Nikolas Enrique Anderssen Vidal

Autorisasjon (2011)

Nikolas Enrique Anderssen Vidal er en av 128 fastleger i Bærum

Siste vurderinger av Nikolas Enrique Anderssen Vidal

Tryggheten selv

Vifal er drn beste legen jeg har hatt.
Han er forståelsesfull, han lytter og viser at han er genuint interessert i å finne den beste løsningen for deg.
Han er ett medmenneske, varm og imøtekommende.

Skulle bare ønske at de som satt i resepsjonen kunne være like medmenneskelig som Vidal.
De kan oppfattes som arrogante og lite imøtekommende.
Hvis ikke Vidal hadde vært 110/100, så hadde jeg byttet legekontor.
Jeg håper de kan ta til seg den konstruktive tilbakemeldingen og jobbe litt med hvordan man møter pasientene.
De er jo tross alt i en sårbar fase.
Og de kan gjerne ta telefonen før det har gått 30 minutter.

Vet at de som sitter i skranken både tar telefonen, blodprøver og tar imot pasienter i skranken.... Så kanskje de kan ansette én til som kan ta telefonen og være ansiktet utad når pasienten kommer... Som ikke løper til og fra laben og viser at man er stressa...

Derfor 4/5.
Hadde det KUN vært basert på Vidal, hadde han fått 10/5

Bra lege!

Helt prima lege - tar seg god tid og forstår deg som menneske! Ingen ting å utsette på.

Når det gjelder resten av legekontoret som de i telefonen, så er saken en annen, hadde det ikke vært for Vidal så hadde jeg byttet legesenter for mange år siden. Lite forståelsesfulle, småfrekke og arrogante er de som besvarer telefonen. Har også flere ganger opplevd å sitte over 40 minutter i kø på tlf utenfor spisepausen de har. Slik har det vært i mange år og det kommer mest sannsynlig ikke til å endre seg før de går av med pensjon.

Det er omtrent umulig å få komme i kontakt med Vidal via sekretærene uten å lyve slik at de forstår hva det faktisk gjelder. Det går ikke an å forfalske kunnskap, noe jeg har opplevd at de prøver på.

Vidal er dog 100% dyktig! Anbefales.

Rått!

En fantastisk lege! Ga meg akkurat de rådene jeg trengte da jeg gikk igjennom den vanskeligste tiden i mitt liv. Like flink over telefon og ved møte.

Flyttet for å studere i 2016 og har aldri opplevd lignende lege siden.

Når jeg flytter tilbake til Oslo vil jeg bruke han, selv om reiseveien blir lang. :-)

Fantastisk flink fastlege

Dyktig, klok, flink med mennesker, følger deg alltid opp. Føler meg svært godt ivaretatt med Vidal som fastlege.

Genuin interesse for å hjelpe pasientene

En drøm av en fastlege. Hadde ham som lege i ungdomsårene, men måtte bytte da jeg flyttet til Trondheim i tre år. Hadde tre bytter av fastlege i Trondheim før jeg skjønte at det jeg var vant til ikke er normalt. Fastlegene der var kun opptatt av bankterminalen og tiden legetimen tok.

Kom tilbake tre år senere og fikk på magisk vis plass hos Vidal med en gang. Vidal er 50 minutter reisevei unna der jeg bor, men det var ingen tvil om hvem jeg skulle tilbake til!

Kort sagt er han genuint interessert i å hjelpe deg, og sparer ikke på tid eller energi. Han er ikke ferdig før han har løst problemet.

Hilsen