Siri Annie Åsli

Torshovdalen Legesenter
Hans Nielsen Haugesgate 37E 0481 Oslo
Siri Annie Åsli er en av 529 fastleger i Oslo

Siste vurderinger av Siri Annie Åsli

Vikar Lise Meland Røisland for Siri.

Jeg har aldri møtt Siri, men alltid vært hos hennes vikar Lise. Det er jeg svært fornøyd med. Lise er en fantastisk, empatisk og lyttende lege. Jeg vil påstå at hun er en av de beste medisinske personene jeg har vært bortig. Hun tar seg alltid god tid og lytter. Hun henviser videre dersom det trengs. Takk Lise, for at du alltid får meg til å føle meg trygg og hørt.

Meget fin lege - men mye i permisjon

Jeg har hatt Siri som min fastlege i ca 3 år, men har kun truffet henne de siste få måneder. Hun har vært i permisjon, og er nok en gang i permisjon. Synd - skulle gjerne fortsatt med henne. Jeg har hatt 3 ulike vikarer, mister litt motet av det. Lise M. Røisland har vært en bra vikar. Gunhild Hanssen var det tungt å samtale med, hun sa lite, tok lite initiativ - det bedret seg en smule etter hvert.
Men når Siri kommer tilbake kan jeg anbefale henne.
Torshovdalen Legekontor har til tider hatt personale i ekspedisjonen som burde hatt bedre serviceinnstilling. De siste måneder er det kommet nye der - mye bedre.

Flink vikar

Jeg har hatt Siri som fastlege i over 2 år, men har bare vært hos henne én gang siden hun har vært mye borte av ukjente årsaker. Jeg har derimot vært hos hennes vikar, Lise Røisland, flere ganger, og tross hennes unge alder er hun veldig hyggelig og imøtekommende, lytter, stiller gode spørsmål og henviser dersom hun selv ikke føler seg kompetent nok på feltet. Veldig fornøyd med denne vikaren!

Endelig er Siri tilbake:)

Og det har jeg ventet lenge på! Verdens beste lege som tar deg på alvor! Hele familien går til Siri, og får den hjelpen vi trenger. Hun lytter oger forståelsesfull.

Både negative og positive erfaringer

Jeg har ulike erfaringer med denne legen. Hun viste forståelse under et vanskelig svangerskap, og foreslo selv å gjennomføre en ekstra, tidlig ultralyd. Det satte jeg pris på.

På seksukerskontroll etter fødsel var hun imidlertid overhodet ikke interessert i min helsetilstand, heller ikke i å sjekke keisersnittarret -som ikke hadde grodd. Det eneste hun virket oppsatt på, var å selge meg en spiral jeg ga tydelig uttrykk for at jeg ikke ønsket.

Jeg opplever også at jeg må mase og kreve for å få gjennomført undersøkelser for diffuse helseproblemer som samlet sett gir meg nedsatt livskvalitet. Får sjelden snakket ferdig eller fortalt alle symptomer før jeg blir avbrutt. Får dessuten aldri svar eller oppfølging etter at prøvene er tatt, og føler meg med andre ord lite ivaretatt.

Usikker på om det er legen eller legesenteret som har som policy at man må møte opp på time uansett hva henvendelsen gjelder. Ønsker jeg resept på et legemiddel som tas for en kjent sykdom, er det urimelig å kreve personlig oppmøte. Er man svært medtatt vil det oppleves krevende å møte opp på et legekontor, og er man på jobb er det håpløst å skulle bruke opp mot tre timer for å spørre etter noe som kunne blitt gjort over telefon på to minutter.

Det mest alvorlige jeg har opplevd er for øvrig at det tok halvannet døgn før jeg ble oppringt av legen etter at jeg kontaktet legesenteret med et akutt problem, noe som potensielt kunne vært svært alvorlig hadde jeg ikke hatt anledning til å låne medisin av andre. Om dette skyldes legesekretærene - jeg snakket med to ulike - eller legen, vet jeg ikke.

Lite imøtekommende vikar

Jeg var mildt sagt lite fornøyd etter timen hos vikaren. Hun var arrogant, uhøflig og svært lite imøtekommende! Jeg er fortsatt helt satt ut etter legetimen, har aldri opplevd lignende!

Vikar, ikke Siri

Ikke fornøyd med mitt siste besøk på Torshovdalen legesenter.
Nå havner denne kritikken på Siri og det er egentlig ikke henne jeg er misfornøyd med.
Ikke noen response hos vikaren i det hele tatt, virket temlig arrogant, og lite interessert. Kommer ikke før Siri er tilbake fra permisjon!

