Abdullah Rasulzada

Autorisasjon (2009)

Abdullah Rasulzada er en av 68 fastleger i Nordre Follo

Siste vurderinger av Abdullah Rasulzada

Beste legen jeg har hatt hands down

Svensk lege som oppfører seg eksemplarisk som lege: han lytter, viser forståelse, tar deg og dine problemer alvorlig, og prøver å hjelpe deg så godt han kan. Han engasjerer seg i deg som pasient på en måte jeg aldri har opplevd før,- har hatt kalde og kliniske leger og når jeg fikk han som vikar istedetfor, var det som om et lys gikk opp for meg og jeg innså at medmennesklighet definitivt er viktig når man går til lege.

Jeg har lest at noen som har gått til fastlege for gynokoloiske undersøkelser har hatt ubehagelige opplevelser, men kan i det minste si at han var forsiktig, proffesjonell og tålmodig når det gjaldt dette også.

Tror ikke det er noe jeg kan se som kan forbedres,- er trist jeg måtte bytte lege og ikke lenger kan ha han som min fastlege :/

Det er synd at legekontoret der han er (Solgården) er ueffektivt og ofte ekstemt vanskelig å komme i kontakt med/få time hos.

Beste legen jeg har vært hos noensinne, kommer aldri til å bytte!

For meg har han vært utrolig god å ha! Han legger alltid fra seg både skrivesaker og tastatur når jeg kommer, da sitter han å hører uforstyrret på det jeg har å si! Veldig empatisk og han strekker seg langt for sine pasienter, han har veldig mye å gjøre og mange pasienter men han virker aldri stresset uansett hvor lang ventetid det er! Må også si at helsesekretærene er veldig gode, med godt humør og har god service. jeg som har sprøyteskrekk synes det er helt greit å ta blodprøver osv hos damene på Solgården! Kommer ikke til å bytte lege selvom jeg bor helt sør i Follo og må reise ett godt stykke!

Inngir tillit -

har gjort leksa si
dvs. har lest noe info om deg før du kommer og
synes å vite hvem du er
lytter og signaliserer forståelse, interesse
ser MER på pasienten, MINDRE på PC`n
kunnskapsrik, vitebegjærlig, ikke allvitende
tør være enig og uenig
effektiv - følger opp avtaler og delmål
har humoristisk sans

Veldig flink.

En veldig dyktig lege. Tar seg god tid til å lytte og gjør alt for å hjelpe til. Har byttet mange leger men Abdullah kommer jeg til å være hos. Veldig fornøyd. Veldig fornøyd med vikaren Solveig også. Satte virkelig igang systemer for å hjelpe til. Siste dag før ferien ville hun ikke gå fra kontoret sitt før hun visste at jeg var i trygge hender og fikk time på A-hus etter å ha mast på dem for innleggelse.

Fikk dessverre ikke møtt Dr. Rasulzada, men rakk og møte vikaren!

Fikk dessverre ikke møtt Dr. Rasulzada, men jeg fikk møtt hans vikar Dr. Solveig Engevik Bekkelund. Og ble mistenkelig gjort, i 1.time, jeg hadde med journal fra forrige lege som jeg ikke ønsket og bytte fra men måtte pga flytting til kommunen. Som hun ikke var interesser i å lese. Å ta blodprøver for å se om jeg lyver, når det kan leses i journalen jeg har med er å vise ingen respekt for pasienten. har byttet lege nå etter kort tid der. Anbefaler nye pasienter å vente til d ordinære legen er tilbake.