Nikolas Enrique Anderssen Vidal

Autorisasjon (2011)

Nikolas Enrique Anderssen Vidal er en av 128 fastleger i Bærum

Siste vurderinger av Nikolas Enrique Anderssen Vidal

Dyktig og engasjert

Dyktig og engasjert fastlege. Det er derimot svært vanskelig å nå igjennom på telefon til legekontoret og også veldig vanskelig å få en normal time som ikke er akutt. Legen er fantastisk, synd legekontoret ikke er bedre driftet.

Respektfull, trygg, logisk, tålmodig

Han er den beste fastlegen jeg noen sinne har hatt.
Veldig flink, sikker, nøyaktig, betryggende, kunnskapsrik, forsiktig/skånsom/hensynsfull, hyggelig og empatisk. Og ærlig, legger ikke skjul på ting, og dette er ekstra betryggende.

Er ekstremt fornøyd, tror ikke det finnes mange som er bedre, kan ikke klage på noe.
Veldig bra at jeg har fått informasjon og råd for å bli bedre.

Jeg vet ikke om noe som kan bli bedre med Nikolas Vidal, men de man snakker med for å bestille time på telefon kunne kanskje prøvd å virke mer forståelsesfulle og ha bedre tid. Det tar ofte lang tid før man kommer frem når man ringer, så kanskje det kunne vært en ekstra ansatt eller lignende.

Likevel er fastlegen min så bra at jeg aldri kunne tenke meg å bytte for å få mindre ventetid eller lignende.

Kan noen ganger være lenge å vente før jeg kommer inn til timen, men jeg opplever at det er fordi han tar seg tid til pasientene, og det synes jeg er bra.

Veldig dyktig og empatisk lege - men altfor lang ventetid på time

Empatisk, hyggelig og meget dyktig lege som tar seg god tid til deg ved konsultasjonen. Du føler deg trygg og godt ivaretatt.

Må som regel vente minst 4 uker på en ordinær legetime. Ved siste bestilling var første ledige time 5 1/2 uke frem i tid.Det kan være mulig å bestille akuttimer på morgenen for timer samme dag, men da må du påberegne å sitte opptil en time i telefonkø først. Ikke mulighet for nettbestilling av time. Opplever sjeldent at legen er særlig forsinket når jeg først har time.

På bakgrunn av dårlig tilgjengelighet (ventetid på ordinær legetime) ser jeg meg nå nødt til å bytte fastlege.

Trygg, jordnær og dyktig

Svært fornøyd med valg av fastlege. God til å lytte, og tar meg alltid på alvor. Er han usikker konfererer han med andre. Det gjør at man i desto større grad får tillit til de avgjørelsene han tar. Tidvis litt lang ventetid, men det gjør meg ingenting:)

Empatisk og faglig dyktig

Han tar seg alltid god tid, lytter, stiller masse spørsmål og er løsningsorientert. Virker faglig god og henviser videre hvis behov eller usikkerhet. Har vært der både for min egen del og barnas. Veldig flink med barn.