Anders Aarvold

Tlf: 55 30 49 50 – Si gjerne at du fant nummeret på Legelisten.no Vis kart
Anders Aarvold er en av 240 fastleger i Bergen

Siste vurderinger av Anders Aarvold

Arrogant

Hadde ein vanskelig livssituasjon og han viste ingen forståelse for dette . Alltid vikarer . Anbefales Ikkje

Nydelig lege

Anders Aarvold er en veldig god lege. Jeg har gått hos ham i cirka fem år nå, og har alltid fått utrolig god hjelp. Selv de gangene da det ikke nødvendigvis er fysiske plager som har vært problemet, viser han stor forståelse for livs- og arbeidssituasjon, og hjelper med å finne gode løsninger. Han følger alltid opp ting vi har snakket om, og viser mye medfølelse i sine vurderinger og samtaler med pasienten. Jeg vil anbefale ham på det høyeste til alle som skal velge fastlege.

Svært godt førsteinntrykk

Jeg byttet nylig fastlege til Anders Aarvold etter flere anbefalinger og kan ikke annet si enn at førsteinntrykk har vært svært godt. Han møter presis til avtaler og følger opp problemstillinger på upåklagelig vis. Et godt eksempel for fastleger for øvrig!

Engen legesenter er for øvrig også svært behjelpelig og hyggelig i møte med pasienter!

Særdeles ryddig, tillitvekkende og hyggelig som person

Flink å lytte, og tar raskt poengene i henvendelser. Oppsummerer klart, og handler raskt om nødvendig.

Hyggelig og grundig

Dr. Aarvold har et behagelig vesen og er utrolig flink med mennesker, god med kommunikasjon og gir følelsen av at du virkelig blir ivaretatt og gir deg god tid på å forklare dine problemer. Bedre fastlege har jeg aldri hatt.