Kjelsås Legesenter

Telefonnummer22 09 20 0022 09 20 ... – Si gjerne at du fant nummeret på Legelisten.no
Kjelsåsveien 114 0491 Oslo

Siste vurderinger av Kjelsås Legesenter

Ryddig og kunnskapsrik

Lege: Per Kristian Arnesen Skrevet

Jeg er fornøyd med Arnesen som fastlege og har derfor beholdt han selv om jeg har flyttet fra Kjelsås. Han er flink, trygg og kommuniserer på en behagelig måte. Daglig tlf-tid er en super ordning. Det er også en ordning hvor legene på kontoret dekker opp i hverandres fravær, og de har et felles laboratorium som fungerer utmerket. Mulig tlftigjengemigheten for felles sentralbord burde vært bedre - i tråd med tidene som er gitt på hjemmesiden.

Fantastisk lege og menneske

Lege: Linda Elise Øvrum Grønvold Skrevet

Linda må være en av Norges beste fastleger!!
Lyttende ,kunnskapsrik, forståelsesfull,støttende, snakker et språk som er lett å forstå. Henviser kjapt, er hun usikker på noe, undersøker hun og får svar.
Ringer / melder / mailer hvis hun må informere meg om noe.
Følger opp.
Hun er absolutt totalt perfekt. Føler meg utrolig priveligert , godt tatt vare på og trygg.

Behagelig!

Lege: Tove Gridset Skrevet

Veldig fornøyd med min fastlege. Lyttende og forståelsesfull, masse gode råd, og ikke minst, blid og hyggelig.

Tiltaksløs, men noe hjelpsom

Lege: Per Kristian Arnesen Skrevet

Arnesen er en grei og hyggelig fastlege, skriver henvisninger og hjelper med legeattest.
Men han er dårlig på oppfølging av både blodprøver og gir lite tilbakemelding på svar fra undersøkelser.

Kommer sjelden med forslag til tiltak og løsninger, man må neste selv komme med forslag.
Grei å snakke med, men har man mer alvorlige problemstillinger og plages med smerter, endringer i sykdomsbilde/ kroppslige symptomer så bytt fastlege.

Tar meg ikke seriøst

Lege: Arnulf Heimdal Skrevet

Jeg har blitt en sånn person som ikke går til legen når noe er galt fordi han uansett bare sier at jeg skal ta paracet. Sist jeg var der var det fordi jeg hadde vært plaget av noe veldig lenge (som han igjen sa jeg skulle ta paracet for) og det påvirket hverdagen min veldig. En slekning av meg som er lege hadde sagt at det var en enkel operasjon jeg kunne ta som ville fikse det. Arnulf sa til meg at det ikke var nødvendig og at arret kom til å plage meg mer en problemet til å begynne med(????????). Jeg måtte krangle med han for å få operasjonen. Han tok ikke min mening seriøst i det hele tatt og det virket ikke som han prøvde å forstå hvordan det påvirket meg heller. Det er grenser for hvor mye paracet som er greit å ta altså. Uansett fikk jeg operasjonen til slutt og det hjalp meg sååå mye! Og arret er så godt som usynlig og hvert fall ikke noe problem!
Jeg har nå byttet fastlege fordi jeg vil begynne å ta bedre vare på meg selv og det er ikke noe jeg tror jeg kan gjøre med han.