Steinar Prytz-Jensen

Henrik Wergelands gate 4 4612 Kristiansand S
Tlf: 38 07 90 00 ‐ Si gjerne at du fant nummeret på Legelisten.no Vis kart
Steinar Prytz-Jensen er en av 82 fastleger i Kristiansand

Siste vurderinger av Steinar Prytz-Jensen

Hyggelig men har ikke peiling

Mener ting er psykisk og gir tafatte råd.
Bedreviter og føler seg utlært som også gjør at han ikke innser når han ikke vet noe og heller burde videreføre. I stedet sier han bare at det er psykisk.
Ellers er han en veldig bra fyr, men bare mangler kunnskap.

Ekte og ærlig.

Du vet du har en empatisk og god lege når han spørr det hvordan du har det ellers, etter man er ferdig. Dette er også kanskje grunnen til litt ventetid av og til, men det er verdt det.

Hans største styrke er att han vet hva han ikke kan, og er flink til og finne de som er best på og hjelpe når han ikke er sikker. Istede for og gamble og satse på att det går over.

Han vil deg best og er ikke red for og si imot deg eller andre autoriteter i feks leger og nav, og han er villig til og kjempe for deg. Når han er uenig med deg som pasient er det på en måte som viser empati og sympati, så du føler deg ikke tråkka på. Han snakker nedenfra og opp istede for ovenfra og ned.

Legekontoret er ikke mye og skryte av, de har ofte ulovlig lang ventetid på TLF, og er dårlig til og opplyse om ventetider. Og de smiler ikke mer enn de må. Men de har gode nettløsninger for time bestilling og resept fornyelser.

Jeg har flyttet mye rundt i mitt liv og har aldri møtt en bedre by lege. Jeg føler han har sitt yrke fordi han genuint vil hjelpe (kanskje fordi han er så ung).

Tar meg ofte ikke på allvor..

Virker lite oppdatert og må ofte gå inn på nette å lese.
Liten forståelse på smerte problematikk og mener det oftest skyldes psykisk..
Store problemer med å skrive ut medisiner,å henvise til spesialister.
Svært glemsom og må mase for at noe skal bli gjort.
Han mener han vet best og mest i alle sammenhenger og en kan gå derfra og være mere frustrert enn da en kom.
Når det nå er sagt så er han hyggelig og har god humor,men en kommer dessverre ikke så langt med disse to egenskapene når en har et stort behov for å få den rette behandlingen hos sin fastlege!

Dårlig lege.

Legesenteret hvor han jobber er så å si umulig å komme igjennom på telefon. Ett kvarter ventetid på telefonen er helt normalt å jeg har også opplevd flere ganger å ringe hele dagen uten å komme igjennom.

Når det gjelder legen så synes jeg det er lite "tak" i han.Han skriver konsekvent ikke ut sovemedisin eller beroligende som feks.Imovane og Sobril - fordi han er "i mot disse". Dette mener jeg viser at han ikke vet hva folk sliter med!? Jeg får følelsen av at han er mer opptatt av å ha en "plettfri vandel" enn å tale pasientens sak!? Jeg føler heller ikke at han tar seg tid til å lytte; han "snakker over hode på meg".

Dyktig ung mann

Virker faglig sterk og trygg. Forstår pasientens problemer og tar de nødvendige grep.

Ikke det rette lege for meg

Han er en dyktig lege men jeg føler ikke han er best egnet for meg. Litt vanskelig å få kontakt med på telfon og liker ikke å kommunisere via epost.

En dyktig ung lege!

Dr. Ptytz Jensen er en lege med evne til å ta sine passienter.på alvor. Han inngir tillit og har en ydmyk lyttende interesse for sine passienter. Han er faglig dyktig. Ettet å ha arbeidet mange år innenfor helsesektoren selv, kan jeg anbefale Dr. Prytz Jensen på det varmeste.

Lite grundig lege

En lege som er svært tilbakeholden med å skrive ut resepter, henvisninger og blodprøver. Ikke grundig, og velger alltid billigste alternativer. Kan være en ok lege hvis man bare har overfladiske problemer, da han er hyggelig, men ikke en lege man kan forvente noe grundig hjelp av.