Ingunn Landmark

Autorisasjon (2012)

Losbyveien Legesenter Telefonnummer67 90 68 4867 90 68 ...
Losbyveien 34 1475 Finstadjordet
Ingunn Landmark er en av 36 fastleger i Lørenskog

Siste vurderinger av Ingunn Landmark

suveren

Ingunn er suveren i både fag, tilnærming og medmenneskelighet. Hun har hjulpet meg med sin kompetanse (altfor) mye i det siste. Jeg har nærmest hatt klippekort, men hun har tatt på alvor det jeg har trengt bistand til. Ja, hun kan si "se an", og det tenker jeg er helt greit. Mye kan nok bli sett an. Når jeg så har tatt kontakt igjen fordi det aktuelle ikke har blitt bedre så henviser hun videre til rette instans med det samme. Hun tar kontakt både fredag kveld og søndag morgen om så er. Ikke at jeg oppfordrer til dét i fritiden, men det vitner om at hun tar pasientenes plager på det største alvor. Hun er lett å kommunisere med og lett å få kontakt med via Helsenorge. Jeg opplever både jeg og mine barn er godt ivaretatt hos Ingunn.

Grundig, lyttende og profesjonell

Jeg har sjelden møtt en mer grundig, kunnskapsrik og hjelpsom lege,
som Landmark. Hun er utvilsomt en lege som setter deg og dine helseutfordringer i høysete og gjør deg trygg som pasient. Jeg er så takknemlig for at hun har hjulpet meg i to år, da jeg ble alvorlig syk. Skulle ønske alle var så privilegerte å få en fastlege av hennes kaliber.

Kjempeflink

Kjempeflink og støttende og setter seg godt inn i saker. Lett å ha kontakt via helenorge. Får fort svar.

Hun er veldig konservativ med medisiner og det må være godt dokumentert før hun skriver ut noe nytt. Noe som får meg til å føle meg trygg.

Har mye plager, men ønsker å jobbe så mye som mulig, og hun hjelper meg slik at jeg klarer å takle smerter på best mulig måte i hverdagen.

Tar også veldig godt tak i andre plager og det blir mye spesialistoppfølging takket være henne.

Hun fikk meg også fort inn på sykehus når jeg behøvde en operasjon raskt.

Veldig fornøyd!!!!!
(Eneste minuset er det vanskelige parkeringen....)

Dyktig - Hyggelig & Seriøs Lege

Oppdaget denne vurderingssiden i dag og må bare kommentere.
Ingunn er ikke bare en dyktig - hyggelig & seriøs lege. Hun er en lege som man har stor tillitt til. Tar seg tid til å lytte om situasjoner deretter gir gode råd og veileder hva man bør gjøre for å bli bedre. Henviser videre gjerne til spesialister ved nødvendig. Man føler seg med en gang at hun bryr seg om pasienter under samtalen osv. En slik lege bør alltid finnes. Bekymrer for henne siden hun har mye å gjøre for pasienter. Anbefales veldig sterkt fra min familie !!!

Engasjert og dyktig

Landmark ser deg, tar deg på alvor og er effektiv, men grundig. Flink til å holde fokus på deg som pasient og ikke på PC’en. Hun viser stor grad av empati og faglig trygghet. Kunne ikke hatt en bedre fastlege!