Kristin Lein Rendum

Sivert Thonstadsvei 7 7072 Heimdal
Kristin Lein Rendum er en av 165 fastleger i Trondheim

Siste vurderinger av Kristin Lein Rendum

Flink og empatisk fastlege

Har hatt K. Rendum som fastlege et par år, og jeg er veldig fornøyd.
Blid, lyttende og alltid imøtekommende; så kommunikasjon og samhandling er hun altså meget dyktig på, noe jeg verdsetter høyt.

I tillegg har hun godt humør, er smilende og kan slå av en spøk-noe som får meg til å føle meg avslappet og godt ivaretatt.

Hyggelig lege

Jeg var veldig fornøyd med Kristin første året da jeg begynte hos henne. Fikk øyeblikkelig god hjelp og henvisning til sykehuset ang mitt problem. Hun er blid og hyggelig og tar deg som regel på alvor. Men da jeg fikk kyssesyka og ble dårlig lenge etterpå av viruset følte jeg ikke jeg ble tatt på alvor og alle symptomene mine ble bagatellisert. Hun kan også være litt vel kjapp og gir ikke alltid nok informasjon så du må lese deg frem på egenhånd etter legetimen. Men alt i alt en grei lege.

Veldig flink lege

Jeg fikk tildelt Kristin Lein Rendum som fastlege da min forrige fastlege sluttet. Så langt er jeg veldig fornøyd med å ha henne som fastlege. Jeg føler hun tar meg på alvor, samtidig som hun er blid og hyggelig og veldig grei å ha med å gjøre.

Veldig flink lege

Veldig flink og kunnskapsrik lege, som tar problemene på alvor.
Eneste negative er helsesekretærene som kan være vanskelige når man ringer/møter opp.

Svært lite fornøyd.

Bytter nå fastlege. Kristin Lein Rendum holder ingen avtaler. Følger ikke opp noe som helst, ringer aldri tilbake. Gir ingen beskjeder - tilsynelatende helt likegyldig. Måtte bare gå på legevakten og få de nødvendige henvisninger derifra. Ser ut til å være helt umulig å få - og har faktisk ennå ikke (i løpet av ca.6mnd.) fått kontakt med denne fastlegen. M.a.o. useless - Styr unna..