Brita Kumle

Autorisert1997
  • Allmennmedisin
  • Rus- og avhengighetsmedisin
Ledige plasser 19 av 250
Vil du bytte til denne fastlegen?

Tanum Legekontor

Gamle Tanumvei 66 1341 Slependen
Brita Kumle er en av 104 fastleger i Bærum

1 vurdering

Siste vurderinger av Brita Kumle

Veldig fornøyd

Jeg opplever henne som dyktig, tar tak i problemstillinger og flink til å følge opp. Selv om hun er tilstede kun 1 dag pr. uke oppleves det som lite problematisk. Er det noe kritisk er det jo andre leger på senteret som tar tak.

Lite imøtekommende og lyttende

Mine samtlige besøk hos denne legen har vært ubehagelige, da jeg føler at vedkommende overhodet ikke er interessert i å høre hva jeg har å si. Det virker også som hun er skeptisk til alt jeg sier. Samtidig er hun vanskelig/umulig å få kontakt med.

Sikkert en dyktig lege, men anbefaler heller å finne en annen hvis du ønsker å bli lyttet til.

Meget dykig lege

Imøtekommende, lyttende, faglig sterk og meget grundig. Flink til å følge opp.

Super lege

Brita Kumle er en lege som gjør hjemmeleksene sine. Hun lytter, tar seg god tid og tar problemer på alvor. Man føler seg godt ivaretatt og jeg kan bare anbefale henne.

Anbefales ikke

De gangene jeg har hatt time hos Brita Kumle har jeg alltid opplevd dårlig kommunikasjon mellom lege og pasient. Hun har en nedlatende holdning, og min erfaring er at hun ikke er spesielt interessert i å høre på pasientens egne erfaringer. Hun er travelt opptatt med å se inn i datamaskinen mens du prater, noe som gjør at en føler seg verken sett eller hørt. Hun kan være rimelig kvass i sine uttalelser, og er rett og slett en arrogant lege jeg ikke vil anbefale videre.