Kurt Normann Andreassen

Autorisasjon (1983)

Kurt Normann Andreassen er en av 603 fastleger i Oslo

Siste vurderinger av Kurt Normann Andreassen

Veldig god, kunnskapsrik lege med ufortjent dårlige anmeldelser

Ser her at Kurt har fått mange negative anmeldelser, blant annet at det kan være lang ventetid. Det synes jeg er direkte ufortjent.

Kurt tar seg god tid til høre på deg, og det må jeg si er utrolig deilig i en tid hvor de fleste leger er inn og ut på 15min. Jeg har selv måttet vente ekstra, og gått over tiden, men det er fordi en grundig undersøkelse kan ta lang tid. Dette ser jeg som et positivt, ikke et negativt.

For muskel og skjelett er han også meget erfaren og kunnskapsrik. Var hos han for 2 år siden og han var den første som fant riktig diagnose etter å ha vært hos over 10 andre fysioer, leger osv.

Føler Kurt og kollegaene også følger de riktige metodene for valg av behandlinger, veldig framtidsrettet, men samtidig tradisjonelle og ærlige nok til ikke bare å kaste seg på trender før forskningen støtter opp om det.

Om du ønsker en god, ærlig, kunnskapsrik og fremtidsrettet behandler anbefaler jeg Kurt.

Anbefales ikke!

Jeg ble anbefalt av fysioterapeuten min om å dra til Kurt etter flere besøk hos andre leger og fysioteraputer som ikke kunne finne svare på mitt problem.

Vis du vil vente 30-45 min etter avtalt tid for å så ikke få en beklagelse etter det er kurt den å gå til! Når du forklare situasjonen for han, virker det ikke som han bryr seg. beklageligvis virker det som han ikke har kontroll på ting under timen.
Absolutt bortkasta penger og altfor dyrt.

En ting skal han ha, svare som regel veldig fort på Email, men det hjelper lite når du ikke får utbytte av pengene du betaler for timen

Trygg, kunnskaprik og fortrolig

Han er min fastlege i mange år nå. jeg vet det er vanskelig å få takk i ham som fastlege men jeg opplever ham som kunnskaprik og imøtekommende. Det kan bli bedre om han kan være mer tilgjengelig enn det er akkurat nå. Han stiller opp alltid når jeg trenger ham.

Ikke tilfredsstillende service

Jeg oppfatter Andreassen som en lege som ikke lytter og i tillegg opptrer arrogant mot meg som pasient. Jeg kan dessverre ikke anbefale denne legen da jeg selv ikke opplevde å få den hjelpen jeg trengte og heller ikke følte jeg at jeg ble lyttet til. Dette var bortkastede penger.
Jeg snakker her kun utfra egen opplevelse, hvordan han er mot andre vet jeg ikke noe om men jeg var over hodet ikke tilfreds.

anbefales ikke

hvis du har lyst til å vente 2 uker før du kan møte din fastlege, vente minimum halvtime på døra for å komme inn, ikke få unnskyldning for det og blir uansett skuffet hver gang etter å vært hos ham og dra til en annen privat praktiserende lege for å finne ut hva som er egentlig galt anbefales Kurt Andreassen sterkeste.