Kjelsås Legesenter

Frysjaveien 35 0884 Oslo

Siste vurderinger av behandlere ved Kjelsås Legesenter

Variabel oppfølging, inkl vikarer

Lege: Linda Elise Øvrum Grønvold Skrevet

For meg ble bytte til denne fastlegen i 2014 med daværende vikarlege; Philip Strindberg som det absolutte bunnpunktet, skjebnesvangert.
(seinere vikarlege Kaisa, var derimot utrolig snill og dyktig!)
Tross hjelp og velvilje fra Linda i mellomtiden farger håndteringene av omtalte 'første og nå siste helseutfordring' meg i så stor grad at jeg ikke kan gi mer enn 3 stjerner

God lege

Lege: Per Kristian Arnesen Skrevet

Jeg har hatt Arnesen i nærmere 17 år. Bedre lege skal man lete lenge etter. Tar seg alltid god tid. Spør alltid hvordan jeg har det. Jeg har alltid fått god hjelp og støtte av han. Han har stilt opp mer enn en lege bør gjøre i situasjoner.

Trygg og kunnskapsrik

Lege: Arnulf Heimdal Skrevet

Grundig til å undersøke. Virker beroligende. Blid og hyggelig. Går rett på sak uten noe dilldall. Rett mann på rett plass

Blid, hyggelig og lyttende

Lege: Arnulf Heimdal Skrevet

Han er ikke min fastlege,men fordi jeg måtte ha en akutt time fikk jeg Arnulf Heimdal, og kan gi han mye ros på måten han tok imot meg og behandlet meg på.
Kan gjerne gå til han igjen !!!

Lege: Per Kristian Arnesen Skrevet

Dr Arnesen er en unik lege. Har vært hos mange leger gjennom årene, men ingen er så unik og hjelpsom som Arnesen. Han lytter og tar seg tid til deg som pasient. Vil også berømme de kontoransatte og helsesekretærene på legekontoret. De er blide og hjelpsomme. Topp karakter til Kjelsås legesenter.