Tore Reymert Stakkevold

Legene i andre DA

2013

0 av 1900

Blir varslet når nye vurderinger blir publisert

Legene i andre DA Telefonnummer55 55 09 5555 55 09 ... – Si gjerne at du fant nummeret på Legelisten.no
Nygårdsgaten 4 5015 Bergen
Tore Reymert Stakkevold er en av 241 fastleger i Bergen

Siste vurderinger av Tore Reymert Stakkevold

Bør begynne å lytte til pasient

Føler Legen ikke tar pasienten på alvor, han er alt for kjapp med vurderingene sine, så man betaler 260,- for 3 minutter av hans tid.. dette ender opp med at man fort bruker flere hundre kroner på samme ting pga han prøver å være så "effektiv" som mulig...

Uinteressert

Snakket meg etter munnen og jeg opplevde lite engasjement. Jeg føler meg ikke ivaretatt og fikk ikke hjelp med det problemet jeg kom for

Lite medmenneskelig

Dette er en lege jeg aldri har hatt kjemi med. Har alltid vært vanskelig å prate med ham, og han har bare latt meg styre behandling. Vikaren han hadde var virkelig fantastisk.
Tror han er kunnskapsrik, og jeg tror ett år som student i spesialisering gjorde ham godt. Men jeg har nå tenkt å bytte. Det er bare ikke alle man får kjemi med.

Effektiv og samvittighetsfull

Dette er den beste fastlegen jeg har hatt! Han har alltid hjulpet raskt og effektivt, og henvist meg videre dersom det har vært nødvendig. Han har tatt mine problemer på alvor, og behandlet meg på en god og effektiv måte.

Brydde seg ikke

Ingen oppfølging, ingen kontakt utover å være veldig veldig flink til å sende sykemeldinger per nett.