Kjelsås Legesenter

Tlf: 22 09 20 00 ‐ Si gjerne at du fant nummeret på Legelisten.no Vis kart

Siste vurderinger av Kjelsås Legesenter

Beste legen i verden!

Lege: Linda Elise Øvrum Grønvold Skrevet

Tar pasienten på alvor. Føler hun gjør hva hun kan for å løse problemene. Omtenksom og behagelig. Kjempe flink, fins ikke bedre lege!

Fantastisk fastlege, empatisk og flink

Lege: Tove Gridset Skrevet

Alltid god til å lytte, dyktig, lett å snakke med :) Rett og slett den beste fastlegen jeg har hatt. Anbefaler på mitt sterkeste! Kan ta opp alt med henne.

Lytter ikke

Lege: Tove Gridset Skrevet

Føler at legen ikke lytter til hva som feiler deg.
Blid men veldig arrogant. Har begynt å grue meg for å gå til legen.
Har derfor satt meg opp på venteliste til ny fastlege

Kunne ikke vært mer fornøyd

Lege: Per Kristian Arnesen Skrevet

Fantastisk hyggelig, sympatisk og dyktig. Lytter til deg og har beina godt plantet på jorda. Kunne ikke vært mer fornøyd.

Uprofesjonell og avvisende

Lege: Tove Gridset Skrevet

Denne legen tok seg overhodet ikke tid til å lytte til meg. Hun var arrogant og ville nesten ikke høre på hva jeg hadde å si. Sånne leger som henne gjør at folk slutter å gå til legen rett og slett. Jeg gikk fra legesenteret som et eneste stort spørsmålstegn og følte meg lite respektert.

Imøtekommende og omtenksom lege

Lege: Linda Elise Øvrum Grønvold Skrevet

Jeg er veldig fornøyd med Linda! Hun har vært min fastlege i fem år nå, og jeg føler virkelig hun bryr seg og vil mitt beste. Hun er lett å prate med, god på å finne løsninger, og opptatt av jeg skal bli fornøyd og trives med resultatet. Det er lett å få tak i henne, og hun er rask på oppfølging og tilbakemeldinger.

Linda yter det lille ekstra og gjør at du føler deg sett og hørt som pasient. Jeg vil varmt anbefale Linda.

Møkkalege

Lege: Arnulf Heimdal Skrevet

Alltid sur og grinete og lytter ikke når jeg prater.. anbefaler ikke denne legen til min værste fiende en gang.

Ikke så bra på psykisk helse

Lege: Per Kristian Arnesen Skrevet

Arnesen er snill og behagelig. Han viser tillit til pasienten, og det er grunnen til at jeg ikke har byttet fastlege. Men han har begynt å forberede seg dårlig til timene, og det virker som han ikke bryr seg om psykiske helseproblem. Selv om jeg har gått der i flere år, og vært der ofte, føles det som om han ikke kjenner meg.

Han kunne vist initiativ for å ville hjelpe, vært mer løsningsorientert, blitt bedre på å lytte og svare på det man trenger hjelp til. Oppfølging mangler.

En pålitelig, velmenende og kompetent lege

Lege: Linda Elise Øvrum Grønvold Skrevet

For meg er Linda Elise en lege jeg kan stole på. I samråd med meg søker hun å løse problemet, henviser videre viss nødvendig og gjør det hun sier hun skal. Jeg opplever henne som en imøtekomne, lydhør, ærlig, naturlig og dyktig lege :) !

Tillitsvekkende fastlege

Lege: Arne Fetveit Skrevet

Arne Fetveit er trygg i rollen som fastlege - jeg har full tillit til ham. Han virker flink. Og han er seriøs. Når det har vært nødvendig, har han henvist meg videre. Jeg kan anbefale ham som fastlege.

Behagelig, rolig, trygg

Lege: Per Kristian Arnesen Skrevet

Viser tillit til pasienter som har gode kunnskaper om egen helse. Hyggelig. Lang erfaring. Finnes ikke arrogant.

Kan bli bedre på oppfølging, samt sette seg inn i og uoppfordret komme med forslag/ orientering/ opplyse om helse-opphold, behandling etc. som pasienter har rett på - som de selv ikke kjenner til.

Kan bli bedre på å fange opp den mentale/psykiske tilstanden til sine pasienter. Å bli spurt hvordan en har det eller få en oppmuntring er svært undervurdert hos mange leger.

Noe ustrukturert og litt vel avslappet.

