Nikolas Enrique Anderssen Vidal

Bryn Legesenter

2011

Blir varslet når nye vurderinger blir publisert

Bryn Legesenter Telefonnummer67 15 14 1067 15 14 ... – Si gjerne at du fant nummeret på Legelisten.no
Kirkegårdsveien 3 1348 Rykkinn
Nikolas Enrique Anderssen Vidal er en av 108 fastleger i Bærum

Siste vurderinger av Nikolas Enrique Anderssen Vidal

Genuin interesse for å hjelpe pasientene

En drøm av en fastlege. Hadde ham som lege i ungdomsårene, men måtte bytte da jeg flyttet til Trondheim i tre år. Hadde tre bytter av fastlege i Trondheim før jeg skjønte at det jeg var vant til ikke er normalt. Fastlegene der var kun opptatt av bankterminalen og tiden legetimen tok.

Kom tilbake tre år senere og fikk på magisk vis plass hos Vidal med en gang. Vidal er 50 minutter reisevei unna der jeg bor, men det var ingen tvil om hvem jeg skulle tilbake til!

Kort sagt er han genuint interessert i å hjelpe deg, og sparer ikke på tid eller energi. Han er ikke ferdig før han har løst problemet.

Hilsen

Empatisk lege som virkelig tar seg tid

Den beste fastlegen jeg noen gang har hatt. Tar seg god tid til å lytte, gi gode råd og finne løsninger.
Han er heller ikke redd for å søke råd hos andre.
Jobber grundig, er empatisk og imøtekommende.
Føler at han alltid har tid til meg, enda han er forsinket.
En veldig bra lege!

Dyktig og engasjert

Dyktig og engasjert fastlege. Det er derimot svært vanskelig å nå igjennom på telefon til legekontoret og også veldig vanskelig å få en normal time som ikke er akutt. Legen er fantastisk, synd legekontoret ikke er bedre driftet.

Respektfull, trygg, logisk, tålmodig

Han er den beste fastlegen jeg noen sinne har hatt.
Veldig flink, sikker, nøyaktig, betryggende, kunnskapsrik, forsiktig/skånsom/hensynsfull, hyggelig og empatisk. Og ærlig, legger ikke skjul på ting, og dette er ekstra betryggende.

Er ekstremt fornøyd, tror ikke det finnes mange som er bedre, kan ikke klage på noe.
Veldig bra at jeg har fått informasjon og råd for å bli bedre.

Jeg vet ikke om noe som kan bli bedre med Nikolas Vidal, men de man snakker med for å bestille time på telefon kunne kanskje prøvd å virke mer forståelsesfulle og ha bedre tid. Det tar ofte lang tid før man kommer frem når man ringer, så kanskje det kunne vært en ekstra ansatt eller lignende.

Likevel er fastlegen min så bra at jeg aldri kunne tenke meg å bytte for å få mindre ventetid eller lignende.

Kan noen ganger være lenge å vente før jeg kommer inn til timen, men jeg opplever at det er fordi han tar seg tid til pasientene, og det synes jeg er bra.

Veldig dyktig og empatisk lege - men altfor lang ventetid på time

Empatisk, hyggelig og meget dyktig lege som tar seg god tid til deg ved konsultasjonen. Du føler deg trygg og godt ivaretatt.

Må som regel vente minst 4 uker på en ordinær legetime. Ved siste bestilling var første ledige time 5 1/2 uke frem i tid.Det kan være mulig å bestille akuttimer på morgenen for timer samme dag, men da må du påberegne å sitte opptil en time i telefonkø først. Ikke mulighet for nettbestilling av time. Opplever sjeldent at legen er særlig forsinket når jeg først har time.

På bakgrunn av dårlig tilgjengelighet (ventetid på ordinær legetime) ser jeg meg nå nødt til å bytte fastlege.