Siri Annie Åsli

Torshovdalen Legesenter

2008

Torshovdalen Legesenter Telefonnummer22 09 76 0022 09 76 ... – Si gjerne at du fant nummeret på Legelisten.no
Hans Nielsen Haugesgate 37E 0481 Oslo
Siri Annie Åsli er en av 532 fastleger i Oslo

Siste vurderinger av Siri Annie Åsli

Flink, grundig og morsom

Har hatt henne som fastlege siden hun kom til Torshovdalen. Hun har hatt en del permisjoner, og selv om de fleste vikarene har vært flinke blir jeg alltid sjeleglad og føler stor ro når hun er på plass. Lett å snakke med, tar deg på alvor, glimt i øyet, snill, trygg og veldig dyktig. Finnes ikke brautende, selv om hun er en av dem som har kunnksap nok til at hun kunnne vært det.

Trygg og kunnskapsrik

Oppdaget sykdom ingen andre hadde oppdaget- søvnapné
Fått god behandling- hun hadde kontakter som gjorde at jeg slapp å stå lenge i kø for søvntest- lever godt med behandling og nok oxygen hver natt👍

Styr unna

Helt umulig å få time. Dårlig oppfølging av pasienter. Følte ikke at behovene mine for hjelp ble tatt på alvor. Anbefales ikke.

Vikar Lise Meland Røisland

Har bare vært hos Dr Åsli en gang, og dette møtet var lite hyggelig. Følte at hun ikke tok meg på alvor. Det tok lang tid før jeg turte å ta kontakt igjen. Men da min tilstand var så forverret, hadde jeg ikke noe annet valg. Da møtte jeg på Dr Røisland, som vikarierte. Jeg har aldri følt meg så sett og hørt før av noen annen lege. Hun er meget dyktig og får deg til å føle deg trygg. Takket være Dr Røisland, er jeg nå kvitt det meste av plager. Takk for at du tok meg på alvor!

Vikar Lise Meland Røisland for Siri.

Jeg har aldri møtt Siri, men alltid vært hos hennes vikar Lise. Det er jeg svært fornøyd med. Lise er en fantastisk, empatisk og lyttende lege. Jeg vil påstå at hun er en av de beste medisinske personene jeg har vært bortig. Hun tar seg alltid god tid og lytter. Hun henviser videre dersom det trengs. Takk Lise, for at du alltid får meg til å føle meg trygg og hørt.