Kristin Lein Rendum

Autorisasjon (2012)

MediSyd A/S Telefonnummer72 88 77 5572 88 77 ...
Vestre Rosten 79 7075 Tiller
Kristin Lein Rendum er en av 197 fastleger i Trondheim

Siste vurderinger av Kristin Lein Rendum

Fantastisk dame!

Fantastisk dame! God kommunikasjon å spør alltid om det var noe mer hun kan hjelpe til med. Istedet for å haste videre til neste pasient!

Imøtekommende og tar seg tid

Er lyttende og kunnskapsrik. Tar seg til å prate, spesielt når en har med seg barn.

Er ikke alltid like fornøyd med resepsjonen. De er ikke serviceinnstilt og man føler seg til bry.

Behagli å særiøs.

En av de beste fastlege jeg har hatt. Tar seg tid, lytter, ordner opp fort, tatt meg særiøst.
Alltid smørblid å føles som å treffe en venn å ikke en steril lege.
Desverre ikke de beste sekretærene som jobber på sentret da de ofte er sure, lite imøtekommende å rettå slett vanskelig å ha med å gjøre. Men så flott lege som Kristin er blir jeg ikke å bytte legekontor.

Flink og empatisk fastlege

Har hatt K. Rendum som fastlege et par år, og jeg er veldig fornøyd.
Blid, lyttende og alltid imøtekommende; så kommunikasjon og samhandling er hun altså meget dyktig på, noe jeg verdsetter høyt.

I tillegg har hun godt humør, er smilende og kan slå av en spøk-noe som får meg til å føle meg avslappet og godt ivaretatt.

Hyggelig lege

Jeg var veldig fornøyd med Kristin første året da jeg begynte hos henne. Fikk øyeblikkelig god hjelp og henvisning til sykehuset ang mitt problem. Hun er blid og hyggelig og tar deg som regel på alvor. Men da jeg fikk kyssesyka og ble dårlig lenge etterpå av viruset følte jeg ikke jeg ble tatt på alvor og alle symptomene mine ble bagatellisert. Hun kan også være litt vel kjapp og gir ikke alltid nok informasjon så du må lese deg frem på egenhånd etter legetimen. Men alt i alt en grei lege.