Kjelsås Legesenter

Frysjaveien 35 0884 Oslo

Siste vurderinger av behandlere ved Kjelsås Legesenter

Kunnskapsrik og lyttende lege

Lege: Arne Fetveit Skrevet

Han er en lege som lytter og kommer med forlag til løsninger. Han har noen timer hver dag han er på jobb, som er satt av til ø-hjelp og telefonkonsultasjoner. Han er ikke på jobb mer enn 3 dager i uken. Han anbefales som fastlege. Kjelsås legekontor med annet helsepersonell og sekretærer fremstår som hyggelige og dyktige.

Kunnskapsrik og trygg

Lege: Arnulf Heimdal Skrevet

Veldig trygg på de råd jeg får og forståelsen av mine spørsmål og/eller bekymring. Alltid effektiv og hyggelig.

Utrolig Bra og Dyktig

Lege: Per Kristian Arnesen Skrevet

Jeg hadde mistet håp i at gode fastleger fantes, inntil jeg kom til Dr. PK Arnesen. Han hadde kunnskap, integritet og var attentive til meg. Skriver ut resepter med engang hvis det trengs, og hvis det er noe ytterlig tar han hånd om det også. Alt uten tull og mas. Den eneste fastlege jeg har møtt som ikke skylder på helse problemene mine på vekten min.

Han vil jeg beholde i hjertet mitt for alltid!

Meget fornøyd

Lege: Arne Fetveit Skrevet

Av mine tre fastleger igjennom livet er han på delt førsteplass.
Han tar seg tid og ser deg som pasient.
Oppdaget ham igjennom mine barn som han har behandlet godt - slik at anbefaler ham.

Variabel oppfølging, inkl vikarer

Lege: Linda Elise Øvrum Grønvold Skrevet

For meg ble bytte til denne fastlegen i 2014 med daværende vikarlege; Philip Strindberg som det absolutte bunnpunktet, skjebnesvangert.
(seinere vikarlege Kaisa, var derimot utrolig snill og dyktig!)
Tross hjelp og velvilje fra Linda i mellomtiden farger håndteringene av omtalte 'første og nå siste helseutfordring' meg i så stor grad at jeg ikke kan gi mer enn 3 stjerner