Søgne Legesenter

Rådhusveien 7 4640 Søgne

Siste vurderinger av behandlere ved Søgne Legesenter

Tillitsfull og personlig lege

Lege: Camilla Hunderi Skrevet

Mine 3 sønner og jeg har hatt Camilla som fastlege i mange mange år. Alltid behjelpelig, lyttende og tar seg tid. Kunnskapsrik!

Dyktig og imøtekommende

Lege: Ben Idris Skrevet

Veldig flink lege som lytter til en og tar en seriøst. Han er dyktig til å gjøre undersøkelser, og gjør de grundig. Og han finner gode løsninger i samarbeid med pasienten.

Effektiv, omsorgsfull og empatisk lege

Lege: Anne Beate Hedtun Holme Skrevet

Dr. A.B.Holme er min fastlege siden 2011 og jeg kan anbefale henne på det sterkeste, har kun positive opplevelser i møte med legen. Hun tar seg tid til å lytte og stille spørsmål, alltid viser interesse og forståelse. Hun har stor grad av empati og er raskt til å henvise videre ved behov. Var veldig effektivt gjennom alle disse årene. Veldig flink også i forhold til barn.

Dyktig lege

Lege: Camilla Hunderi Skrevet

Medisinsk dyktig og god på menneskelig relasjon. Lytter og tar seg god tid til pasienten. Hun er også meget dyktig med barn. Alt i alt en medisinsk dyktig lege som også har empati og medfølelse. Anbefales!

Fantastisk lege. Skulle gjerne hatt henne som fastlege

Lege: Camilla Hunderi Skrevet

Seriøs, følger opp avtaler, gir tilbakemeldinger på prøver, imøtekommende, står på for meg som pasient, jeg får bruke tiden jeg trenger uten at hun ser på klokka og mye annet. Bare positivt.
Flott lege som kan jobben sin svært godt og som gjør en fantastisk jobb.