Kristin Lein Rendum

Autorisasjon (2012)

MediSyd A/S Telefonnummer72 88 77 5572 88 77 ...
Vestre Rosten 79 7075 Tiller
Kristin Lein Rendum er en av 197 fastleger i Trondheim

Siste vurderinger av Kristin Lein Rendum

Dyktig lege

Veldig dyktig og omsorgsfull lege. Hun har mye kunnskap, og blir tatt på alvor. Det som er synd er at hun ofte ikke svarer på viktige beskjeder som blir lagt igjen, bruker LANG tid på å gi svar på prøver som er tatt, gi legeerklæring ifht søknader fra nav ol. Ønsker også at de som svarer på tlf kan bli litt hyggeligere, gruer meg alltid til å ringe fordi flere av de er krass.

Imøtekommende og fantastisk lege!

Kristin tar meg alltid på alvor og den beste legen man kan ha. Jeg er kjempeglad for at jeg byttet til henne for et par år siden. Jeg har fått en utrolig god oppfølging i en lang sykemeldingsperiode nå. Hun er trygg i jobben og meget kunnskapsrik.

Det eneste negative jeg har å si, er at damene i ekspedisjonen har endel å gå på når det gjelder profesjonalitet i jobben.

Hyggelig og seriøs

God blikkontakt. Bruker humor. Er seriøs. Ærlig. Gir ekstra tid ved behov. Er til tider lite tilgjengelig.

Trygg og kunnskaprik

Veldig fornøyd med oppfølging, henvendelser blir tatt på alvor og gjort noe med. kunnskaprsrik og profesjonell. Anbefales.

Trygg og snill lege

Så flink og snill legen min. Jeg
er heldig at jeg har henne som fast legen min💝. Når jeg spøre noe ho klare å svare og forklare med engang.