Kjelsås Legesenter

Telefonnummer22 09 20 0022 09 20 ... – Si gjerne at du fant nummeret på Legelisten.no
Kjelsåsveien 114 0491 Oslo

Siste vurderinger av Kjelsås Legesenter

Meget dyktig!

Lege: Linda Elise Øvrum Grønvold Skrevet

Linda er en omsorgsfull, lyttende, empatisk, kunnskapsrik, respektfull, klok og meget profesjonell lege. Hun er lett å snakke med og tar meg som pasient på alvor.
Hun er flink til å henvise og gjør alt for å hjelpe.
Jeg kunne ikke bedt om en bedre lege.

Tusen takk!

Flink og sympatisk!

Lege: Linda Elise Øvrum Grønvold Skrevet

Byttet fastlege til Linda for et par år siden, og har ikke angret et sekund. Hun er tilgjengelig, enkel å prate med, kunnskapsrik og gjør det hun kan for å hjelpe deg. Tar seg alltid god tid og følger opp. Fint at man kan ringe i egen telefontid og få henvisninger og lignende. De ansatte på legekontoret er også veldig hyggelige. Flott lege og person som anbefales på det sterkeste!

Ikke bra

Lege: Per Kristian Arnesen Skrevet

Denne legen virker som en veldig koselig type, men tiltaksløs og unøyaktig. Veldig dårlig forberedt. Fikk ikke den hjelpen jeg trengte, egentlig ikke noe hjelp i det hele tatt. Sikkert grei for noen, men jeg bytter.

Lytter ikke

Lege: Tove Gridset Skrevet

Blid og hyggelig, men oppleves som generaliserende. Hun ser ikke MEG, men prater heller om hvordan det oppfattes for allmennheten og for andre pasienter. Prater mye, uten å spørre hvordan jeg opplever symptomene.

Ryddig og kunnskapsrik

Lege: Per Kristian Arnesen Skrevet

Jeg er fornøyd med Arnesen som fastlege og har derfor beholdt han selv om jeg har flyttet fra Kjelsås. Han er flink, trygg og kommuniserer på en behagelig måte. Daglig tlf-tid er en super ordning. Det er også en ordning hvor legene på kontoret dekker opp i hverandres fravær, og de har et felles laboratorium som fungerer utmerket. Mulig tlftigjengemigheten for felles sentralbord burde vært bedre - i tråd med tidene som er gitt på hjemmesiden.