Dina Wikstrøm

Autorisasjon (2011)

Dina Wikstrøm er en av 78 fastleger i Lillestrøm

Siste vurderinger av Dina Wikstrøm

Empatisk og dyktig

Har hatt denne legen som fastlege i mange år, og opplever henne stadig som dyktig, empatisk og løsningsorientert. Hun tar seg tid til å prate og forsøker alltid å komme til bunns i problemet. I tillegg er laben hennes veldig effektiv, og det er enkelt å fornye resepter samt skaffe seg ny time. Moderne og effektivt system. Håper jeg aldri må bytte lege.

Utrolig god og tillitsskapende lege

Tar seg tid til pasienten, bestandig blid og imøtekommende, god på å henvise videre og å få fremgang i prosessen, viser forståelse for enkeltmenneskene og lytter til det man har å si. Opplever legen svært profesjonell og effektiv. Hun er godt oppdatert på pasientene sine og forberedt i forkant av timen.

Anbefales på det varmeste!

Energisk og behagelig lege

Dette er en meget blid og imøtekommende danse som fremstår kunkaprik med stor selvtillit, noe som får meg til å føle meg trygg. Kan man Irgens ha behov for noe mer?

Den beste

Hun møter meg alltid med et smil og er positiv. Lytter og tar ting på alvor. Henviser raskt videre ved behov for det. Omsorgsfull.

En lege som man har tillit til.

Hun er den beste lege jeg har hatt. Hun lytter og viser tilstedeværende. Hun holder avtalen veldig bra ellers så kommer hun ut å beklager forsinkelsen.