikke

hvis du har lyst til å vente 2 uker før du kan møte din fastlege, vente minimum halvtime på døra for å komme inn, ikke få unnskyldning for det og blir uansett skuffet hver gang etter å vært hos ham og dra til en annen privat praktiserende lege for å finne ut hva som er egentlig galt anbefales Kurt Andreassen sterkeste.

Kunnskapsrik lege

Andreassen er kunnskapsrik og man får raske svar. Jeg tolker det som effektivitet. Jeg håper han fortsetter i mange år.

Sløs av penger.

Mer sløs av penger skal du lete lenge etter!

Fikk en time hos omi klinikken, hadde forklart problemstillingen på Mail og på time.

Etter en kort time viser det seg og koste 1100kr skal ikke gå i detaljer, men det dem kom frem til var det jeg hadde sagt og ingen form for videre behandling eller konklusjon på timen.

Når en lege ikke klarer det da skal dem heller ikke ta betalt.

Anbefaler bruk Google bedre og billigere eller en annen fastlege.

En god lege med masse erfaringer og kunnskap.

Takk for raskt svar per epost, jeg liker ikke telefonkø- tast 1 for ditt og 2 for datt...
Håper du forsetter i mange år til.

Lege med unik erfaring og kompetanse

Kurt Andreassen er en lege med unik erfaring og kompetanse bl.a. innen muskel -og skjelett lidelser. Det er noe ventetid, men det er fordi han tar seg god tid til pasientene sine.
Alle henvendelse via epost, behandler han raskt.

OK lege, men med klart forbedringspotensiale

Jeg har hatt Andreassen som fastlege i åtte år. Alt i alt synes jeg har er en OK lege. Grunnen til at jeg nå bytter lege er fordi jeg føler Andreassen ikke har god nok oversikt over ulike spesialisttilbud som han kan videresende pasientene til. De gangene han har sendt meg til spesialister, har dette ofte vært spesialister som ikke dekker det jeg konkret ønsker å få utbedret (noe jeg senere har funnet ut selv) og/eller så har jeg blitt sendt til private spesialister, hvilket selvsagt blir dyrt i lengden.

Ingen fastlege kan løse alle problemstillinger til enhver tid. Derfor er det viktig at de kan sende pasientene til spesialister av ulik art. Her føler jeg Andreassen har et klart forbedringspotensiale.

Når det er sagt, så skal Andreassen har for at han er imponerende tilgjengelig på e-post, man får time raskt hos han (via email, vanskeligere på tlf) og han sender deg ofte resepter uten at man trenger å møte opp hos han fysisk.

God lege og tilgjengelig på e-post

Får alltid kontakt pr epost og pr sms på mobil. Kjapp med tilbakemeldinger og sende videre

Faglig- profesjonell og dyktig lege

På bakgrunn av at jeg i flere har jeg slitt med muskel- og skjelettplager ble jeg anbefalt av min fysioterapeut og kontakte lege K. Andreassen- spesialist innen klinisk ortopedisk medisin for å få riktig behandling. Jeg reiser mer en gjerne 4 mil til Oslo 1 gang i mnd. for å få hjelp til mine plager av en faglig- profesjonell og dyktig lege. Anbefales :-)

Terningkast 1

Besøkte Dr Andreassen for første gang nå nylig. For det første er det umulig å få kontakt pr telefon. Alt kontakt foregår pr mail. (Dette forklarte han med han ikke var så glad i telefon?? )
Sendte en mail som forklarte min hensikt med besøket. Fikk time allerede dagen etter. ( + for det ) Etter 45 min på overtid fikk jeg komme inn. Ingen undersøkelse ble gjort, ingen prøver ble tatt ( for det må man til en annen klinikk for å få tatt) . I korte trekk svarte jeg på spørsmål om allergier etc som ikke var en av grunnene til besøket. mao ingen hjelp eller undersøkelse vedr oppgitte plager, så vanskelig å vurdere hans fagelige kompetanse
slitt, gammelt og litt "skittent" preg på hele praksisen.

God lege

Har ikke Kurt Andreassen per dags dato, men det er en lege jeg vurderer å gå tilbake til, da han som min tidligere lege tok seg tid til å lytte, gi gode råd, samt det ikke er lang ventetid for time. Det var av og til litt venting, men det pga han tar seg tid til oss som pasienter