Anders Aarvold

Engen Legesenter DA

2012

Ingen på venteliste

Ventetid

Se antatt ventetid før du kan få plass på legens liste

Engen Legesenter DA
Nygårdsgaten 4 5015 Bergen
Tlf: 55 30 49 50 ‐ Si gjerne at du fant nummeret på Legelisten.no Vis kart
Anders Aarvold er en av 240 fastleger i Bergen

Siste vurderinger av Anders Aarvold

Nydelig lege

Anders Aarvold er en veldig god lege. Jeg har gått hos ham i cirka fem år nå, og har alltid fått utrolig god hjelp. Selv de gangene da det ikke nødvendigvis er fysiske plager som har vært problemet, viser han stor forståelse for livs- og arbeidssituasjon, og hjelper med å finne gode løsninger. Han følger alltid opp ting vi har snakket om, og viser mye medfølelse i sine vurderinger og samtaler med pasienten. Jeg vil anbefale ham på det høyeste til alle som skal velge fastlege.

Svært godt førsteinntrykk

Jeg byttet nylig fastlege til Anders Aarvold etter flere anbefalinger og kan ikke annet si enn at førsteinntrykk har vært svært godt. Han møter presis til avtaler og følger opp problemstillinger på upåklagelig vis. Et godt eksempel for fastleger for øvrig!

Engen legesenter er for øvrig også svært behjelpelig og hyggelig i møte med pasienter!

Særdeles ryddig, tillitvekkende og hyggelig som person

Flink å lytte, og tar raskt poengene i henvendelser. Oppsummerer klart, og handler raskt om nødvendig.

Hyggelig og grundig

Dr. Aarvold har et behagelig vesen og er utrolig flink med mennesker, god med kommunikasjon og gir følelsen av at du virkelig blir ivaretatt og gir deg god tid på å forklare dine problemer. Bedre fastlege har jeg aldri hatt.

Hyggelig og flink med barn

Aarvold er en hyggelig lege. Han er rolig og saklig, og han virker grundig. Jeg har godt inntrykk av ham.
Da jeg var hos ham med datteren min, tok han seg godt av henne. Hun følte at han brydde seg, og han fulgte henne nøye opp til hun fikk den hjelpen hun trengte på Barneklinikken.

Grundig, omsorgsfull og behagelig lege.

Følte meg veldig godt ivaretatt. Han er flink til å lytte og følger opp pasienten på en profesjonell måte. Jeg vil anbefale han på det sterkeste. Jeg må og si at jeg synes legesekretærene alltid er hyggelige, vennlige og hjelpsom på Engen Legesenter.

Profesjonell og medmenneskelig

Et veldig behagelig vesen; godt forberedt, tar seg god tid til å lytte og svarer på spørsmål på en veldig tilgjengelig måte.

Hyggelig og saklig

Hyggelig fyr som ga inntrykk av å være grunndig. Han skjønte nok at jeg var ganske skral og kastet ikke bort noe tid. Ble tilbudt sykemelding selv om jeg ikke trengte det.

Bra opplevelse

En kald lege

Ikke en bra lege for meg. Jeg hadde en veldig komplisert og vanskelig
situasjon, og jeg hadde vanskelig for å ta ting på sparket. Derfor
hadde jeg skrevet ned huskelister og symptomer som jeg syntes
var viktig for hvordan han skulle konkludere. Jeg fikk ikke vist ham
dette, for han hadde allerede konkludert. Det virket som om han fra
utsiden så alt best, og ikke tok hensyn til hvordan mitt bilde fra innsiden
så ut. Han er sikkert flink til enkle ting som sårskader og infeksjoner,
men kan være ganske arrogant og egen når det gjelder mer
sammensatte problemer.

En rolig, dyktig og grei kar

Denne unge legen er flink, rolig, og husker deg fra gang til gang. Du slipper å gjenta deg, han hører hva du sier. Han er også interessert i å bli kjent med deg, hva du driver med, hvor du bor og lignende, for å finne ut hvem du er. Har en god sans for humor og gir deg tiden du trenger. Snakker lite og lar deg fortelle det du vil si uten å føle tidspress. Tar deg på alvor! De i resepsjonen er også veldig hyggelige, god stemning, ganske kort ventetid i telefonen hvor du vet hvilket nummer du er i køen, veldig praktisk. Er veldig fornøyd!

Den beste legen jeg har hatt

En fantastisk behagelig og forståelsesfull lege. Klarer å holde tidsskjemaet og samtidig få deg til å føle at han virkelig tar seg tid til deg og hører på det du sier.