Legene i andre DA

Telefonnummer55 55 09 5555 55 09 ... – Si gjerne at du fant nummeret på Legelisten.no
Nygårdsgaten 4 5015 Bergen

Siste vurderinger av Legene i andre DA

Lite medmenneskelig

Lege: Tore Reymert Stakkevold Skrevet

Dette er en lege jeg aldri har hatt kjemi med. Har alltid vært vanskelig å prate med ham, og han har bare latt meg styre behandling. Vikaren han hadde var virkelig fantastisk.
Tror han er kunnskapsrik, og jeg tror ett år som student i spesialisering gjorde ham godt. Men jeg har nå tenkt å bytte. Det er bare ikke alle man får kjemi med.

Effektiv og samvittighetsfull

Lege: Tore Reymert Stakkevold Skrevet

Dette er den beste fastlegen jeg har hatt! Han har alltid hjulpet raskt og effektivt, og henvist meg videre dersom det har vært nødvendig. Han har tatt mine problemer på alvor, og behandlet meg på en god og effektiv måte.

Brydde seg ikke

Lege: Tore Reymert Stakkevold Skrevet

Ingen oppfølging, ingen kontakt utover å være veldig veldig flink til å sende sykemeldinger per nett.

Vennlig og ryddig

Lege: Tore Reymert Stakkevold Skrevet

Ryddig, vennlig, rolig, dyktig og hyggelig lege. Tar tak i spørsmål som pasienten måtte ha og undersøker nærmere ved behov.

Blir ikke tatt på alvor

Lege: Tone Ranveig Sørland Skrevet

Hun er hyggelig nok som person, men lite grundig og forståelsesfull som lege. Virker som hun ikke klarer å forholde seg til problemer som ikke vises på blodprøver og tester. Da har hun ikke noe løsningsforslag å komme med og svarer bare at alle prøver ser bra ut, og ønsker en nærmest bare lykke til. Jeg vil derfor ikke anbefale denne legen, selv om kontorpersonalet er veldig flinke og hyggelige. Det har et par ganger vært nesten sånn at jeg har håpet at en av de var legen.