Siri Annie Åsli

Torshovdalen Legesenter

2008

Torshovdalen Legesenter Telefonnummer22 09 76 0022 09 76 ... – Si gjerne at du fant nummeret på Legelisten.no
Hans Nielsen Haugesgate 37E 0481 Oslo
Siri Annie Åsli er en av 537 fastleger i Oslo

Siste vurderinger av Siri Annie Åsli

Empatisk,lyttende og rett fram.

Siri er alltid vennlig, varm og lyttende. Hun er løsningsorientert og dyktig. Føler meg heldig som har en så fin og flink fastlege. Jeg har legeangst, men det å komme til Siri er ikke så skummelt:)

Trygg og kunnskapsrik med masse medmenneskelighet

Hatt som fastlege i 6 år. Kunne ikke hatt en bedre lege! Tar deg på alvor, lytter og utviser alltid en stor dose empati og forståelse for deg og problemer du kommer med. Gjør sitt beste for å hjelpe.

Flink, grundig og morsom

Har hatt henne som fastlege siden hun kom til Torshovdalen. Hun har hatt en del permisjoner, og selv om de fleste vikarene har vært flinke blir jeg alltid sjeleglad og føler stor ro når hun er på plass. Lett å snakke med, tar deg på alvor, glimt i øyet, snill, trygg og veldig dyktig. Finnes ikke brautende, selv om hun er en av dem som har kunnksap nok til at hun kunnne vært det.

Trygg og kunnskapsrik

Oppdaget sykdom ingen andre hadde oppdaget- søvnapné
Fått god behandling- hun hadde kontakter som gjorde at jeg slapp å stå lenge i kø for søvntest- lever godt med behandling og nok oxygen hver natt👍

Styr unna

Helt umulig å få time. Dårlig oppfølging av pasienter. Følte ikke at behovene mine for hjelp ble tatt på alvor. Anbefales ikke.