Tore Reymert Stakkevold

Autorisasjon (2013)

Legene i andre DA Telefonnummer55 55 09 5555 55 09 ...
Nygårdsgaten 4 5015 Bergen
Tore Reymert Stakkevold er en av 253 fastleger i Bergen

Siste vurderinger av Tore Reymert Stakkevold

En lege jeg aldri ville anbefalt!

Denne legen gir meg ingen følelse av å være ivaretatt, heller ingen tillit og trygghet. Han er mest opptatt av å se på PC'en og viser meg ryggen istedenfor framsiden. Hvis jeg prater mens han er ivrig med tastaturet, lar han bare være å svare, Influensa med sine symptomer er han god på, men har jeg andre plager er han som oftest veldig usikker. Har ved flere anledninger spurt undertegnede om hva jeg mener og fulgt mine råd. Snill og grei kan man kanskje si da, men hvor blir tryggheten av? Ikke velg denne legen hvis du ønsker en trygg, kunnskapsrik og menneskelig lege.

Burde bli flinkere med pasientkontakt!

Har ikke hatt ham som lege lenge, men en ting jeg har erfart er at han har en del problemer med pasientkontakt. Det virker som han ikke klarer å lytte til pasienten og se på pasienten når pasienten forsøker å fortelle noe. Når noe man skal ta opp er vanskelig er det veldig vondt å ikke bli sett. At legen bare ser på pc-skjermen sin og sier ha det bra før man føler man har fått fram det man vil formidle er vondt.

Dyktig lege

Har hatt flere helseplager den senere tid, og hver gang jeg går til Dr Stakkevold blir jeg grundig undersøkt. Han bruker god tid, hører på meg og henviser meg videre om det er behov. Han er ryddig og oppfølgende.

Kjempedyktig og hyggelig

Stakkevold er kjempedyktig lege og holder seg godt oppdatert. Ganske hyggelig også. Jeg er også svært fornøyd med kommunikasjon med ham, både ansikt til ansikt og via e-portal. Liker også de hyggelige folka som jobber i resepsjonen. Anbefales!

Lyttende lege

Svært fornøyd med Stakkevold som fastlege. Han hørte på hva jeg hadde å si, lot meg ta de prøvene jeg ville ta, og tok ekstra telefoner for å tale min sak. Med følelse av ikke å bli hørt av min tidligere fastlege må jeg si at dette var utrolig befriende! Eneste grunn til at jeg nå bytter er at jeg flytter fra fylket. Tusen takk for god oppfølging!