Stian Martinussen

Langnes legesenter

2011

Ventetid

Se antatt ventetid før du kan få plass på legens liste

Langnes legesenter
Karlsøyvegen 12 9015 Tromsø
Tlf: 77 67 98 88 ‐ Si gjerne at du fant nummeret på Legelisten.no Vis kart
Stian Martinussen er en av 69 fastleger i Tromsø

Siste vurderinger av Stian Martinussen

Lege som tar seg tid

Stian er en dyktig lege som virkelig tar seg tid til pasientene sine. Han lytter og stresser ikke gjennom timen.
- for å ofte måtte vente lenge på time fordi han er fullbooket, og at han er en del forsinket til timene

BESTE LEGEN I VERDEN

Dyktig lege som lytter godt å tar seg god tid, stresser ikke. Føler meg alltid bedre når jeg har vært hos han. Før hadde jeg legeskrekk, nå ELSKER jeg å gå til legen, nå som han er min lege. Veldig god å forklare ting, å ikke på legespråk, men sånn at jeg skjønner. Kommer alltid med gode eksempler på å sammenligne ting med slik at jeg forstår.Beste legen som finnes!

Den aller beste

En empatisk, faglig dyktig og engasjert lege! Han har sjelden hastverk, og jeg opplever å bli godt ivaretatt. Hele familien har ham som fastlege. Byens beste lege!

Best.

Aldri vært mer fornøyd med en lege! Blir hørt og forstått og informert på en kjempe fin måte! Alle leger burde ta en teskje av lærdom fra han!:)

Veldig dyktig og vennlig lege

Faglig dyktig, effektiv, vennlig og god til å lytte. Han er veldig alsidig, og har gitt meg like god hjelp med psykiske og fysiske helseplager.

Stian er en lege som har høy kompetanse,faglig dyktig samtidig som han har god psykologisk innsikt og empati. Han er tilstedeværende under konsultastasjonen og lytter.Definitivt den beste legen jeg noensinne har hatt.Han gir en trygghet som mange leger aldri vil klare å gi sine pasienter,og bruker god tid til å lytte og er genuint engasjert.Byens beste fastlege.

Stressfri type

Er veldig fornøyd med Stian og tror ikke det er noen som kan måles med han. Han er veldig informativ, han lytter og vitser. Veldig stressfritt og behagelig å være hos han. Han er veldig kompissaktig.
Veldig flink på oppfølging. I en periode jeg var alvorlig deprimert var jeg hos han hver andre uke, ofte fordi han insisterte. Han tar seg alltid god tid, også til å prate piss. Han er veldig straight forward og ga ingen sympatiske blikk, noe som er det værste jeg vet.
Er lei meg for at jeg flytter og ikke kan ha han som lege lenger. Håper å få han tilbake som fastlege, når/om jeg flytter tilbake til Tromsø.

Den beste legen jeg har hatt

Stian er utrolig dyktig lege. Han er alltid blid og lytter alltid til deg. Hadde time hos han før han fikk fast stilling. Da jeg så at han fikk den var jeg rask med å få han til fastlege. Angrer absolutt ikke. De gangene jeg har vært der så tar han seg god tid til deg og viser tydelig interesse for deg og finner en løsning. Anbefaler han på det sterkeste. Tror jeg aldri vil finne en bedre lege når jeg flytter sørover neste år.

Den absolutt beste legen jeg har hatt

Stian er en fantastisk lege. Jeg var hos han opptil flere ganger i uken, og han tok seg alltid god tid og hjalp meg gjennom den vanskeligste perioden i livet mitt.
Han er omsorgsfull, snill og profesjonell.
Han er faglig dyktig og gir gode råd.
Alle leger burde være som Stian.

Fantastisk!

Angrer ikke i det minste på at jeg byttet fastlege, enda hadde jeg i følge avisa den best likte legen i Tromsø. Stian er ti ganger bedre, jeg føler at han lytter virkelig, er flink å forklare hva han tenker og tar seg til og med tid til å vise f.eks bilder av hvilke muskler man har betennelser i. Har vært hos mange forskjellige leger, og ingen har vært så grundig og forståelsesfull. I tillegg får man ikke den følelsen man mange ganger får av andre leger; at de er av høyere rang enn oss vanlige mennesker.

Ingen tvil, tromsøs desidert beste lege!

MYE MYE BEDRE EN MIN GAMLE LEGE

Super lege, tar seg god tid med deg når du endelig får time. vanskelig å få tak i time, veldig fult på drop inn timer også :(

Dyktig lege som tar seg tid til å lytte!

Alltid trivelig å dra til legen. Stor overgang fra min forrige fastlege! Han tar seg tid til å lytte, kommer med gode råd og hjelper med det som trengs. Eneste ulempen er at man må vente lenge på legekontoret før det blir din tur, men hva gjør vel litt venting når man får en lege som tar seg god tid til deg og dine behov?

Super

Så glad jeg har byttet fastlege. Gruer ikke lenger for å gå til legen.

En lege som lytter og følger opp!

Han fulgte med på hva jeg sa og fulgte det opp der og da, følte jeg ble tatt på alvor og fikk den behandling jeg hadde bruk for. Innenfor de tema jeg har vært der for har han virket faglig dyktig, og gitt meg trygghet.

Han virker bra!

Synes han virker å være veldig ok. Han er trivelig og smilende, lytter og virker faglig oppdatert.

Han kunne kanskje, som de fleste andre innen helsevesenet, være flinkere å informere om sykdommen/diagnosen.

Fantastisk lege!!

Har vært hos Stian to-tre ganger før, og senest i dag. Han er så smilende, hører godt etter hva jeg sier og føler jeg får optimal behandling. Hva mer kan man forvente...jeg vurderer sterkt å bytte fastlege :)

Dyktig lege

Flyttet til Tromsø før jul og valgte denne legen ved en tilfeldighet. Var hos han i januar og fikk et flott førsteinntrykk. Han var hyggelig, oppmerksom, fulgte nøye med på hva jeg sa og var veldig informativ. Godt fornøyd.