Kjelsås Legesenter

Frysjaveien 35 0884 Oslo

Siste vurderinger av behandlere ved Kjelsås Legesenter

Anbefaler ikke

Lege: Arnulf Heimdal Skrevet

Jeg fikk telefonkonsultasjon med denne legen da min fastlege ikke var til stede. Jeg opplevde legen som arrogant og nedlatende. Jeg er også forundret over måten han snakket med meg som pasient. Jeg kommer aldri til å bruke denne legen igjen.

Trygg og sympatisk

Lege: Arne Fetveit Skrevet

Jeg har har hatt han som fastlege siden han begynte på Kjelsås legesenter og kunne ikke hatt en bedre fastlege.

Solid og presis fastlege

Lege: Arnulf Heimdal Skrevet

Jeg er omtrent midt i livet og har siden fastlegeordningens innføring i 2001 innehatt tre fastleger inkludert Heimdal. De to foregående legene var begge godt voksne kvinner med faglige som empatiske sider - slik jeg opplevde det den gang. Da jeg skiftet til Heimdal for noen år tilbake oppfattet jeg han som vanskelig og arrogant med umiddelbare tanker om å bytte, i og med at jeg var vant til å kunne snakke med fastlegen om det jeg enn følte at jeg kunne snakke om, som ikke nødvendigvis var så mye. Jeg valgte, eller kanskje ikke gadd, å bytte og er glad for det den dag i dag. Heimdals væremåte og kommunikasjon er fortsatt brå og direkte, men jeg for min del ønsker heller en fastlege som diagnostiserer med trygghet og selvtillit fremfor en som «bare» kommuniserer uten å egentlig avdekke plagene. Fra mitt lekmannsperspektiv er Heimdal utvilsomt dyktig i sitt felt som allmennspesialist med evne til hurtig diagnostisering og presise og konkrete tilbakemeldinger. Ønsker du som pasient en sjelesørger, så ja; da bør du nok vurdere en annen lege - eventuelt psykiater/psykolog.

Effektiv, smart, arbeidsom og kunnskapsrik.

Lege: Kaisa Katariina Sivonen Skrevet

Kaisa har alltid behandlet meg på beste og mest effektive måte. Hyggelig og direkte kommunikasjonsform som inngir tillit.

Vennlig og tar deg på alvor

Lege: Kaisa Katariina Sivonen Skrevet

Kaisa er en utrolig dyktig, åpen og trygg lege! Hun tar seg god tid og lytter til det du har å si, gir gode råd og oppfølging