Abdullah Rasulzada

Autorisasjon (2009)

Abdullah Rasulzada er en av 58 fastleger i Nordre Follo

Siste vurderinger av Abdullah Rasulzada

Beste legen jeg vet om.

Tar deg på alvor,lytter,prater,husker,forståelsesfull,empatisk. Jeg får ikke fullrost Abdullah, og vet ikke hva jeg skulle gjort uten han. Ringer ALLTID tilbake,når man lurer på noe utenom en legetime. Han er helt fantastisk .

Interessert og tilstede

Har brukt Abbe som fastlege i flere år, og kunne ikke vært mer fornøyd.
Han er interessert og virkelig tilstede, man forstår at han er opptatt av pasientene sine. Føler meg ivaretatt og trygg på hans konklusjoner de få gangene jeg har behov for legehjelp.

Norges beste fastlege

Abba har vært familiens fastlege i seks år, og vi er strålende fornøyd med ham. Han lytter, er interessert, og gir oss råd og behandling som virker. Han er empatisk, har en super humor og tar seg også tid å sende oss sms-er og ringe utenom kontortid. Vi er kjempeheldige som har en så flink fastlege.

Empatisk og dyktig

Meget fornøyd med legen. Tar seg tid og lytter til det du har å si. Empati og kommunikasjonsevne er ingen selvfølge hos leger. Det har Abdullah.

Verdens beste lege.

Utrolig dyktig - føler meg alltid trygg ved hans beslutninger. Har lenge slitt med mye vondt i magen, og han har virkelig gjort det han kan for å prøve å hjelpe meg. Heller aldri opplevd tidligere at legen personlig sender deg SMS eller ringer deg for en oppdatering på sykdomsituasjonen, men det gjør altså han. Flink til å lytte, og prate for seg. Veldig enkel og prate med og rett og slett dyktig i det han gjør! Kommer aldri til å bytte han ut.