Abdullah Rasulzada

Autorisasjon (2009)

Abdullah Rasulzada er en av 68 fastleger i Nordre Follo

Siste vurderinger av Abdullah Rasulzada

Fantastisk personlighet

Lege som er tilstede og bryr seg om deg. Flink til å følge op.

En fantastisk lege

Det er trist å måtte forlate denne legen pga flytting. Selv om jeg ikke har hatt de største problemene har han alltid tatt meg seriøst og gravd dypere når jeg ikke har klart å sette ord på hva som har plaget meg. Han er alltid litt forsinket, men det veies opp av en smittende personlighet, forståelse og veiledning. Han er den eneste legen som har fått meg til å se annerledes på hva jeg ønsker, trenger og hvilke veier jeg kan gå. Man føler seg nesten litt bedre idet man går ut døren. Han har også hatt et tilbud om timer på kveldstid etter kl 16.00. Perfekt hvis man har en hektisk jobb. Anbefales.

Dr. Rasulzada er genuint opptatt av pasientene sine

Dette er en lege som tar deg på alvor. Han lytter, ser deg i øynene (ikke bare inn i pc-skjermen), og han er grundig i sine undersøkelser. Han er også flink til å se sin egen begrensning og henvise når det er nødvendig. Han er oppdatert (og evt. villig til å la seg oppdatere) på ulike fagspørsmål.

Dette er en lege jeg anbefaler på det sterkeste!

Super lege, anbefales på det sterkeste

Vi har veldig gode erfaringer med Abdullah. Han er faglig dyktig, grundig, empatisk og god til å kommunisere. Vi fikk veldig god hjelp da vår 15-åring fikk helseproblemer, han kommuniserer veldig bra med ungdom.

Et stort pluss for hans herlige skånske dialekt :-)

Flink lege, men alle kan ha en dårlig dag

Flink lege som jeg har vært hos flere ganger, har nesten alltid vært flink og rask. Kun en gang jeg har fått en litt skarp beskjed at jeg ikke trengte sykmelding selv med bihulebetennelse.