Abdullah Rasulzada

Solgården Legesenter

2009

Solgården Legesenter Telefonnummer66 80 06 4666 80 06 ... – Si gjerne at du fant nummeret på Legelisten.no
Kolbotnveien 23 1410 Kolbotn
Abdullah Rasulzada er en av 28 fastleger i Oppegård

Siste vurderinger av Abdullah Rasulzada

Empatisk og dyktig

Meget fornøyd med legen. Tar seg tid og lytter til det du har å si. Empati og kommunikasjonsevne er ingen selvfølge hos leger. Det har Abdullah.

Verdens beste lege.

Utrolig dyktig - føler meg alltid trygg ved hans beslutninger. Har lenge slitt med mye vondt i magen, og han har virkelig gjort det han kan for å prøve å hjelpe meg. Heller aldri opplevd tidligere at legen personlig sender deg SMS eller ringer deg for en oppdatering på sykdomsituasjonen, men det gjør altså han. Flink til å lytte, og prate for seg. Veldig enkel og prate med og rett og slett dyktig i det han gjør! Kommer aldri til å bytte han ut.

Rasulzada er oppriktig interessert og tar deg på alvor. Han er ikke bare faglig dyktig, men er også flink i kommunikasjon med både voksne og barn. Min sønn på 6 år likte ikke å gå til lege tidligere, helt til vi fikk Rasulzada som fastlege.

Rasulzada er ung, tillitsfull, engasjert og positiv og vi venter gjerne noen dager ekstra for å få time hos han i stedet for å få en ledig time hos annen fastlege med ledig kapasitet.

Han er helt fantastisk!!

Hjelpsom,tillitsfull,tar ting alvorlig.. Har ikke noe å si enn at han er helt fantastisk! Flink til å lytte.

Bytter aldri lege

Dyktig. Tar vare på pasientene sine og viser en genuin interesse for deres velvære. Har selv slitt smått med redsel for sykdom, i situasjoner hvor de fleste ville latterliggjort bekymringene mine. Han har alltid tatt meg på alvor, uansett hva jeg har kommet med. Jeg stoler på hans vurderinger og føler at jeg alltid er i "trygge hender". Har ingenting å utsette.

Da NAV ikke tok min søknad om dagpenger seriøst, ble han personlig med ned på NAV-kontoret for å forklare situasjonen for saksbehandler. Tviler på at andre leger ville gjort det samme.

Anbefales på det varmeste