Anders Aarvold

Nygårdsgaten 4 5015 Bergen
Anders Aarvold er en av 238 fastleger i Bergen

Siste vurderinger av Anders Aarvold

Svært godt førsteinntrykk

Jeg byttet nylig fastlege til Anders Aarvold etter flere anbefalinger og kan ikke annet si enn at førsteinntrykk har vært svært godt. Han møter presis til avtaler og følger opp problemstillinger på upåklagelig vis. Et godt eksempel for fastleger for øvrig!

Engen legesenter er for øvrig også svært behjelpelig og hyggelig i møte med pasienter!

Særdeles ryddig, tillitvekkende og hyggelig som person

Flink å lytte, og tar raskt poengene i henvendelser. Oppsummerer klart, og handler raskt om nødvendig.

Hyggelig og grundig

Dr. Aarvold har et behagelig vesen og er utrolig flink med mennesker, god med kommunikasjon og gir følelsen av at du virkelig blir ivaretatt og gir deg god tid på å forklare dine problemer. Bedre fastlege har jeg aldri hatt.

Hyggelig og flink med barn

Aarvold er en hyggelig lege. Han er rolig og saklig, og han virker grundig. Jeg har godt inntrykk av ham.
Da jeg var hos ham med datteren min, tok han seg godt av henne. Hun følte at han brydde seg, og han fulgte henne nøye opp til hun fikk den hjelpen hun trengte på Barneklinikken.

Grundig, omsorgsfull og behagelig lege.

Følte meg veldig godt ivaretatt. Han er flink til å lytte og følger opp pasienten på en profesjonell måte. Jeg vil anbefale han på det sterkeste. Jeg må og si at jeg synes legesekretærene alltid er hyggelige, vennlige og hjelpsom på Engen Legesenter.