Abdullah Rasulzada

Solgården Legesenter

2009

Ventetid

Se antatt ventetid før du kan få plass på legens liste

Solgården Legesenter
Kolbotnveien 23 1410 Kolbotn
Tlf: 66 80 06 46 ‐ Si gjerne at du fant nummeret på Legelisten.no Vis kart
Abdullah Rasulzada er en av 28 fastleger i Oppegård

Siste vurderinger av Abdullah Rasulzada

Verdens beste lege.

Utrolig dyktig - føler meg alltid trygg ved hans beslutninger. Har lenge slitt med mye vondt i magen, og han har virkelig gjort det han kan for å prøve å hjelpe meg. Heller aldri opplevd tidligere at legen personlig sender deg SMS eller ringer deg for en oppdatering på sykdomsituasjonen, men det gjør altså han. Flink til å lytte, og prate for seg. Veldig enkel og prate med og rett og slett dyktig i det han gjør! Kommer aldri til å bytte han ut.

Rasulzada er oppriktig interessert og tar deg på alvor. Han er ikke bare faglig dyktig, men er også flink i kommunikasjon med både voksne og barn. Min sønn på 6 år likte ikke å gå til lege tidligere, helt til vi fikk Rasulzada som fastlege.

Rasulzada er ung, tillitsfull, engasjert og positiv og vi venter gjerne noen dager ekstra for å få time hos han i stedet for å få en ledig time hos annen fastlege med ledig kapasitet.

Han er helt fantastisk!!

Hjelpsom,tillitsfull,tar ting alvorlig.. Har ikke noe å si enn at han er helt fantastisk! Flink til å lytte.

Bytter aldri lege

Dyktig. Tar vare på pasientene sine og viser en genuin interesse for deres velvære. Har selv slitt smått med redsel for sykdom, i situasjoner hvor de fleste ville latterliggjort bekymringene mine. Han har alltid tatt meg på alvor, uansett hva jeg har kommet med. Jeg stoler på hans vurderinger og føler at jeg alltid er i "trygge hender". Har ingenting å utsette.

Da NAV ikke tok min søknad om dagpenger seriøst, ble han personlig med ned på NAV-kontoret for å forklare situasjonen for saksbehandler. Tviler på at andre leger ville gjort det samme.

Anbefales på det varmeste

Meget dyktig faglig og meget gode menneskelige og kommunikative egenskaper

Svært tilfreds med behandlingen av både voksene og barn. Flink i møte med barn. Alltid respektfullt og ansvarsfull i møte med meg og familien min.

fantastisk lege

han er ung. han har en positivitet og pågangs
mot med vanskelige kroniske pasienter som er beundringsverdig.
hyggelig og nøyaktig.
men snakker svensk.

Strålende, profesjonell og hyggelig lege

Kunnskapsrik, empatisk og på alle måter flink lege. God kontakt med pasienten og profesjonell og hyggelig opptreden. Kan ikke se noe som kan bli bedre.

Beste legen jeg har hatt hands down

Svensk lege som oppfører seg eksemplarisk som lege: han lytter, viser forståelse, tar deg og dine problemer alvorlig, og prøver å hjelpe deg så godt han kan. Han engasjerer seg i deg som pasient på en måte jeg aldri har opplevd før,- har hatt kalde og kliniske leger og når jeg fikk han som vikar istedetfor, var det som om et lys gikk opp for meg og jeg innså at medmennesklighet definitivt er viktig når man går til lege.

Jeg har lest at noen som har gått til fastlege for gynokoloiske undersøkelser har hatt ubehagelige opplevelser, men kan i det minste si at han var forsiktig, proffesjonell og tålmodig når det gjaldt dette også.

Tror ikke det er noe jeg kan se som kan forbedres,- er trist jeg måtte bytte lege og ikke lenger kan ha han som min fastlege :/

Det er synd at legekontoret der han er (Solgården) er ueffektivt og ofte ekstemt vanskelig å komme i kontakt med/få time hos.

Beste legen jeg har vært hos noensinne, kommer aldri til å bytte!

