Per Kristian Arnesen

Autorisasjon (1987)

Per Kristian Arnesen er en av 603 fastleger i Oslo

Siste vurderinger av Per Kristian Arnesen

Utrolig Bra og Dyktig

Jeg hadde mistet håp i at gode fastleger fantes, inntil jeg kom til Dr. PK Arnesen. Han hadde kunnskap, integritet og var attentive til meg. Skriver ut resepter med engang hvis det trengs, og hvis det er noe ytterlig tar han hånd om det også. Alt uten tull og mas. Den eneste fastlege jeg har møtt som ikke skylder på helse problemene mine på vekten min.

Han vil jeg beholde i hjertet mitt for alltid!

God lege

Jeg har hatt Arnesen i nærmere 17 år. Bedre lege skal man lete lenge etter. Tar seg alltid god tid. Spør alltid hvordan jeg har det. Jeg har alltid fått god hjelp og støtte av han. Han har stilt opp mer enn en lege bør gjøre i situasjoner.

Fantastisk lege

Dr Arnesen er en unik lege. Har vært hos mange leger gjennom årene, men ingen er så unik og hjelpsom som Arnesen. Han lytter og tar seg tid til deg som pasient. Vil også berømme de kontoransatte og helsesekretærene på legekontoret. De er blide og hjelpsomme. Topp karakter til Kjelsås legesenter.

Verdens beste fastlege

PK Arnesen har vært min fastlege i snart 15 år, og jeg har bare godt å si om han. Kunnskapsrik, behagelig, trygg, omsorgsfull, snill og ekte. Han er et raust og godt menneske, såvel som en dyktig lege.

Trygg, lyttende og kunnskapsrik

Per Kristian Arnesen har vært fastlege for meg i mange år. Han er lyttende og gir god medisinsk hjelp. Jeg opplever å bli møtt med respekt uansett hva jeg legger fram av problemer.