Tore Reymert Stakkevold

Autorisasjon (2013)

Legene i andre DA Telefonnummer55 55 09 5555 55 09 ...
Nygårdsgaten 4 5015 Bergen
Tore Reymert Stakkevold er en av 253 fastleger i Bergen

Siste vurderinger av Tore Reymert Stakkevold

Stødig og flink

Etter å ha hatt Tore som lege i 10 år er jeg i en posisjon til å gi en tilbakemelding. I starten var jeg noe skeptisk til å ha en ung nyutdannet lege. Men etter å ha blitt kjent med Tore ser jeg hvor faglig dyktig han er. Han husker igjen tidligere problemer vi har hatt både meg selv og ungene mine. Og evner i stor grad å sette seg inn i alt fra psykisk helse til problem med fysisk helse. Han er tilstede i samtaler og lytter og spør. Det er alltid trygt å komme på kontoret der. Han er en trygg og stødig lege som alltid holder seg saklig og profesjonell. Jeg kommer nok aldri til å bytte han ut.
Damene på kontoret er alltid veldig hyggelige.

Veldig bra og sympatisk lege

Kjempe flink og sympatisk lege. Tok seg god tid med å forklare.
Topp at legekontoret har eget laboratorium.
I alt svært fornøyd 😊

ingen god fastlege

Tore Stakkevold bør finne seg en legejobb der han ikke må forholde seg til mennesker. Han synes å hate jobben sin, og virker irritert hver gang man kommer med et problem. Svarer ofte med arroganse, og får en til å føle at en bør komme seg ut så snart som mulig. Men rask til å skrive henvisninger.

Skulle heller vært kirurg

Han skulle heller vært kirurg og operert på pasienter som hadde minimalt behov for kommunikasjon og omsorg, fordi det er to steder Tore overhodet ikke har talent. Han er rask og gavmild med henvisninger og resepter, men situasjoner som krever mer enn to minutter virker han bare til å bli irritert over. Kan hende han er kunnskapsrik, men alt som har med pasientkontakt å gjøre kan hvilken som helst annen gjøre bedre.

Utilgjengelig

Avviser (sperrer tilgang) på ekontakt via Helse-Norge uten noen beskjed.
Fulgte ikke opp spørsmål når jeg var coronasyk. Står nå på venteliste hos ny fastlege.