Tore Reymert Stakkevold

Legene i andre DA

2013

115 av 1900

Legene i andre DA Telefonnummer55 55 09 5555 55 09 ... – Si gjerne at du fant nummeret på Legelisten.no
Nygårdsgaten 4 5015 Bergen
Tore Reymert Stakkevold er en av 240 fastleger i Bergen

Siste vurderinger av Tore Reymert Stakkevold

Vennlig og ryddig

Ryddig, vennlig, rolig, dyktig og hyggelig lege. Tar tak i spørsmål som pasienten måtte ha og undersøker nærmere ved behov.

upersonlig

denne legen er upersonlig og vanskelig å kommunisere med. han svarer raskt på spørsmål på nettsiden og er rask med resepter og slike ting. men han bør virkelig lære seg å kommunisere med pasienter. hu ene kontordamen, som er glad i Pepsi max er veldig hyggelig. hu andre, virker noe sur.

Tydelig og ryddig lege

Ble overført til Stakkevoll da min fastlege sluttet. Stakkevoll er alltid interessert i å få svar på hva som er galt og henviser gjerne til spesialister, ber deg komme på oppfølgingstime. Legesekretærerene er utrolig hyggelige og hjelpsomme og svært flinke med barn. Kommer rask til og akutt time på dagen. Eneste minusene er at det ofte er lang ventetid i telefonen, og ventemusikken er redselsfull - de kunne med fordel bare hatt vanlig ringelyd...

elendig

ringer kontoret
får kontakt
de legger på fordi legen er på ferie

måtte også krangle med stakkevoll en gang for å få sendt inn hendvennelser til spesialister

ikke den beste legen jeg har hatt

Jeg liker Tore som person, men angrer på at jeg har brukt så mye tid som pasient hos han.

Over de siste år har jeg hatt lit problemer med underlivet, noe som jeg følte Tore var veldig sjenert i å snakke om, som gjorde at jeg også ble sjenert, noe som aldri hadde skjedd meg med noen som helst annen lege.

Tores svar på mine problemer var alltid at jeg hadde urinveisinfeksjon, og jeg fikk behandling for det flere ganger, selv om det aldri hjalp med mine symptomer. Jeg spurte om han kunne henvise meg til en gynekolog, men dette mente han var unødvendig.

Den ene gangen Tore sendte meg til en spesialist var når jeg hadde et stor eksem på øyelokk som hadde vart i flere måneder før jeg søkte hjelp. Tore mente at jeg burde gå til øyelegen med dette, selv om jeg protesterte at det var huden min og ingenting å gjøre med øyene. Etter 18 måneder på ventelisten fikk jeg endelig time hos øyelegen som ble veldig overrasket over at jeg kom siden han ikke kunne hjelpe meg med hudproblemer. I de 18måneder jeg måtte vente ble eksemen bare verre og spre over andre deler av ansiktet mitt. Lurer fortsatt på om jeg burde forlange kompensasjon fra Tore, for de pengene jeg har kastet bort på øyelegen og den unødvendig lange tiden jeg måtte leve med eksem.

Det jeg liker ved Tores legekontor er at de har e-portal. Det er veldig praktisk å kunne fornye resept online uten å måtte oppmøte selv. Problemet er at man ikke noe form for bekreftelse når man får et nytt resept, slik at jeg ventet på et resept i flere uker uten å vite at det allerede var tilgjengelig.

Det siste som kunne forbedres er at man må først møte opp personlig for å oprette et e-portal konto. Dette visste jeg ikke så jeg brukte flere timer på telefon som aldri ble tatt for å spørre om hvordan jeg kan bestille time. Sækreteren er tydligvis ikke interessert i å ta telefonen, og jeg må alltid vente for at hun kommer tilbake fra pausene sine når jeg møter opp personlig.

Er veldig glad for at jeg byttet fastlegen min nå!