Per Kristian Arnesen

Kjelsås Legesenter

• Allmennmedisin
  • Samfunnsmedisin

1987

Kjelsås Legesenter Telefonnummer22 09 20 0022 09 20 ... – Si gjerne at du fant nummeret på Legelisten.no
Kjelsåsveien 114 0491 Oslo
Per Kristian Arnesen er en av 532 fastleger i Oslo

Siste vurderinger av Per Kristian Arnesen

Ryddig og kunnskapsrik

Jeg er fornøyd med Arnesen som fastlege og har derfor beholdt han selv om jeg har flyttet fra Kjelsås. Han er flink, trygg og kommuniserer på en behagelig måte. Daglig tlf-tid er en super ordning. Det er også en ordning hvor legene på kontoret dekker opp i hverandres fravær, og de har et felles laboratorium som fungerer utmerket. Mulig tlftigjengemigheten for felles sentralbord burde vært bedre - i tråd med tidene som er gitt på hjemmesiden.

Tiltaksløs, men noe hjelpsom

Arnesen er en grei og hyggelig fastlege, skriver henvisninger og hjelper med legeattest.
Men han er dårlig på oppfølging av både blodprøver og gir lite tilbakemelding på svar fra undersøkelser.

Kommer sjelden med forslag til tiltak og løsninger, man må neste selv komme med forslag.
Grei å snakke med, men har man mer alvorlige problemstillinger og plages med smerter, endringer i sykdomsbilde/ kroppslige symptomer så bytt fastlege.

Godt fornøyd

Er generelt skeptisk til Legelisten, og mener det derfor er viktig med gode tilbakemeldinger også.

Jeg er godt fornøyd med dr. Arnesen. Han har lappet meg sammen når det har vært behov for det. Han virker kunnskapsrik og trygg.

Mulig han han virke litt lite "proaktiv". Men, på den annen side, folk må få lov til å være som de er. Også leger.

Derfor må det bli toppkarakter på legen.

Venteværelset derimot er litt kjedelig, men det spiller jo ingen rolle. Man skal jo bare vente der.

Men dårlig utvalg i lesestoff. Går mest i Allers, Familien og Norsk Ukeblad. Har hverken sett Vi Menn, Jakt og Fiske eller Villmarksliv. Ikke engang The Economist, Kapital eller Soldier of Fortune har ligget der. Skjerpings!

Mvh,

Kunne ikke vært mer fornøyd

Fantastisk hyggelig, sympatisk og dyktig. Lytter til deg og har beina godt plantet på jorda. Kunne ikke vært mer fornøyd.

Ikke så bra på psykisk helse

Arnesen er snill og behagelig. Han viser tillit til pasienten, og det er grunnen til at jeg ikke har byttet fastlege. Men han har begynt å forberede seg dårlig til timene, og det virker som han ikke bryr seg om psykiske helseproblem. Selv om jeg har gått der i flere år, og vært der ofte, føles det som om han ikke kjenner meg.

Han kunne vist initiativ for å ville hjelpe, vært mer løsningsorientert, blitt bedre på å lytte og svare på det man trenger hjelp til. Oppfølging mangler.