Elin Hestvik

Allmennlegespesialist, barnelege og fastlege

• Allmennmedisin
  • Barnesykdommer

Autorisasjon (2003)

Sletten Allmennpraksis Telefonnummer55 27 71 7055 27 71 ...
Vilhelm Bjerknesvei 4-10 5081 Bergen
Elin Hestvik er en av 253 fastleger i Bergen

Siste vurderinger av Elin Hestvik

Ville valgt en annen

Har hatt henne som fastlege noen år, men ikke knapt møtt henne før jeg den siste tiden har vært der flere ganger.
På den positive siden er det lett å få time hos henne, hun følger tett opp det som interesserer henne (blodprøver, blodtrykk etc) og hun er rask med tilbakemeldinger via helsenorge.no.
Ut over det opplever jeg henne som totalt uinteressert i meg som pasient. Hun har sine låste, forutinntatte meninger og lytter ikke til det jeg sier. Ser ut til å ha plassert meg i en bås uten å kjenne meg. Hun oppleves som arrogant og ser ut til at hun tror hun forstår det meste uten å trenge å høre på meg. Jeg har opplevd at hun vrir det jeg sier tilbake til meg i en spydig tone. Hun er brå og tildels ubehagelig i sin væremåte og oppleves som veldig svart-hvit i sin tenkemåte.
Kan forøvrig tenke meg at hun er en flinkere barnelege, der det ofte er ett helseproblem og behov for en annen type kommunikasjon enn med voksne.

Uhøffeleg, gretten og useriøs

Absolutt ikkje til å anbefale. Følte meg alltid frustrert og misforstått etter kvar time. Opplev ho som sur og gretten kvar gong. Kommunikasjonen er dårleg, ho verka kun interessert i sine eigne meiningar og står fast på det unasett kor mykje ein prøver å forklare at det er ikkje det som er tilfelle. I tillegg kan ho ordlegge seg veldig feil og tildels uprofesjonelt.
I forhold til mi problemstilling verka ho lite seriøst ovanfor å hjelpe med tilvisningar, truverdigheit, sympati, kartlegging og hjelp generelt.

Kunnskapsrik, effektiv og profesjonell

Jeg er veldig fornøyd med Elin. Hun er ærlig, omtenksom og flink, samtidig effektiv. Jeg opplever alltid at hun lytter på hva jeg har å si og stiller gode konkrete spørsmål. Jeg blir tatt på alvor!

Må bytte fastlege!!

Verste jeg har opplevd har aldri blitt tatt seriøst og opplever henne som sur og gretten hver gang jeg møter henne.
Jeg får så vidt kommet til orde før hun kaster meg ut. Hun tar meg aldri seriøst og er brautende og uhøflig mot meg veldig uhyggelig å være der men har ikke hatt mulighet til å bytte før nå på grunn av mangel på bank Id.Hver gang jeg går ut fra Legekontoret hennes er jeg bare mer forvirret er den jeg var før jeg gikk inn døren.

Unik

Jeg er en legekollega som har brukt henne til mine barn. Hun er unik med barn, kunnskapsrik og utrolig fin som person. Hun er unik som fastlege og er tvers gjennom god. I tillegg ærlig og raus. Heldige de som får henne som fastlege.