Legene i andre DA

Nygårdsgaten 4 5015 Bergen

Siste vurderinger av Legene i andre DA

Flott på papiret med 1900 pasienter, men effektiviteten går helt klar ut over kommunikasjonen

Lege: Tore Reymert Stakkevold Skrevet

Har ingen grunnlag for å si at dette er en dårlig lege, men en lege må nok helst være LITT interessert i mennesker også. Er nesten aldri hos legen, og er en svært lite masete pasient, så dette lover ikke bra. Har byttet fastlege. Jeg tror dette kan være en god lege, men oppleves arrogant dessverre

Anbefales ikke

Lege: Tone Ranveig Sørland Skrevet

Sørland var en grei lege å gå til når jeg trengte behandling for enkel problematikk. Men etter at det oppstod kronisk sykdom opplevde jeg dessverre at hun begynte å bagatellisere plagene mine.

Legen har vekslende humør. Av og til er hun blid og lyttende, andre ganger irritabel og brå – da føler man seg både uvelkommen og brysom som pasient.

Jeg satt igjen med lite tillit til Sørland til slutt, og byttet derfor lege. Det har jeg aldri angret på.

Bryr seg - inngir tillit

Lege: Tone Ranveig Sørland Skrevet

Bryr seg, svarer ærlig på spørsmål, tar seg tid når jeg trenger forklaringer og svar. Jeg har hatt henne som fastlege i over 30 år, og føler meg trygg på å bli tatt på alvor, og å få den beste behandling som er mulig, gitt den kunnskap en har på feltet. Hun har aldri avvist et spørsmål om helse, men gir det full oppmerksomhet og tar det alvorlig. Meget fornøyd.

Gir alt for pasientene

Lege: Anne Olesdotter Sørland Skrevet

Hun er ung og ny i «faget» men hun er gull verdt! Hun tar tak og bil virkelig pasientens beste. Kan virkelig anbefale henne til alle som vil ha en lege som kjemper for pasientene sine.

Bør begynne å lytte til pasient

Lege: Tore Reymert Stakkevold Skrevet

Føler Legen ikke tar pasienten på alvor, han er alt for kjapp med vurderingene sine, så man betaler 260,- for 3 minutter av hans tid.. dette ender opp med at man fort bruker flere hundre kroner på samme ting pga han prøver å være så "effektiv" som mulig...