Voll Legesenter

Lundgutua 4 2319 Hamar

Siste vurderinger av behandlere ved Voll Legesenter

Føler meg godt ivaretatt

Lege: Maria Angelica Skalleberg Skrevet

Kjempeflink lege som tar seg tid til å høre på pasientene. Hun har alltid vært grundig med undersøkelser, tar prøver og henviser videre om nødvendig. Hun er også flink til å følge opp med prøvesvar. Føler meg trygg og ivaretatt hos henne. At man av og til må vente litt på venterommet før man kommer inn er fordi hun er mer opptatt av å hjelpe pasienten enn å kaste dem ut etter et visst antall minutter.

Grundig og dyktig lege

Lege: Shalala Badili Skrevet

Jeg er veldig godt fornøyd med Shalala. Hun er grundig, kunnskapsrik, bryr seg og tar pasientenes bekymringer på alvor.

Veldig bra lege

Lege: Khalid Mahmood Skrevet

Han lytter og tar seg god tid til å høre på pasienten. Veldig bra lege, kommer ikke til å bytte. Han er borte fra legesenteret nå for å bli spesialist. Hans vikar er også veldig bra , tar seg god tid til å lytte å forklare. Akkurat som Khalid. Søstrene er også veldig hyggelig.

Fantastisk lege!!

Lege: Shalala Badili Skrevet

Fantastisk lege som alltid tar seg god tid til pasienten, henviser raskt videre om det trengs og er flink til å lytte og komme med råd. Angrer ikke på at jeg byttet til Shalala som fastlege.

Flinkeste legen.

Lege: Khalid Mahmood Skrevet

Kommer aldri til å bytte lege. Han virker oppriktig interessert i deg som pasient og ditt problem. Lytter, tar seg tid og tar deg alltid på alvor. Utrolig flink!!