Legene i andre DA

Telefonnummer55 55 09 5555 55 09 ... – Si gjerne at du fant nummeret på Legelisten.no
Nygårdsgaten 4 5015 Bergen

Siste vurderinger av Legene i andre DA

Hyggelig men vanskelig

Lege: Tone Ranveig Sørland Skrevet

Etter å ha hatt Tone som lege i mange år var jeg nesten overbevist om at det var noe gale med psyken min og ikke helsen hver gang jeg gikk fra legen. Selvfølgelig skal ikke en fastlege kunne alt men hun/han skal hjelpe deg med det du trenger. Jeg har flere ganger spurt om hjelp til et bestemt problem der eneste løsningen har vært "ingenting". Jeg ba om å bli henvist til noen som kunne hjelpe meg men det skjedde aldri. Jeg har alltid opplevd henne som hyggelig men hun har flere ganger ikke møtt meg på det jeg trenger og har heller fått meg til å føle at jeg overdriver, er hypokonder eller at det går på psyken min. Vi var ingen god match og jeg mener dette er et problem hun virkelig bør ta tak i.

Lite medmenneskelig

Lege: Tore Reymert Stakkevold Skrevet

Dette er en lege jeg aldri har hatt kjemi med. Har alltid vært vanskelig å prate med ham, og han har bare latt meg styre behandling. Vikaren han hadde var virkelig fantastisk.
Tror han er kunnskapsrik, og jeg tror ett år som student i spesialisering gjorde ham godt. Men jeg har nå tenkt å bytte. Det er bare ikke alle man får kjemi med.

Effektiv og samvittighetsfull

Lege: Tore Reymert Stakkevold Skrevet

Dette er den beste fastlegen jeg har hatt! Han har alltid hjulpet raskt og effektivt, og henvist meg videre dersom det har vært nødvendig. Han har tatt mine problemer på alvor, og behandlet meg på en god og effektiv måte.

Brydde seg ikke

Lege: Tore Reymert Stakkevold Skrevet

Ingen oppfølging, ingen kontakt utover å være veldig veldig flink til å sende sykemeldinger per nett.

Vennlig og ryddig

Lege: Tore Reymert Stakkevold Skrevet

Ryddig, vennlig, rolig, dyktig og hyggelig lege. Tar tak i spørsmål som pasienten måtte ha og undersøker nærmere ved behov.