Abdullah Rasulzada

Solgården Legesenter

Kolbotnveien 23 1410 Kolbotn
Abdullah Rasulzada er en av 26 fastleger i Oppegård

Siste vurderinger av Abdullah Rasulzada

Rasulzada er oppriktig interessert og tar deg på alvor. Han er ikke bare faglig dyktig, men er også flink i kommunikasjon med både voksne og barn. Min sønn på 6 år likte ikke å gå til lege tidligere, helt til vi fikk Rasulzada som fastlege.

Rasulzada er ung, tillitsfull, engasjert og positiv og vi venter gjerne noen dager ekstra for å få time hos han i stedet for å få en ledig time hos annen fastlege med ledig kapasitet.

Han er helt fantastisk!!

Hjelpsom,tillitsfull,tar ting alvorlig.. Har ikke noe å si enn at han er helt fantastisk! Flink til å lytte.

Bytter aldri lege

Dyktig. Tar vare på pasientene sine og viser en genuin interesse for deres velvære. Har selv slitt smått med redsel for sykdom, i situasjoner hvor de fleste ville latterliggjort bekymringene mine. Han har alltid tatt meg på alvor, uansett hva jeg har kommet med. Jeg stoler på hans vurderinger og føler at jeg alltid er i "trygge hender". Har ingenting å utsette.

Da NAV ikke tok min søknad om dagpenger seriøst, ble han personlig med ned på NAV-kontoret for å forklare situasjonen for saksbehandler. Tviler på at andre leger ville gjort det samme.

Anbefales på det varmeste

Meget dyktig faglig og meget gode menneskelige og kommunikative egenskaper

Svært tilfreds med behandlingen av både voksene og barn. Flink i møte med barn. Alltid respektfullt og ansvarsfull i møte med meg og familien min.

fantastisk lege

han er ung. han har en positivitet og pågangs
mot med vanskelige kroniske pasienter som er beundringsverdig.
hyggelig og nøyaktig.
men snakker svensk.