Legene i andre DA

Nygårdsgaten 4 5015 Bergen

Siste vurderinger av behandlere ved Legene i andre DA

Trygg og veldig hyggelig

Lege: Anne Olesdotter Sørland Skrevet

Veldig trygg og ålreit lege. Hun tar seg god tid til å lytte ordentlig, og responderer godt, vennlig og utfyllende. Jeg opplever at hun bryr seg, og er opptatt av å ta vare på deg og komme til bunns av situasjonen. Anbefaler på det varmeste!

Viser god forståelse og empati

Lege: Anne Olesdotter Sørland Skrevet

Veldig dyktig og empatisk fastlege. Tar seg tid til å lytte og gir god hjelp til pasienten. Fikk raskt hjelp når jeg trengte det. Veldig hyggelig!

Styr unna

Lege: Tore Reymert Stakkevold Skrevet

Kald, usympatisk, arrogant, har ingen medfølelse. Prater nedlatende til deg. Behandler deg ikke som et menneske og får deg til å føle deg mindreverdig.

Vil ha deg ut av kontoret fortest mulig.

Har satt meg på venteliste til en annen lege...

Travel og upresis

Lege: Tore Reymert Stakkevold Skrevet

Jeg føler meg ikke ivaretatt hos han. Han har ikke tid og jeg føler at jeg må bli fort ferdig. Siste gang reiste han seg for å lage kaffe mens jeg satt der, og en annen gang holdt han på å spise mat. Jeg kan ikke fornye resept uten å bestille time eller betale for en konsultasjon.

En som tar pasientene på alvor

Lege: Anne Olesdotter Sørland Skrevet

Jeg hadde Anne som lege i ett år, og hun tok store grep der tidligere lege hadde feilet. Hun var støttende og kunnskapsrik og gav meg stor trygghet og hjalp meg på store områder å unngå alvorlige følger.

Dette er en Pluss-tjeneste.