Siri Annie Åsli

Torshovdalen Legesenter DA

Autorisasjon (2008)

Torshovdalen Legesenter DA Telefonnummer22 09 76 0022 09 76 ...
Hans Nielsen Haugesgate 37E 0481 Oslo
Siri Annie Åsli er en av 567 fastleger i Oslo

Siste vurderinger av Siri Annie Åsli

Veldig fornøyd

Vært hos vikar stort sett, der den ene var fantastisk, den andre grusom. Da jeg endelig traff Siri ble jeg veldig godt tatt imot, og godt ivaretatt. Kjempefin og behagelig dame.

Varm og kunnskapsrik

Jeg elsker Siri! Hun er en fantastisk fastlege og verdt å beholde selv om hun ikke jobber fullt. Hun er interessert, bryr seg virkelig om deg, tar seg tid og stresser ikke igjennom timen. Hun er oppdatert på min historie når jeg kommer inn og hun tar riktige avgjørelser med tanke på behandling og henvisning. Håper hun aldri slutter som fastlege!

Vikar på vikar og ingen oppfølging

Diabetes, krever oppfølging og sjekk av medisindoser og andre følger. Med vikar på vikar for Åsli svikter det helt. Ingen vikar med lav stillingsprosent tar ansvar for denne typen pasienter. Tidligere kom inn innkallinger til sjekker regelmessig, siden 2018 eller 2019, med vikarer finnes det ingen ansvarsfølelse, fastlegeordningen blir en vits. Det er alvorlig for pasientens liv og helse.

Erfaren og trygg

Jeg har vært hos Siri siden hun begynte som fastlege, og blir bare mer og mer fornøyd. Hun passer på meg, ringer når det er noe muffins med blodprøver, får meg lagt inn på sykehus når det trengs, og gir god oppfølging på kroniske greier. Hun sier fra når det er noe hun ikke kan så mye om, og det elsker jeg når leger gjør. Det er jo ingen som forventer at hun skal vite alt om alt. Ideelt sett skulle man klonet Siri, for verden trenger flere som henne.

Skulle ønske det var enklere å få time

Tydelig en populær lege, for det er aldri mulig å få time. Er jeg syk og trenger å gå til fastlegen trenger jeg legetime innen kort tid - ikke 2 uker frem i tid. Har endt opp med å gå til privat lege nesten hver gang, og det blir fort veldig dyrt. Den ene gangen jeg har vært hos Silje på 2,5 år, var jeg fornøyd.