Kjelsås Legesenter

Telefonnummer22 09 20 0022 09 20 ... – Si gjerne at du fant nummeret på Legelisten.no
Kjelsåsveien 114 0491 Oslo

Siste vurderinger av Kjelsås Legesenter

Ikke bra

Lege: Per Kristian Arnesen Skrevet

Denne legen virker som en veldig koselig type, men tiltaksløs og unøyaktig. Veldig dårlig forberedt. Fikk ikke den hjelpen jeg trengte, egentlig ikke noe hjelp i det hele tatt. Sikkert grei for noen, men jeg bytter.

Lytter ikke

Lege: Tove Gridset Skrevet

Blid og hyggelig, men oppleves som generaliserende. Hun ser ikke MEG, men prater heller om hvordan det oppfattes for allmennheten og for andre pasienter. Prater mye, uten å spørre hvordan jeg opplever symptomene.

Ryddig og kunnskapsrik

Lege: Per Kristian Arnesen Skrevet

Jeg er fornøyd med Arnesen som fastlege og har derfor beholdt han selv om jeg har flyttet fra Kjelsås. Han er flink, trygg og kommuniserer på en behagelig måte. Daglig tlf-tid er en super ordning. Det er også en ordning hvor legene på kontoret dekker opp i hverandres fravær, og de har et felles laboratorium som fungerer utmerket. Mulig tlftigjengemigheten for felles sentralbord burde vært bedre - i tråd med tidene som er gitt på hjemmesiden.

Fantastisk lege og menneske

Lege: Linda Elise Øvrum Grønvold Skrevet

Linda må være en av Norges beste fastleger!!
Lyttende ,kunnskapsrik, forståelsesfull,støttende, snakker et språk som er lett å forstå. Henviser kjapt, er hun usikker på noe, undersøker hun og får svar.
Ringer / melder / mailer hvis hun må informere meg om noe.
Følger opp.
Hun er absolutt totalt perfekt. Føler meg utrolig priveligert , godt tatt vare på og trygg.

Behagelig!

Lege: Tove Gridset Skrevet

Veldig fornøyd med min fastlege. Lyttende og forståelsesfull, masse gode råd, og ikke minst, blid og hyggelig.