Anders Aarvold

Autorisasjon (2012)

Engen Legesenter Telefonnummer55 30 49 5055 30 49 ...
Nygårdsgaten 4 5015 Bergen
Anders Aarvold er en av 253 fastleger i Bergen

Siste vurderinger av Anders Aarvold

Hyggelig og grundig

Dr. Aarvold har et behagelig vesen og er utrolig flink med mennesker, god med kommunikasjon og gir følelsen av at du virkelig blir ivaretatt og gir deg god tid på å forklare dine problemer. Bedre fastlege har jeg aldri hatt.

Hyggelig og flink med barn

Aarvold er en hyggelig lege. Han er rolig og saklig, og han virker grundig. Jeg har godt inntrykk av ham.
Da jeg var hos ham med datteren min, tok han seg godt av henne. Hun følte at han brydde seg, og han fulgte henne nøye opp til hun fikk den hjelpen hun trengte på Barneklinikken.

Grundig, omsorgsfull og behagelig lege.

Følte meg veldig godt ivaretatt. Han er flink til å lytte og følger opp pasienten på en profesjonell måte. Jeg vil anbefale han på det sterkeste. Jeg må og si at jeg synes legesekretærene alltid er hyggelige, vennlige og hjelpsom på Engen Legesenter.

Profesjonell og medmenneskelig

Et veldig behagelig vesen; godt forberedt, tar seg god tid til å lytte og svarer på spørsmål på en veldig tilgjengelig måte.

Hyggelig og saklig

Hyggelig fyr som ga inntrykk av å være grunndig. Han skjønte nok at jeg var ganske skral og kastet ikke bort noe tid. Ble tilbudt sykemelding selv om jeg ikke trengte det.

Bra opplevelse