Tore Reymert Stakkevold

Legene i andre DA

2013

6 av 1900

Legene i andre DA Telefonnummer55 55 09 5555 55 09 ... – Si gjerne at du fant nummeret på Legelisten.no
Nygårdsgaten 4 5015 Bergen
Tore Reymert Stakkevold er en av 239 fastleger i Bergen

Siste vurderinger av Tore Reymert Stakkevold

Lite medmenneskelig

Dette er en lege jeg aldri har hatt kjemi med. Har alltid vært vanskelig å prate med ham, og han har bare latt meg styre behandling. Vikaren han hadde var virkelig fantastisk.
Tror han er kunnskapsrik, og jeg tror ett år som student i spesialisering gjorde ham godt. Men jeg har nå tenkt å bytte. Det er bare ikke alle man får kjemi med.

Effektiv og samvittighetsfull

Dette er den beste fastlegen jeg har hatt! Han har alltid hjulpet raskt og effektivt, og henvist meg videre dersom det har vært nødvendig. Han har tatt mine problemer på alvor, og behandlet meg på en god og effektiv måte.

Brydde seg ikke

Ingen oppfølging, ingen kontakt utover å være veldig veldig flink til å sende sykemeldinger per nett.

Vennlig og ryddig

Ryddig, vennlig, rolig, dyktig og hyggelig lege. Tar tak i spørsmål som pasienten måtte ha og undersøker nærmere ved behov.

Tydelig og ryddig lege

Ble overført til Stakkevoll da min fastlege sluttet. Stakkevoll er alltid interessert i å få svar på hva som er galt og henviser gjerne til spesialister, ber deg komme på oppfølgingstime. Legesekretærerene er utrolig hyggelige og hjelpsomme og svært flinke med barn. Kommer rask til og akutt time på dagen. Eneste minusene er at det ofte er lang ventetid i telefonen, og ventemusikken er redselsfull - de kunne med fordel bare hatt vanlig ringelyd...