Voll Legesenter

Lundgutua 4 2319 Hamar

Siste vurderinger av Voll Legesenter

Dyktig

Lege: Khalid Mahmood Skrevet

En super lege som bruker god tid på pasientene sine, hender man må vente litt men det er helt greit når du kommer til en lege som faktisk tar seg tid til pasientene sine.

Tar meg ikke på alvor

Lege: Khalid Mahmood Skrevet

Han nekter å å ta en sjekk på nakken og ryggen min. Han vil heller ikke sende meg videre. Føler ikke han tar meg på alvor med noe

Hyggelig, grundig og flink til å forklare

Lege: Khalid Mahmood Skrevet

Da jeg måtte bytte fastlege for noen år siden hadde jeg egentlig bestemt meg for en kvinnelig lege og fikk det. Men da hun sluttet etter kort tid, fikk jeg tilfeldigvis en time hos Khalid Mahmood, og han er fortsatt min fastlege. Han er en flott lege, alltid rolig og snill, og faglig dyktig. Jeg håper at jeg får beholde ham lenge!

Lyttende,forståelsesfull og kunnskapsrik

Lege: Khalid Mahmood Skrevet

Lytter og er grundig under konsultasjoner. En god menneskekjenner med faglig tyngde. Kan absolutt anbefales.

Fantastisk lege som virkelig bryr seg om pasienten

Lege: Shalala Badili Skrevet

Jeg byttet til denne legen da jeg flyttet og hun hadde akkurat startet som fastlege så hun hadde ledige plasser. Kan ikke få rost denne legen nok! Hun lytter og kommuniserer på en god måte og viser sin kunnskap. Hun vil virkelig hjelpe pasienten og bruker sin profesjonelle og menneskelige kompetanse for å få det til. Hun gir deg god tid hvis du trenger det. Henviser med en gang det er behov og deler informasjon slik at man føler seg trygg på at hun vet hva hun gjør. Denne legen tar pasienten på alvor og gjør alt hun kan for å hjelpe.