Kristin Lein Rendum

Tlf: 72 88 77 55 ‐ Si gjerne at du fant nummeret på Legelisten.no Vis kart
Kristin Lein Rendum er en av 172 fastleger i Trondheim

Siste vurderinger av Kristin Lein Rendum

Flink og empatisk fastlege

Har hatt K. Rendum som fastlege et par år, og jeg er veldig fornøyd.
Blid, lyttende og alltid imøtekommende; så kommunikasjon og samhandling er hun altså meget dyktig på, noe jeg verdsetter høyt.

I tillegg har hun godt humør, er smilende og kan slå av en spøk-noe som får meg til å føle meg avslappet og godt ivaretatt.

Hyggelig lege

Jeg var veldig fornøyd med Kristin første året da jeg begynte hos henne. Fikk øyeblikkelig god hjelp og henvisning til sykehuset ang mitt problem. Hun er blid og hyggelig og tar deg som regel på alvor. Men da jeg fikk kyssesyka og ble dårlig lenge etterpå av viruset følte jeg ikke jeg ble tatt på alvor og alle symptomene mine ble bagatellisert. Hun kan også være litt vel kjapp og gir ikke alltid nok informasjon så du må lese deg frem på egenhånd etter legetimen. Men alt i alt en grei lege.

Veldig flink lege

Jeg fikk tildelt Kristin Lein Rendum som fastlege da min forrige fastlege sluttet. Så langt er jeg veldig fornøyd med å ha henne som fastlege. Jeg føler hun tar meg på alvor, samtidig som hun er blid og hyggelig og veldig grei å ha med å gjøre.

Veldig flink lege

Veldig flink og kunnskapsrik lege, som tar problemene på alvor.
Eneste negative er helsesekretærene som kan være vanskelige når man ringer/møter opp.

Svært lite fornøyd.

Bytter nå fastlege. Kristin Lein Rendum holder ingen avtaler. Følger ikke opp noe som helst, ringer aldri tilbake. Gir ingen beskjeder - tilsynelatende helt likegyldig. Måtte bare gå på legevakten og få de nødvendige henvisninger derifra. Ser ut til å være helt umulig å få - og har faktisk ennå ikke (i løpet av ca.6mnd.) fått kontakt med denne fastlegen. M.a.o. useless - Styr unna..

Fornøyd

Jeg måtte bytte fastlege nå pga flytting. Men skulle gjerne gått til Rendum lengre. Meget fornøyd med henne. Lett å prate med, blid og imøtekommende. Kjenner meg ikke igjen i at hun er belærende.

Beste fastlegen

Jeg er veldig fornøyd med Dr.Rendum. Man føler seg tatt på alvor.

Holder ikke avtaler!

Jeg skulle få henvisning som var en hastesak. Etter to måneder hadde jeg enda ikke hørt noe. Jeg kontaktet legekontoret, og de ga meg navnet på legen de hadde gitt henvisning til. Jeg ringte de, og fikk beskjed om at henvisningen ikke hadde blitt sendt inn før nesten tre uker senere, og at det ikke var lagt inn som en hastesak. Personalet er ikke særlig hyggelig, og man gruer seg til å ringe eller komme innom. De har også en SMS tjeneste, der de sender småfrekke svar, skikkelig dårlig service! Da jeg klaget på at legen min ikke hadde lagt det inn som hastesak, fikk jeg bare beskjed om å ringe rundt selv.

Veldig godt fornøyd

Har vært hos Kristin L. Rendum et par ganger i tillegg til at jeg har vært med min datter (ung voksen) ved flere anledninger. Min opplevelse er at dette er en lege som kan å lytte og som ikke har en ovenfra-og-ned-holdning til pasienten. Opplevde at hun ordnet kjapt med henvisninger til min datter som hadde behov for to operasjoner.

Jeg ble overført til Rendum som fastlege, da min tidligere fastlege endret arbeidssted. Dette ser jeg på som et lykketreff! Sjelden jeg har behov for lege, og jeg er relativt "tøff", men setter allikevel pris på en lege som er lett å prate med.

Belærende lege

Har hatt Kristin i ca. et år nå, etter at fastlegen min sluttet på Heimdal Helsehus. Hun virker veldig trivelig i starten, men når det kommer til problemer du skulle ønske å prate om, er hun ikke særlig behjelpelig. Føler aldri at jeg har fått utbytte av en legetime hos henne, og går ofte fra timen som et spørsmålstegn. Hun er overkjørende og belærende, og tar avgjørelser uten å informere om bivirkninger eller andre alternativ. Ikke særlig fornøyd..

Aldri tilstede.

Har ved flere anledninger bedt om at legen skal ringe meg opp. Dette har blitt avtalt på forhånd. Hun ringer aldri. Avbestiller timer og er svært sjelden tilstede. Bryter avtaler. Kanskje på tide å ta mennesker på alvor?

Kjempebra!

Hun er den beste fastlegen jeg har hatt på mange år!
Hun er ikke overfladisk.

Ikke fornøyd

Har ikke sendt henvisning til sykehuset. Jeg har ikke fått noe tilbakemelding på dette. Jeg måtte selv ringe sykehuset for å ordne opp. Dårlig behandling av kunder. Ring sykehuset selv hvis dere venter på opperasjon!!

ikke fornøyd i det hele tatt!!! har aldri hatt en dårlige fastlege...

den første gangen jeg møtte henne likte jeg henne litt, men etter mitt andre møte med henne ble jeg veldig skuffet over min nye fastlege... hun ville ikke høre på meg, ville ikke undersøke meg og hun brukte nesten hele legetimen på å belære meg i stedet for å høre på det jeg hadde å si. jeg var veldig opprørt da jeg gikk derifra, og jeg var ganske trist. jeg har hatt ganske mange leger i løpet av livet mitt, men jeg har aldri vært borti en lege som har vært så frekk, arrogant og lite empatisk som det denne legen var... jeg trodde jeg var gravid, og det var grunnen til at jeg bestilte en time hos henne. jeg ville få tatt en GU, men det fikk jeg ikke, jeg fikk bare tatt en urinprøve og en blodprøve. jeg sa det var veldig tidlig, og jeg var usikker på om en graviditetstest ville slå ut så tidlig, derfor ville jeg ha en GU i tillegg. men jeg fikk ikke det, og hun ville heller ikke høre på hvilke symptomer jeg hadde. i løpet av livet mitt har jeg vært i kontakt med minst 20 forskjellige leger, og av alle disse legene er dette den legen jeg har vært minst fornøyd med... jeg kommer til å bytte fastlege umiddelbart! legen var bortreist de fleste gangene jeg ville bestille legetime, og derfor kviet jeg meg veldig med å bestille en legetime... jeg mener at legen må prøve å høre mer på pasientene sine i stedet for å skulle belære de og nekte å høre på hva pasientene sier.

Yes!

Hadde virkelig gruet meg til å gå til etterkontroll etter fødsel og hadde derfor ventet leeeenge.. Med ny fastlege og helt skrekk for GU var jeg rimelig svett der jeg satt i venterommet. Men skrekken og redselen forsvant fort da et blidt fjes ropte meg opp. Væremåten hennes fikk meg til å slappe av, og med en lett og ledig tone syntes jeg at jeg fikk god kontakt med min nye fastlege fra første stund. Ikke minst virket hun oppriktig interessert i meg som pasient. Selve undersøkelsen utførte hun raskt, hele tiden med en god dialog. Jeg fikk et inntrykk av at dette er noe hun virkelig kan og at jeg som pasient kan ha full tillit til jobben hun utfører,

Så fra meg får hun full pott!