Veldig dårlig vikar for Dr. Arntsen

Jeg valgte Dr. Arntsen på bakgrunn av alle de positive tilbakemeldingene hun har fått. I stedet fikk jeg en skikkelig kjip vikar! Vikarlegen var arrogant, og ikke interessert i å svare på spørsmålene mine. Jeg ble sendt hjem, med beskjed om å komme tilbake lengre ut i svangerskapet, da det ikke var noe vits å sjekke noe som helst så tidlig fordi det kan ende med å ikke "bli no av" babyen. Ikke særlig trøstende når man kommer fordi man er en bekymret førstegansgravid.

Rolig og dyktig

Jeg gikk til henne da jeg var gravid og opplevde at jeg ble fulgt opp på en god måte. Der jordmor virket hysterisk, følte jeg meg frisk og i god form hos Dr. Arntsen!

Fantastisk lege!

Har aldri følt meg mer ivaretatt og hørt. En varm og god person med genuin omsorg for andre :-)

Kjip vikar

Jeg har bare opplevd vikarer. Ikke veldig fornøyd. Stresser tiden og lytter lite. Lav troverdighet

Utrolig bra lege!

Jeg er meget godt fornøyd med Siri Arntsen. Etter mange år med dårlige fastleger har jeg endelig funnet en som virkelig lytter til meg, og tar meg på alvor.
Jeg er en kvinne i begynnelsen av 20- årene, og da trenger man, naturlig nok, en lege som forstår og aksepterer det man sier. Hun tok meg på alvor fra første time og var fullstendig imøtekommende og hyggelig.
Det er ikke uten grunn at hun sjeldent har ledige plasser.
Det eneste negative er at det desverre alltid er lang ventetid.

En flink lege

Siri er flink fordi hun lytter, er mild og har autoritet på samme tid. Jeg kan varmt anbefale hun til andre!

overfladisk

Det er utrolig skuffende å møte så lite forståelse for en kompleks livssituasjon. Det kan se ut som om medisin forstås svært smalt. Jeg bytter fastlege i dag

Tar deg på alvor

Den definitivt beste fastlegen jeg noen har hatt. Hun tar deg på alvor, lytter og følger deg opp. Unik!

Flott kvinnelig lege

Er superfornøyd!! Føler meg sett, hørt og får den infoen jeg trenger. Får timer fort, og er generelt veldig fornøyd med både lege og legesenteret!! Anbefales på det varmeste!!

Beste fastlegen jeg har hatt!!

Jeg har hatt mange forskjellige fastleger pga flytting ol. og Siri er den beste fastlegen jeg har hatt! Til tross for at reiseveien til legesenteret er lang for meg, kunne jeg aldri tenke meg å bytte fastlege. Siri var vikar for min forrige fastlege og jeg er utrolig glad for at jeg fikk byttet til henne. Hun tar seg tid til deg uansett om du er der for å bytte p-piller eller noe mer alvorlig. I tillegg er hun flink til å gi gode råd og forklarer ting på en forståelig måte.

En utrolig dyktig fastlege

Hun er svært kunnskapsrik, og faglig oppdatert. Tar pasienten på alvor. God til å lytte - og god til både å snakke enkelt om medisinske (vanskelige) ting og til å "småprate" slik at man raskt greier å slappe av. Morsom er hun også! Hun virker genuint engasjert i yrket sitt - og i andre mennesker. Jeg er rett og slett veldig heldig som fikk henne som fastlege.

Beste legen EVER!!!

Da Siri byttet legekontor til Torsov var jeg så dum som ikke gjorde det samme. Savner henne spesielt nå som jeg er gravid igjen og går ofte til legen. Hun får deg til å føle deg spesiell,og ingenting føles for dumt til å kunne ta det opp med henne.

Har allerede anbefalt henne til opptil flere personer

I åresvis hadde jeg leger som fikk meg til å oppsøke de så lite som overhodet mulig på tross av at jeg har et ganske komplisert sykdomsbilde. Men etter et vikariat for min daværende fastlege, hvor hun tydeligvis gjorde inntrykk på flere, så bestemte jeg meg for å bytte til henne når hun fikk fast stilling ved et annet legesenter. Det viste seg å være en av de bedre ideene jeg noensinne har hatt og jeg er nå endelig i bedring fordi jeg har en fastlege som tar mine symptomer på alvor. Min mentale helse hadde til slutt blitt veldig skjør etter åresvis med å ha blitt behandlet som en hypokonder, men har nå heldigvis kommet på rett kjøl takket være henne. Det at hun lytter er på ingen måte det samme som at vi alltid er enig, men hun klarer faktisk å diskutere situasjonen med deg uten å ty til nedlatenhet eller bedrevitenskap. I tillegg til dette har hun erfaring som fysioterapeut og er faglig sett veldig ydmyk.