Tore Reymert Stakkevold

Autorisasjon (2013)

Legene i andre DA Telefonnummer55 55 09 5555 55 09 ...
Nygårdsgaten 4 5015 Bergen
Tore Reymert Stakkevold er en av 253 fastleger i Bergen

Siste vurderinger av Tore Reymert Stakkevold

Dyktig, reflekterende og direkte :-)

Liker han veldig godt! Pleier å grue meg til legebesøk, men gjør ikke det lengre :-)

Dårlig førsteinntrykk, da han var forsinket og derav veldig stresset.. Synes man skal få de minuttene man betaler for og ikke føle deg til bry når du er der. Burde kanskje telt til ti og pustet dypt før han tok inn neste, men så at han er ung og sikkert derfor litt ny? Ble videresendt til "en i fagfeltet", men var ikke alvorlig. Litt kjedelig, da jeg egentlig ikke trodde det var alvorlig, men bare spurte om det i tillegg til noe annet jeg gikk for, så var litt penger og tid ut av vinduet syntes jeg.. Måtte jo gå og sjekke når det virket på han at det var alvorlig, men fint han tar alt seriøst.
Følte det var litt ubehagelig å bli plassert rett ved siden av han mot han, i hvert fall ved første møte, mens han kunne sitte trygt mot en pult- har ikke opplevd det før? Sikkert plassert slik for å møte pasienten bedre, men følte meg mer utsatt egentlig. Kan hende det bare var uvant..

Andre gangen var han kjempehyggelig. Rett på sak som sist, ikke noe rundt grøten, kanskje litt direkte, men synes det er like greit. Ikke mulig med missforståelser, han gjentar hva han tror du mente, med egne ord. Foreslår muligheter for både tilstander og årsaker istedenfor å si "sånn er det", venter på svar fra deg, noe som er et kjempepluss! God dialog :-) Virker som om han faktisk bryr seg! Får inntrykk av at han vet mye, har ikke måttet slå opp noe i bøker slik jeg har opplevd at leger har gjort på relativt vanlige ting/sykdommer (kan hende jeg har hatt litt uflaks med leger før..). Fint å ha en ung, sporty lege med litt liv i synes jeg, da jeg også er ung, og føler han møter meg bra som pasient.

Måtte derimot vente utrolig lenge begge gangene, men skal ikke si sikkert hvor lenge..Er ikke ofte hos lege, så vet ikke hva som er vanlig tid å vente heller, men kommer ikke til å bytte av den grunn.

Flink lege

Veldig trygg lege. Anbefalles sterkt. Rolig, tar seg tid, forklarer godt. Han henviser når det er nødvendig. De ansatte på kontoret er veldig hyggelige.

Kjempefornøyd!

Jeg er meget godt fornøyd med dr Stakkevold som fastlege. Han er faglig flink, forklarer bra og jeg føler med godt ivaretatt. Kan trygt anbefale han til andre!

dårligste legen som finnes

Stiller diagnose helt uten å undersøke nøye, tar aldri på pasienten, vil ikke gå inn i problemet. skulle aldri vært lege.

Flink lege

Har hatt han som lege i 2 år, og er veldig fornøyd med han. Er til stede, flink og hjelpsom. Gir meg beskjed på prøvesvar som avtalt. Er også veldig fornøyd med hjemmesiden deres, der man kan bestille time og be om nye resepter.