For meg har han vært utrolig god å ha! Han legger alltid fra seg både skrivesaker og tastatur når jeg kommer, da sitter han å hører uforstyrret på det jeg har å si! Veldig empatisk og han strekker seg langt for sine pasienter, han har veldig mye å gjøre og mange pasienter men han virker aldri stresset uansett hvor lang ventetid det er! Må også si at helsesekretærene er veldig gode, med godt humør og har god service. jeg som har sprøyteskrekk synes det er helt greit å ta blodprøver osv hos damene på Solgården! Kommer ikke til å bytte lege selvom jeg bor helt sør i Follo og må reise ett godt stykke!

Inngir tillit -

har gjort leksa si
dvs. har lest noe info om deg før du kommer og
synes å vite hvem du er
lytter og signaliserer forståelse, interesse
ser MER på pasienten, MINDRE på PC`n
kunnskapsrik, vitebegjærlig, ikke allvitende
tør være enig og uenig
effektiv - følger opp avtaler og delmål
har humoristisk sans

Veldig flink.

En veldig dyktig lege. Tar seg god tid til å lytte og gjør alt for å hjelpe til. Har byttet mange leger men Abdullah kommer jeg til å være hos. Veldig fornøyd. Veldig fornøyd med vikaren Solveig også. Satte virkelig igang systemer for å hjelpe til. Siste dag før ferien ville hun ikke gå fra kontoret sitt før hun visste at jeg var i trygge hender og fikk time på A-hus etter å ha mast på dem for innleggelse.

Fikk dessverre ikke møtt Dr. Rasulzada, men rakk og møte vikaren!

Fikk dessverre ikke møtt Dr. Rasulzada, men jeg fikk møtt hans vikar Dr. Solveig Engevik Bekkelund. Og ble mistenkelig gjort, i 1.time, jeg hadde med journal fra forrige lege som jeg ikke ønsket og bytte fra men måtte pga flytting til kommunen. Som hun ikke var interesser i å lese. Å ta blodprøver for å se om jeg lyver, når det kan leses i journalen jeg har med er å vise ingen respekt for pasienten. har byttet lege nå etter kort tid der. Anbefaler nye pasienter å vente til d ordinære legen er tilbake.

Fantastisk personlighet

Lege som er tilstede og bryr seg om deg. Flink til å følge op.

En fantastisk lege

Det er trist å måtte forlate denne legen pga flytting. Selv om jeg ikke har hatt de største problemene har han alltid tatt meg seriøst og gravd dypere når jeg ikke har klart å sette ord på hva som har plaget meg. Han er alltid litt forsinket, men det veies opp av en smittende personlighet, forståelse og veiledning. Han er den eneste legen som har fått meg til å se annerledes på hva jeg ønsker, trenger og hvilke veier jeg kan gå. Man føler seg nesten litt bedre idet man går ut døren. Han har også hatt et tilbud om timer på kveldstid etter kl 16.00. Perfekt hvis man har en hektisk jobb. Anbefales.

Dr. Rasulzada er genuint opptatt av pasientene sine

Dette er en lege som tar deg på alvor. Han lytter, ser deg i øynene (ikke bare inn i pc-skjermen), og han er grundig i sine undersøkelser. Han er også flink til å se sin egen begrensning og henvise når det er nødvendig. Han er oppdatert (og evt. villig til å la seg oppdatere) på ulike fagspørsmål.

Dette er en lege jeg anbefaler på det sterkeste!

Super lege, anbefales på det sterkeste

Vi har veldig gode erfaringer med Abdullah. Han er faglig dyktig, grundig, empatisk og god til å kommunisere. Vi fikk veldig god hjelp da vår 15-åring fikk helseproblemer, han kommuniserer veldig bra med ungdom.

Et stort pluss for hans herlige skånske dialekt :-)

Flink lege, men alle kan ha en dårlig dag

Flink lege som jeg har vært hos flere ganger, har nesten alltid vært flink og rask. Kun en gang jeg har fått en litt skarp beskjed at jeg ikke trengte sykmelding selv med bihulebetennelse.

Seriøs og medmenneskelig

Dette er en lege som tar deg alvorlig. Han lytter, ser deg i øynene (ikke bare inn i pc skjermen og han er grundig i sine undersøkelser.
Dette er er lege en jeg anbefaler på det sterkeste!

Bryr seg genuint om pasienten sine

Faglig dyktighet
Søker opp oppdatert informasjon
God kommunikasjon: lytter til pasienten, og er god til å forklare

Meget flink lege

Jeg opplever han som meget interessert og ærlig opptatt av meg som pasient.