Camilla Hunderi

Søgne Legesenter

Rådhusveien 1 4640 Søgne
Camilla Hunderi er en av 12 fastleger i Søgne

Siste vurderinger av Camilla Hunderi

Den absolutte beste legen.

Full av empati, varme og imøtekommende. Lytter og tar seg tid til pasienten. Ser pasienten som hele mennesket. Dyktig på oppfølging, medisinsk og menneskelig behandling.

Den beste legen jeg har hatt.

Har du Camilla som fastlege, er du heldig. Hun tar deg seriøst og er til stede i samtale og undersøkelse, hun hører på deg og tar det til etterretning, og er god faglig. Jeg er kjempe fornøyd med henne!

Den beste legen jeg noen gang har møtt

Camilla er dyktig i sitt fag.og enormt flink til å møte mennesker.Ho tar virkelig ting på alvor og en blir møtt med respekt omsorg å godhet.
Og det fine med Camilla er at ho er så jordnær.Ho er en veldig støttende og god lege når tøffe ting skjer i
livet.ho gir mot å styrke slik at en klarer tingene som blir tøffe i livet.
Camilla har alt en lege trenger for å være en god lege.veldig flink med både voksne barn og ungdommer.
Anbefaler ho på det varmeste.

Jeg synest Camilla var en flott lege kom første gang til legevakt. Ho tok på alvor, lytta og såg . Ho gav meg hjelp og fortalte hvordan vi gjør om ikke dette hjelper . Du følte deg ivaretatt

forståelsesfull og dyktig!

En forståelsesfull og dyktig lege! Tar seg god tid under legetimen, gir råd og veiledning.