Kan bli mye mer initiativrik overfor pasientene og deres muligheter i systemet. Han har lang og bred erfaring - så det står ikke på kunnskapene.

Min fastlege

Lege: Ingjerd Guldal Skrevet

Ingier Guldahl er en hyggelig dame med humoristisk sans

Hun har vært min fast lege i mange år

Dessverre er hun vanskelig tilgjengelig, lang ventetid, mye borte

Føler også at hun er lite oppdatert på nye medisiner og behandlinger

Blir stresset hvis man prøver å få hjelp med flere problemer samtidig

Føler likevel at hun tar en på alvor og prøver å hjelpe ved å henvise til spesialist

En meget dyktig og behagelig lege.

Lege: Arne Fetveit Skrevet

Arne Fetveit er den beste legen jeg kan tenke meg. Han er faglig dyktig og meget oppmerksom om der er noe han ikke er sikker på. Dertil er han ytterst behagelig og en glede å komme til! Jeg er heldig som har ham som fastlege!

En særdeles hyggelig lege!

Lege: Linda Elise Øvrum Grønvold Skrevet

En veldig møtekommende og hyggelig lege som tar deg på alvor. Virker oppriktig interessert i å hjelpe.

Har bare positivt å si om Linda!

Lege: Linda Elise Øvrum Grønvold Skrevet

En lege som virkelig bryr seg! Henviser videre hvis det må til, tviler ikke på pasienten og jobber grundig for å hjelpe. Tar seg god tid. Kan ta ting over telefon hvis man ikke orke å møte opp til en time.

Meget bra!

Lege: Arnulf Heimdal Skrevet

Denne legen er svært dyktig.

Har hatt han som fastlege i mange år og har jevnlig kontakt med han. Effektiv og faglig meget sterk.

Dersom noen ser etter en bestevenn eller sjelesørger kan de nok gå et annet setd.

Skuffende

Lege: Arnulf Heimdal Skrevet

Heimdal har vært min fastlege i mange år og det har fungert greit. Grunnen til dette er kanskje at jeg tidligere ikke har hatt bruk for så mye legehjelp. Når jeg nå først trengte en dyktig lege ble opplevelsen en stor skuffelse. Heimdal lytter ikke, er påståelig og lite empatisk. Jeg mener behandlingen jeg har fått har gitt meg mange unødvendige bekymringer. Er virkelig ikke bra at en person du skal ha tillit til gjør livet ditt vanskelig helt unødvendig.
Valget var ikke vanskelig, var bare og bytte fastlege. Håper han leser noen av tilbakemeldingene her og tar de til seg så andre slipper og oppleve det samme.

En lat men snill mann!

Lege: Per Kristian Arnesen Skrevet

PK Arnesen er en snill mann, men han våger ikke å ta selvstendige medisinske avgjørelser, noe som er livsviktig i min situasjon, og det burde være en selvfølge for en lege og fatte gjennomtenkte muligheter i samråd med pasienten, dvs meg!
Det burde være en selvfølge å ta blodtrykket og spørre hvordan en har det... !!
Å bytte fastlege har vært i mine tanker, men det burde være unødvendig fordi jeg har vært hans pasient veldig lenge.

Kjedelig venteværelse. Hadde vært hyggelig med ytterligere bekvemmelighet, men det betyr ingenting ift medisinsk behandling.

Fantastisk fastlege

Lege: Per Kristian Arnesen Skrevet

Vi er glad i dr Arnesen,

Han tar seg tid til å lytte, tar en på alvor, bryr seg, han er den beste legen vi har hatt og aldri om vi bytter bort han.

Han er også faglig meget dyktig!

Legesekretærene har dessverre ikke oppdragelse eller folkeskikk, tror fått etablere seg en ukultur av dårlig service, vi bestiller derfor timer på nett og får blodprøver tatt et annet sted.

Hadde det ikke vært for dr Arnesen, omsorg og faglige dyktighet, så ville man jo byttet legesenter, for de damene som jobber der er så ufine, at det er vanskelig for mange å forstå at de kan jobbe der uten å få tilsnakk.

Styr unna

Lege: Arnulf Heimdal Skrevet

Kort beskrivelse: arrogant, nedlatende og fravær av empati.

Dr. Heimdal er av de legene som ikke burde hatt pasientkontakt.

Jeg har hatt ham som fastlege i mange år og gjorde nylig et siste forsøk, men endte opp med å reise hjem og bytte fastlege sporenstraks.