Per Kristian Arnesen

Kjelsåsveien 114 0491 Oslo
Per Kristian Arnesen er en av 529 fastleger i Oslo

Siste vurderinger av Per Kristian Arnesen

Behagelig, rolig, trygg

Viser tillit til pasienter som har gode kunnskaper om egen helse. Hyggelig. Lang erfaring. Finnes ikke arrogant.

Kan bli bedre på oppfølging, samt sette seg inn i og uoppfordret komme med forslag/ orientering/ opplyse om helse-opphold, behandling etc. som pasienter har rett på - som de selv ikke kjenner til.

Kan bli bedre på å fange opp den mentale/psykiske tilstanden til sine pasienter. Å bli spurt hvordan en har det eller få en oppmuntring er svært undervurdert hos mange leger.

Noe ustrukturert og litt vel avslappet.

Kan bli mye mer initiativrik overfor pasientene og deres muligheter i systemet. Han har lang og bred erfaring - så det står ikke på kunnskapene.

En lat men snill mann!

PK Arnesen er en snill mann, men han våger ikke å ta selvstendige medisinske avgjørelser, noe som er livsviktig i min situasjon, og det burde være en selvfølge for en lege og fatte gjennomtenkte muligheter i samråd med pasienten, dvs meg!
Det burde være en selvfølge å ta blodtrykket og spørre hvordan en har det... !!
Å bytte fastlege har vært i mine tanker, men det burde være unødvendig fordi jeg har vært hans pasient veldig lenge.

Kjedelig venteværelse. Hadde vært hyggelig med ytterligere bekvemmelighet, men det betyr ingenting ift medisinsk behandling.

Fantastisk fastlege

Vi er glad i dr Arnesen,

Han tar seg tid til å lytte, tar en på alvor, bryr seg, han er den beste legen vi har hatt og aldri om vi bytter bort han.

Han er også faglig meget dyktig!

Legesekretærene har dessverre ikke oppdragelse eller folkeskikk, tror fått etablere seg en ukultur av dårlig service, vi bestiller derfor timer på nett og får blodprøver tatt et annet sted.

Hadde det ikke vært for dr Arnesen, omsorg og faglige dyktighet, så ville man jo byttet legesenter, for de damene som jobber der er så ufine, at det er vanskelig for mange å forstå at de kan jobbe der uten å få tilsnakk.

Sympatisk, lyttende, dyktig. Fikk raskt time.

Kun hatt en konsultasjon. Fikk time innen 24 timer. Tatt inn før tiden. Behagelig legesenter, rolig, med trivelig personal. Per Kristian virker som en trygg person og lege, som hører deg ferdig før han stiller egne spørsmål, undersøker videre og konkluderer.

Er spesialist i både allmennmedisin og samfunnsmedisin.

Et trygt valg som fastlege.

Den beste legen jeg har hatt

Arnesen får ting gjort.
Han tar meg på alvor.
Gir gode råd.
Er vennlig, har en fin personlighet.

Jeg liker også selve legesenteret, stort sett god service. De har bra tjeneste på nett hvor du kan bestille time og resepter. Veldig praktisk.
De kunne sikkert oppgradert venteværelset med litt mer komfortable stoler.