Kjelsås Legesenter

Kjelsåsveien 114 0491 Oslo

Siste vurderinger av Kjelsås Legesenter

Ikke så bra på psykisk helse

Lege: Per Kristian Arnesen Skrevet

Arnesen er snill og behagelig. Han viser tillit til pasienten, og det er grunnen til at jeg ikke har byttet fastlege. Men han har begynt å forberede seg dårlig til timene, og det virker som han ikke bryr seg om psykiske helseproblem. Selv om jeg har gått der i flere år, og vært der ofte, føles det som om han ikke kjenner meg.

Han kunne vist initiativ for å ville hjelpe, vært mer løsningsorientert, blitt bedre på å lytte og svare på det man trenger hjelp til. Oppfølging mangler.

En pålitelig, velmenende og kompetent lege

Lege: Linda Elise Grønvold Skrevet

For meg er Linda Elise en lege jeg kan stole på. I samråd med meg søker hun å løse problemet, henviser videre viss nødvendig og gjør det hun sier hun skal. Jeg opplever henne som en imøtekomne, lydhør, ærlig, naturlig og dyktig lege :) !

Tillitsvekkende fastlege

Lege: Arne Fetveit Skrevet

Arne Fetveit er trygg i rollen som fastlege - jeg har full tillit til ham. Han virker flink. Og han er seriøs. Når det har vært nødvendig, har han henvist meg videre. Jeg kan anbefale ham som fastlege.

Behagelig, rolig, trygg

Lege: Per Kristian Arnesen Skrevet

Viser tillit til pasienter som har gode kunnskaper om egen helse. Hyggelig. Lang erfaring. Finnes ikke arrogant.

Kan bli bedre på oppfølging, samt sette seg inn i og uoppfordret komme med forslag/ orientering/ opplyse om helse-opphold, behandling etc. som pasienter har rett på - som de selv ikke kjenner til.

Kan bli bedre på å fange opp den mentale/psykiske tilstanden til sine pasienter. Å bli spurt hvordan en har det eller få en oppmuntring er svært undervurdert hos mange leger.

Noe ustrukturert og litt vel avslappet.

Kan bli mye mer initiativrik overfor pasientene og deres muligheter i systemet. Han har lang og bred erfaring - så det står ikke på kunnskapene.

Min fastlege

Lege: Ingjerd Guldal Skrevet

Ingier Guldahl er en hyggelig dame med humoristisk sans

Hun har vært min fast lege i mange år

Dessverre er hun vanskelig tilgjengelig, lang ventetid, mye borte

Føler også at hun er lite oppdatert på nye medisiner og behandlinger

Blir stresset hvis man prøver å få hjelp med flere problemer samtidig

Føler likevel at hun tar en på alvor og prøver å hjelpe ved å henvise til spesialist