Legene i andre DA

Nygårdsgaten 4 5015 Bergen

Siste vurderinger av Legene i andre DA

Bryr seg - inngir tillit

Lege: Tone Ranveig Sørland Skrevet

Bryr seg, svarer ærlig på spørsmål, tar seg tid når jeg trenger forklaringer og svar. Jeg har hatt henne som fastlege i over 30 år, og føler meg trygg på å bli tatt på alvor, og å få den beste behandling som er mulig, gitt den kunnskap en har på feltet. Hun har aldri avvist et spørsmål om helse, men gir det full oppmerksomhet og tar det alvorlig. Meget fornøyd.

Gir alt for pasientene

Lege: Anne Olesdotter Sørland Skrevet

Hun er ung og ny i «faget» men hun er gull verdt! Hun tar tak og bil virkelig pasientens beste. Kan virkelig anbefale henne til alle som vil ha en lege som kjemper for pasientene sine.

Bør begynne å lytte til pasient

Lege: Tore Reymert Stakkevold Skrevet

Føler Legen ikke tar pasienten på alvor, han er alt for kjapp med vurderingene sine, så man betaler 260,- for 3 minutter av hans tid.. dette ender opp med at man fort bruker flere hundre kroner på samme ting pga han prøver å være så "effektiv" som mulig...

Uinteressert

Lege: Tore Reymert Stakkevold Skrevet

Snakket meg etter munnen og jeg opplevde lite engasjement. Jeg føler meg ikke ivaretatt og fikk ikke hjelp med det problemet jeg kom for

Hyggelig men vanskelig

Lege: Tone Ranveig Sørland Skrevet

Etter å ha hatt Tone som lege i mange år var jeg nesten overbevist om at det var noe gale med psyken min og ikke helsen hver gang jeg gikk fra legen. Selvfølgelig skal ikke en fastlege kunne alt men hun/han skal hjelpe deg med det du trenger. Jeg har flere ganger spurt om hjelp til et bestemt problem der eneste løsningen har vært "ingenting". Jeg ba om å bli henvist til noen som kunne hjelpe meg men det skjedde aldri. Jeg har alltid opplevd henne som hyggelig men hun har flere ganger ikke møtt meg på det jeg trenger og har heller fått meg til å føle at jeg overdriver, er hypokonder eller at det går på psyken min. Vi var ingen god match og jeg mener dette er et problem hun virkelig bør ta tak i.