Steinar Prytz-Jensen

Allmennlegespesialist, fastlege og øre-nese-hals-lege

• Allmennmedisin
  • Øre-, nese-, halssykdommer

Autorisasjon (2004)

Sentrum Legesenter Kristiansand AS Telefonnummer38 07 90 0038 07 90 ...
Henrik Wergelands gate 4 4612 Kristiansand S
Steinar Prytz-Jensen er en av 115 fastleger i Kristiansand

Siste vurderinger av Steinar Prytz-Jensen

Ansvarsbevisst, empatisk og klok

Det er ikke lite tøft å være fastlege. Derfor håper jeg at du går til en annen enn denne fyren her, for han er virkelig innsiktsfull og "hel ved" i så høy grad at jeg nødig vil dele ham med enda flere.

Empatisk, flink og positiv lege

Dette var LEGEN slik vi ønsker de skal være.

Interessert i meg og min situasjon. Veldig grei og ryddig. Han diskuterte løsninger og konkluderte ikke før han var sikker på at jeg forsto og akseptere løsningen.

Fantastisk

Har hatt mange leger, men jeg vant i lotto da jeg kom til Steinar. Aldri opplevd en lege som er så hyggelig, ydmyk, lyttende, interessert og støttende. Det han ikke kan er han ærlig om, og henviser hvis behov. Opplever han som svært empatisk og sympatisk. Jeg føler at han virkelig bryr seg og at jeg ikke er bare «et navn på lista». Veldig pluss for litt humor og godt humør - det kommer godt med i min situasjon. Jeg kan ikke få skrytt nok av denne legen.

Fantastisk fastlege

Steinar er en sånn fastlege du ønsker deg. Han lytter, tar seg god tid ved konsultasjon og snakker til deg som et menneske, ikke bare som en pasient.
Jeg har ved noen tilfeller gått til hans kollegaer ved Sentrum Legesenter da han har vært opptatt, og har bare gode ting å si om dem også.

Trygg og meget kunnskapsrik lege

Steinar er en utrolig kunnskapsrik og dyktig lege. Hans måte å behandle meg som pasient på, gjør at jeg alltid føler meg trygg og godt ivaretatt. Glad for jeg har han som fastlege