Kurt Andreassen

Magnat Fastlegesenter

1983

Magnat Fastlegesenter Telefonnummer22 60 62 0022 60 62 ... – Si gjerne at du fant nummeret på Legelisten.no
Drammensveien 130 0277 Oslo
Kurt Andreassen er en av 534 fastleger i Oslo

Siste vurderinger av Kurt Andreassen

Trygg, kunnskaprik og fortrolig

Han er min fastlege i mange år nå. jeg vet det er vanskelig å få takk i ham som fastlege men jeg opplever ham som kunnskaprik og imøtekommende. Det kan bli bedre om han kan være mer tilgjengelig enn det er akkurat nå. Han stiller opp alltid når jeg trenger ham.

Ikke tilfredsstillende service

Jeg oppfatter Andreassen som en lege som ikke lytter og i tillegg opptrer arrogant mot meg som pasient. Jeg kan dessverre ikke anbefale denne legen da jeg selv ikke opplevde å få den hjelpen jeg trengte og heller ikke følte jeg at jeg ble lyttet til. Dette var bortkastede penger.
Jeg snakker her kun utfra egen opplevelse, hvordan han er mot andre vet jeg ikke noe om men jeg var over hodet ikke tilfreds.

anbefales ikke

hvis du har lyst til å vente 2 uker før du kan møte din fastlege, vente minimum halvtime på døra for å komme inn, ikke få unnskyldning for det og blir uansett skuffet hver gang etter å vært hos ham og dra til en annen privat praktiserende lege for å finne ut hva som er egentlig galt anbefales Kurt Andreassen sterkeste.

Kunnskapsrik lege

Andreassen er kunnskapsrik og man får raske svar. Jeg tolker det som effektivitet. Jeg håper han fortsetter i mange år.

Sløs av penger.

Mer sløs av penger skal du lete lenge etter!

Fikk en time hos omi klinikken, hadde forklart problemstillingen på Mail og på time.

Etter en kort time viser det seg og koste 1100kr skal ikke gå i detaljer, men det dem kom frem til var det jeg hadde sagt og ingen form for videre behandling eller konklusjon på timen.

Når en lege ikke klarer det da skal dem heller ikke ta betalt.

Anbefaler bruk Google bedre og billigere eller en annen fastlege.