Camilla Hunderi

Autorisasjon (2008)

Camilla Hunderi er en av 115 fastleger i Kristiansand

Siste vurderinger av Camilla Hunderi

Blir ikke hørt

Hadde sønnen og dattera hos henne, ble ikke hørt når min sønn var syk, ble ikke hørt. Bytte de over til min lege !!

Anbefaler camilla på det varmeste.

Har kjent Camilla som lege helt fra ho ble ferdig utdannet lege.førstepasienten ho fulgte opp var min sønn ,som fikk diabetes som barn.Ho var helt enorm til å møte min sønn og familien .har aldri opplevd, noen så flink lege som Camilla.dyktig og flink med mennesker.Når ho begynte i egen praksis måtte jeg bare få plass hos ho ,før ho fikk fult.Ho er lege til meg og 2 av mine døtrer.vi alle kan ikke få sakt godt nokk om Camilla. Vi alle opplever en lege som sender oss fort videre og tar oss virkelig på alvor Opplever ho flink på alle felt .Jeg sliter med helsa og camilla gav seg ikke før vi fant ut av det,hva som feilte meg.Ho er sjelden god til å møte deg , å se deg Føler meg virkelig hørt på.og ho handler fort.Ringer meg altid igjen er det noe ,kunne ikke blitt bedre synes jeg og mine døtre .Flink med ungdommer som sliter psykisk .møter de på en god og kjærlig måte.ho bryr seg virkelig om pasientene sine.

Flink med fysiske problemer, dårlig med psykiske!

Min opplevelse av Camilla var at hun var høflig og imøtekommende når jeg hadde fysiske symptomer! Opplevde henne først som snill og empatisk, så følte meg trygg på å gå til henne med psykiske problemer også. Dessverre var det ingen hjelp å få fra henne, og hun blånektet å sende henvisning til noen andre også. Jeg følte meg verken sett eller hørt.
Dette er en lege som ikke gir deg sykemelding når du trenger det, men som heller ber deg om å ta deg sammen. Vil ikke anbefale Camilla som lege hvis du er deperimert, utbrent eller har angst-symptomer. Ellers er hun objektivt sett grei nok.

Tillitsfull og personlig lege

Mine 3 sønner og jeg har hatt Camilla som fastlege i mange mange år. Alltid behjelpelig, lyttende og tar seg tid. Kunnskapsrik!

Dyktig lege

Medisinsk dyktig og god på menneskelig relasjon. Lytter og tar seg god tid til pasienten. Hun er også meget dyktig med barn. Alt i alt en medisinsk dyktig lege som også har empati og medfølelse. Anbefales!