Steinar Prytz-Jensen

Allmennlegespesialist, fastlege og øre-nese-hals-lege

• Allmennmedisin
  • Øre-, nese-, halssykdommer

Autorisasjon (2004)

Sentrum Legesenter Kristiansand AS Telefonnummer38 07 90 0038 07 90 ...
Henrik Wergelands gate 4 4612 Kristiansand S
Steinar Prytz-Jensen er en av 115 fastleger i Kristiansand

Siste vurderinger av Steinar Prytz-Jensen

Tar meg ofte ikke på allvor..

Virker lite oppdatert og må ofte gå inn på nette å lese.
Liten forståelse på smerte problematikk og mener det oftest skyldes psykisk..
Store problemer med å skrive ut medisiner,å henvise til spesialister.
Svært glemsom og må mase for at noe skal bli gjort.
Han mener han vet best og mest i alle sammenhenger og en kan gå derfra og være mere frustrert enn da en kom.
Når det nå er sagt så er han hyggelig og har god humor,men en kommer dessverre ikke så langt med disse to egenskapene når en har et stort behov for å få den rette behandlingen hos sin fastlege!

Dårlig lege.

Legesenteret hvor han jobber er så å si umulig å komme igjennom på telefon. Ett kvarter ventetid på telefonen er helt normalt å jeg har også opplevd flere ganger å ringe hele dagen uten å komme igjennom.

Når det gjelder legen så synes jeg det er lite "tak" i han.Han skriver konsekvent ikke ut sovemedisin eller beroligende som feks.Imovane og Sobril - fordi han er "i mot disse". Dette mener jeg viser at han ikke vet hva folk sliter med!? Jeg får følelsen av at han er mer opptatt av å ha en "plettfri vandel" enn å tale pasientens sak!? Jeg føler heller ikke at han tar seg tid til å lytte; han "snakker over hode på meg".

Dyktig ung mann

Virker faglig sterk og trygg. Forstår pasientens problemer og tar de nødvendige grep.

Ikke det rette lege for meg

Han er en dyktig lege men jeg føler ikke han er best egnet for meg. Litt vanskelig å få kontakt med på telfon og liker ikke å kommunisere via epost.

En dyktig ung lege!

Dr. Ptytz Jensen er en lege med evne til å ta sine passienter.på alvor. Han inngir tillit og har en ydmyk lyttende interesse for sine passienter. Han er faglig dyktig. Ettet å ha arbeidet mange år innenfor helsesektoren selv, kan jeg anbefale Dr. Prytz Jensen på det varmeste.