Anders Aarvold

Autorisasjon (2012)

Engen Legesenter Telefonnummer55 30 49 5055 30 49 ...
Nygårdsgaten 4 5015 Bergen
Anders Aarvold er en av 253 fastleger i Bergen

Siste vurderinger av Anders Aarvold

Meget dyktig og kompetent lege

Faglig meget dyktig, forståelsesfull og kompetent lege. Stiller virkelig opp for deg når du trenger det. På tross av relativt ung alder viser han klokskap, empati og bidrar til å finne gode løsninger. Han har en behagelig væremåte og ser pasienten som et helt menneske.

En fantastisk lege

I møte med Anders har jeg blitt sett og hørt. Han er imøtekommen, nysgjerrig og åpen. Han tar seg tid til å bli kjent med sine pasienter og viker å være genuint interessert i mennesker.

Grundig og dyktig

Jeg har hatt Anders som fastlege i fire år. Jeg har vel egentlig bare vært hos han to ganger i løpet av den perioden, men de gangene har han vært tilgjengelig, imøtekommende, åpen og faglig dyktig.

Anders er den beste legen jeg har hatt.

Kontoret ligger sentralt i Bergen og personellet som jobber der er også hyggelig.

Kunskapsrik og forståelsesfull.

Kort ventetid for å avtale time. God innsikt i pasientens behov. Ansvarsfull når det gjelder "å følge pasienten videre" til sykehusopphold og etter evt. undersøkelser gjennomført av andre spesialister. Gjerne tar kontakt for å snakke med pasienter.

Kunnskapsrik, engasjert, oppriktig og ærlig

Anders Aarvold har ved alle møter vært oppdatert og oppriktig engasjert med en avbalansert og ærlig holdning og væremåte. Han er imøtekommende og gir opplevelsen av tilstedeværelse og ønske om å komme til bunns i plagene både kortsiktige og langtids, samt være en støttespiller på de lengre ferdene (henvisninger, oppfølging, samtaler, med mer). Virkelig en stjerne, og klinikken Engen Legesenter går jeg alltid fra med et smil på tross av påviste infeksjoner, gynekologiske inngrep, eller det som verre er. Et aldeles fantastisk legekontor jeg ikke kan få rost nok. Sykepleierne som møter deg i resepsjonen og som tar tester er også et kapittel for seg selv.