Per Kristian Arnesen

Kjelsåsveien 114 0491 Oslo
Per Kristian Arnesen er en av 529 fastleger i Oslo

Siste vurderinger av Per Kristian Arnesen

En lat men snill mann!

PK Arnesen er en snill mann, men han våger ikke å ta selvstendige medisinske avgjørelser, noe som er livsviktig i min situasjon, og det burde være en selvfølge for en lege og fatte gjennomtenkte muligheter i samråd med pasienten, dvs meg!
Det burde være en selvfølge å ta blodtrykket og spørre hvordan en har det... !!
Å bytte fastlege har vært i mine tanker, men det burde være unødvendig fordi jeg har vært hans pasient veldig lenge.

Kjedelig venteværelse. Hadde vært hyggelig med ytterligere bekvemmelighet, men det betyr ingenting ift medisinsk behandling.

Fantastisk fastlege

Vi er glad i dr Arnesen,

Han tar seg tid til å lytte, tar en på alvor, bryr seg, han er den beste legen vi har hatt og aldri om vi bytter bort han.

Han er også faglig meget dyktig!

Legesekretærene har dessverre ikke oppdragelse eller folkeskikk, tror fått etablere seg en ukultur av dårlig service, vi bestiller derfor timer på nett og får blodprøver tatt et annet sted.

Hadde det ikke vært for dr Arnesen, omsorg og faglige dyktighet, så ville man jo byttet legesenter, for de damene som jobber der er så ufine, at det er vanskelig for mange å forstå at de kan jobbe der uten å få tilsnakk.

Sympatisk, lyttende, dyktig. Fikk raskt time.

Kun hatt en konsultasjon. Fikk time innen 24 timer. Tatt inn før tiden. Behagelig legesenter, rolig, med trivelig personal. Per Kristian virker som en trygg person og lege, som hører deg ferdig før han stiller egne spørsmål, undersøker videre og konkluderer.

Er spesialist i både allmennmedisin og samfunnsmedisin.

Et trygt valg som fastlege.

Den beste legen jeg har hatt

Arnesen får ting gjort.
Han tar meg på alvor.
Gir gode råd.
Er vennlig, har en fin personlighet.

Jeg liker også selve legesenteret, stort sett god service. De har bra tjeneste på nett hvor du kan bestille time og resepter. Veldig praktisk.
De kunne sikkert oppgradert venteværelset med litt mer komfortable stoler.

Slett forværelse.

Dette var et bra senter tidligere. Nå har det blitt veldig vanskelig å få rask time eller få ut medisin resept. Veldig byrokratisk behandling i telefon. Vurderer nå å bytte fastlege. Har vært her i mange år. I de siste har det blitt være og verre å få hjelp.
Har alltid vært mulig å få hjelp med en resept på medisiner som vi har fått tidligere.
Nå blir alle slike forespørsler møtt med ring mellom 12 og12.20 .
Håpløst for akutt syke.