Khalid Mahmood

Ajerhagan 96 2319 Hamar
Tlf: 62 53 66 00 ‐ Si gjerne at du fant nummeret på Legelisten.no Vis kart
Khalid Mahmood er en av 33 fastleger i Hamar

Siste vurderinger av Khalid Mahmood

Meget dyktig og forståelsesfull.

En lege som virkelig forstår, og har stor faglig dyktighet.
Tar seg god tid, men samtidig effektiv.

Svært dyktig og omsorgsfull lege

Dr Mahmood hadde vakt på legevakten da jeg var akutt syk.
Har vel aldri opplevd å bli tatt så på alvor, blitt undersøkt så grundig og fått så god informasjon og oppfølgning. Er under flytting og er folkeregistrert med fastlege i annen kommune.
Heldigvis har dr Mahmood nå noen få plasser på sin liste. Jeg bytter nå til han umiddelbart.

En veldig dyktig,smart,blid,hyggelig og empatisk Lege!

Jeg ble anbefalt Dr.Khalid Mahmood av flere jeg kjenner siden jeg var på utkikk etter ny fastlege og mitt førsteinntrykk av han var veldig positivt!

Han opprettet raskt en veldig god og åpen dialog hvor han ikke bare ga råd om behandling basert på hans gode kompetanse og kunnskap,men han tok også hensyn til mine tidligere erfaringer og lyttet til det jeg fortalte og kom over som veldig empatisk og oppriktig siden han er ute etter å finne den beste løsningen og behandlingen for pasienten på første time.

Han er også lett å få tak i på telefon,til tross for at han har så mange pasienter!
Så lenge man ringer til sekretæren så setter de deg som oftest over med en gang,eller gir beskjed til han om at du har ringt og da ringer han opp igjen så fort han kan,ofte tar det bare 30.min.-2+ timer,eller i verste fall ringer han opp igjen samme dag på ettermiddagen!

Jeg anbefaler han virkelig på det sterkeste!

Blid, flink, lyttende, følger opp.

Anbefaler ham på det varmeste. Han tror på pasienten, undersøker nøye. Ringer pasienten raskt tilbake. Han er blid og
Helt ok om en spør eller gjentar info.

Hyggelig og seriøs

Fikk time hos ham da min fastlege ikke var tilstede.
Ble tatt på alvor fra første stund. Han sto på slik at jeg fikk videre undersøkelse på sykehus samme dag!

Ingen betenkeligheter med å bruke han senere.

Positivt overrasket

Har vært pasient hos SBJ i mange år, ble veldig skeptisk til en utenlandsk lege. Valgte å prøve han ut før evt. bytte. Jeg har hatt problemer med kne og hofter i lange tider etter tunge løft og hard trening gjennom livet. Han tok meg og mine problemer på alvor. Jeg kom inn til en rask vurdering hos spesialist etter en time hos fastlegen. Opplevde han som flink til å lytte og "se" pasienten. Han tok seg tid til å se meg.
Har nå vært gjennom to operasjoner, og klarer å gå turer etter mange stillesittende år. Har anbefalt han til venner og bekjente.

frekk og ufin

han overtok praksis etter min gamle lege, jeg opplevde han her som kjepphøy og frekk. følte han ikke tok meg og mine behov på alvor.. og satt igjen med et intrykk av at hans personlige meninger overskygget hans profesjonelle. han er helt sikkert en veldig dyktig lege men manglet komunikasjonskunskaper, det skjedde en krash m komunikasjon, jeg har ikke vært hos han mange nok ganger til å bli kjent med han, men jeg forventer å bli møtt med verdighet å respekt noe jeg ikke følte her, så jeg valgte å bytte til annen lege. veldig trist at det ikke fungerte da
sekretærene der borte er stort sett hyggelige, noen mere enn andre og imøtekommende. vært pasient på kontoret der i årevis og er på fornavn med alle sammen. . jeg valgte å bytte lege til et annet legesenter. på et senere tidspunkt kan jeg kanskje velge å bytte tilbake, men da til en av kollegaene hans. .