Stian Martinussen

Karlsøyvegen 12 9015 Tromsø
Stian Martinussen er en av 69 fastleger i Tromsø

Siste vurderinger av Stian Martinussen

Lege som tar seg tid

Stian er en dyktig lege som virkelig tar seg tid til pasientene sine. Han lytter og stresser ikke gjennom timen.
- for å ofte måtte vente lenge på time fordi han er fullbooket, og at han er en del forsinket til timene

BESTE LEGEN I VERDEN

Dyktig lege som lytter godt å tar seg god tid, stresser ikke. Føler meg alltid bedre når jeg har vært hos han. Før hadde jeg legeskrekk, nå ELSKER jeg å gå til legen, nå som han er min lege. Veldig god å forklare ting, å ikke på legespråk, men sånn at jeg skjønner. Kommer alltid med gode eksempler på å sammenligne ting med slik at jeg forstår.Beste legen som finnes!

Den aller beste

En empatisk, faglig dyktig og engasjert lege! Han har sjelden hastverk, og jeg opplever å bli godt ivaretatt. Hele familien har ham som fastlege. Byens beste lege!

Best.

Aldri vært mer fornøyd med en lege! Blir hørt og forstått og informert på en kjempe fin måte! Alle leger burde ta en teskje av lærdom fra han!:)

Veldig dyktig og vennlig lege

Faglig dyktig, effektiv, vennlig og god til å lytte. Han er veldig alsidig, og har gitt meg like god hjelp med psykiske og fysiske helseplager.