Siri Annie Åsli

Torshovdalen Legesenter AS
Hans Nielsen Haugesgate 37E 0481 Oslo
Siri Annie Åsli er en av 574 fastleger i Oslo

Siste vurderinger av Siri Annie Åsli

Dyktig og empatisk, men mye borte

Jeg har hatt Siri som fastlege i 10 år. Hun er en fantastisk dyktig lege med høy emosjonell intelligens. Tålmodig og god i møte med psykiske helseplager og kvinnehelse.

Men: hun er mye borte, og jobber redusert i perioder. Det betyr at oppfølgingen blir overlatt til vikarer av varierende kvalitet, det er ofte avlysninger av timer og lang ventetid.

Hun burde ikke hatt 1600 pasienter på listen, men heller 1000/1200. Jeg føler ikke at jeg får den oppfølgingen jeg trenger, og blir en kasteball mellom vikarer og andre leger ved Torshovdalen legesenter.

Dyktig og god lege

Hun gir en god oppfølging og ivaretar klienten sin.

Du blir sett og hørt av legen,
Du får tid til å kommuniserer og spørre spørsmål i forhold til sykdommen din.

Den beste fastlegen

Jeg har vært så heldig å ha Siri som fastlege gjennom flere faser av livet. Hun er utrolig faglig flink. Men viktigst av alt, hun ser meg. Jeg er ikke ofte hos legen, men når jeg må, er det så viktig for meg og bli møtt på den måten hun gjør. En dyktig lege og et fantastisk menneske.

Jeg elsker Siri! Det er som å snakke med en venninne, men med kunnskapen til en lege. Hun er både svært faglig dyktig og har høy EQ. Jeg er utrolig takknemlig for å ha henne som fastlege. Vidunderlig person!

Veldig fornøyd

Vært hos vikar stort sett, der den ene var fantastisk, den andre grusom. Da jeg endelig traff Siri ble jeg veldig godt tatt imot, og godt ivaretatt. Kjempefin og behagelig dame.