Per Kristian Arnesen

Autorisasjon (1987)

Per Kristian Arnesen er en av 547 fastleger i Oslo

Siste vurderinger av Per Kristian Arnesen

Verdens beste fastlege

PK Arnesen har vært min fastlege i snart 15 år, og jeg har bare godt å si om han. Kunnskapsrik, behagelig, trygg, omsorgsfull, snill og ekte. Han er et raust og godt menneske, såvel som en dyktig lege.

Trygg, lyttende og kunnskapsrik

Per Kristian Arnesen har vært fastlege for meg i mange år. Han er lyttende og gir god medisinsk hjelp. Jeg opplever å bli møtt med respekt uansett hva jeg legger fram av problemer.

Lat og uengasjert

På mitt andre besøk hos fastlegen på ni år ble jeg totalt ignorert av legen. Ingen prøver, ingen spørsmål om hvordan jeg hadde det. Han skrev en henvisning til en annen, men sjekket ikke tilstanden mitt.
Måtte bestille time på privat legesenter i påvente av innkalling til spesialist, og det burde være unødvendig.

Bytter fastlege nå.

Ikke bra

Denne legen virker som en veldig koselig type, men tiltaksløs og unøyaktig. Veldig dårlig forberedt. Fikk ikke den hjelpen jeg trengte, egentlig ikke noe hjelp i det hele tatt. Sikkert grei for noen, men jeg bytter.

Ryddig og kunnskapsrik

Jeg er fornøyd med Arnesen som fastlege og har derfor beholdt han selv om jeg har flyttet fra Kjelsås. Han er flink, trygg og kommuniserer på en behagelig måte. Daglig tlf-tid er en super ordning. Det er også en ordning hvor legene på kontoret dekker opp i hverandres fravær, og de har et felles laboratorium som fungerer utmerket. Mulig tlftigjengemigheten for felles sentralbord burde vært bedre - i tråd med tidene som er gitt på hjemmesiden.